Huhu: Vilmos Gallo Tapparaan 2024-25? (KooKoo)

Että tällaista paluumuuttajaa on Liigaan kerrottu palaavaksi ja Tapparaan ensikaudeksi huhuiltu pukukoppikäytävillä. Saas nähdä kuinka käy…
Ihan uskottava pelaaja-huhu sinänsä, tämän kauden jälkeen sopimus loppuu Linköpingissä.
Oli kyllä KooKoossa ihan hyvä ja työteliäs pelaaja pari kautta sitten.

8 tykkäystä

Jos toteutuisi niin olisiko eka unkarilainen Tapparassa?

Tulipas puskista tämä huhu. Ei mitään mielikuvaa millainen pelaaja, toki ok tehot taannoin Liigassa.

Zoltan Hetenyi oli ensimmäinen, tosin Liigassa ei päässyt tolppien väliin.

9 tykkäystä

Itse muistan sen verran, että oli kyllä monipuolinen ja tasainen pelaaja, eikä käytännössä mitään varsinaisia heikkouksia, hyvä molemmissa päissä. Luotettava työhevonen, etten sanoisi.

Edit : Muistaisin hämärästi, että Tappara oli Gallon kintereillä kun hänen KooKoo sopimuksensa päättyi, mutta pelaaja halusi takaisin ruotsiin, jossa on pitkän pelaajauran jo junioreista asti tehnyt.

No juu. Ihan täysin unohtanut tuo jantteri.

Miten minä en muista tätä pelaajaa (KooKoosta) sitten niin ollenkaan. Ei nimi kuulosta tutulta mistään yhteydestä. Outo juttu… kohtuu kovia pisteitä teki kyllä.

Olisi kyllä juuri näitä tyypillisiä, joille Ruotsin Liigan tason nousu on käynyt ylitsepääsemättömäksi, mutta palaamalla Liigaan on helposti takaisin tasolla +40 pistettä.

Ja tosiaan täysin Ruotsi-kiekon tuote, vaikka unkarilainen onkin.

Maalintekijä profiililtaan. Varmasti tekee ihan hyvää hakea taas uutta nostetta Suomesta.
Mikäli Lööke-huhu pitää paikkansa, niin sitten löytyy jo melko hyvät rightin ja leftin maalintekijät ensi kauden porukasta kiinnitettynä.

2 tykkäystä

Ikinä kuullutkaan tuommosesta. Tuntematon suuruus minulle.
Katsoin tilastot. Tekee muutaman pojon kaudessa. Joo, mutta ei kiitos.

9 tykkäystä

Kyllä sää tän muistat , Bertrand pisti ittensä pelikieltoon ku poikkari meno pitkin Gallon naamaria

On muuten yksi fanien suosikeista tuolla Linköpingissä. Vähän sellainen työteliäs köyhän miehen Levtchi. Ottaisin ehdottomasti sisään jos hinta on järkevä.

4 tykkäystä

20 maalia viimeksi Liigassa.

4 tykkäystä

Seurasitko Liigaa 2019-21?

11 tykkäystä

Liigassa on yli 300 pelaajaa. Kuka piru niitä kaikkia muistaa.

16 tykkäystä

Kyllähän Gallo muistetaan. Hyvä pelaaja liigaan ja aika varma vahvistus joukkueelle. Ehdottomasti sisään jos saatavilla. Luultavasti ulkkarit ovat taas vain yhden kauden täällä, joten Camperille, Babtistelle ja Halloranille tarvitaan hyviä korvaajia.

4 tykkäystä

Kyllä tämän nimen muistaa, muuten ei hajuakaan millainen pelaaja.

1 tykkäys

Sellainen pelaaja, että jos ns. “middle-6:een” ollaan hankkimassa niin käy minun Tapparaani.

Tää on ihan uusi termistö itselle. Middle-6. :grinning:

Itse huhun kohteesta, ainakin todistanut kykynsä liigassa. Se että onko palanen mestaruus joukkuetta, onkin sit kysymysmerkki. Ei olis ihan täysi arpa.

Rapakon takana käyttävät sellaisisya 2-3-ketjun hyökkääjästä tuota (kuten päätellä saattaa). Ei profiililtaan mikään nelosen rouhija mutta ei myöskään ihan ykkösketjun tasoa. Kohtalaista tulosta terävimmän kärjen takana ja ehkä kakkosylivoimaa.