Keskiviikon kiekkokierroksella Kissanmaalta kaakkoon kova kotijoukkue kohtaa kaukalossa KooKoon kello kuuskolkyt kieppeillä.
Tilastotappio on nyt pois alta, eikä tuplatappiotakaan koettu, kun Tappara kaatoi maanantaina Jukurit Mikkelissä. Tappara lähtee näillä tiedoilla hyvissä asetelmissa otteluun. Tässä vaiheessa ainut kysymysmerkki lienee sairastuvan laajuus.
Ruudun puffissa oli alkuviikosta tälle päivälle virheellisesti merkattu Tappara vs. Tappara. Vaikka KooKoon riveissä onkin useampi Tappara-taustainen pelaajaa, paremmin tuo anekdootti kertoo siitä, että Tapparan suurin vastustaja on Tappara itse. Tappara on KooKoota edellä kaikenlaisissa taulukoissa ja puntareissa, joten kotijoukkue lähtee otteluun ennakkosuosikkina. Tapparalta on nähty hieman neppailevaa pelaamista, kenties ylimielisyyttäkin. Toivon mukaan se ei tänään kosahda kintuille. Kaikki pisteet on tärkeitä.
Minua kiinnostaa aina Malisen otteet. Malinen on pelaaja, jonka hyvyys tulee (minulle) parhaiten esiin paikaanpäältä tarkasteltuna. Pieniä asioita, sijoittuminen, työnteko, jne., jotka eivät niin hyvin tv:n kuvasta silmääni erotu. Siksi hieman harmittaakin, että halliin pääseminen on kohdallani kysymysmerkki.
Heikkilän Miikakin näyttäisi tilastojen perusteella melkein tuplanneen peliminuuttinsa KooKoossa Tapparaan verrattuna. Joten siinäkin on lisämielenkiintoa. Osa palstan jäsenistä odotti Heikkilän läpimurtoa, mutta sitä ei ole vielä näkynyt. Kauden pistesaldo 18 ottelussa on edelleen 0+0.
Savinainen on mun seurannassa… makkarastroganovin sijaan lounastin joukkueen reenit ja tulipa nähtyä herralta kaikkien aikojen laajakaarisin “ilmaveivi”… nauratti ihan vedet silmissä
Hienoa jos Savi vetäisi jonkun tuollaisen tempun, vaikka yleisön viihdyttämiseksi. Sitä tarvitaan, sillä aika tyhjältä näyttää tässä vaiheessa halli. Ehkä 4000 nippa nappa rikki menossa.
Mistähän tämä johtuu? Onko joulun jälkeistä kiekko ähkyä vai onko edellisen pelin jäljiltä kyseessä ihan puhdas fanien ulospuhallus, kun Ilvekseltä tuli turpaan?
Yksi syy on varmasti viikko peli ja useat firmat eivät varmasti ole vielä ehtineet miettiä kauhean tarkasti tämän vuoden markkinointiaan ja mihin tapahtumiin rahojaan laittavat. Samalla myös nämä vuoden ensimmäiset viikot ovat melko kiireistä aikaa eri yrityksissä. Näin ollen varmasti myös yritysasiakkaita vielä puuttuu ns. normaalista melko tavalla.
Jos ei olisi töitä niin tuskin silti tulisi lähdettyä katsomaan puuduttavaa KooKoo peliä kun se on jo tuskaa ruudustakin katsella pois. Tälläisiin peleihin pitäisi olla pilkka hintaan liput myynnissä jos halutaan paljon porukkaa.
Joo, selkeyden vuoksi tässä ketjut tallennettuna internetin tietokantoihin:
25 Henrik Haapala - 24 Jani Lajunen - 92 Sebastian Repo
68 Joona Luoto - 44 Jan-Mikael Järvinen - 41 Charles Linglet
19 Veli-Matti Savinainen- 61 Juhani Jasu - 26 Jere Karjalainen
27 Martin Røymark - 42 Otto Rauhala - 17 Teemu Nurmi
(15 Manu Honkanen)
23 Aleksi Elorinne - 52 Otso Rantakari
47 Alexander Bonsaksen - 81 Jukka Peltola
6 Pekka Saravo - 5 Jere Rouhiainen
Syy varmaan kuten yllä @Oijennus sanoo, vuoden vaihteen jälkeinen aika, ja erityisesti “tylsä” KooKoo, aika moni ajattelee että ei lähde katsomaan kun tulee turpiin jne.
Myös mahdollisesti poikkeuksellinen pelipäivä (keskiviikko).
Mutta onhan siellä Malinen, Tuhkanen ja Heikkilä. Jotain muutakin ihmeteltävää.
No, paikalle menen tänäänkin. KooKoo saa tänään turpiin, siitä lähdetään.
Lippujen hintojen alennusmyyntiin en lähtisi, jotkut kamppanjat tms. tietenkin ovat ok,
(ainakin ensi viikon matsiin (HPK) pääsee plussapisteillä edullisesti).
EDIT: Ja onhan tuo puolustaja Peltolan peli loistavaa nähdä paikan päällä…
Siellä Ticketmasterissa myynnissä olevien aitioiden myyntiaika loppuu joka pelin kohdalla samaan aikaan, en muista onko päivää aiemmin vai pelipäivän aamuna vai koska. Niiden sulkeutuminen ei tarkoita, että ne olisi myyty loppuun, mutta koska noihin aitioihin liittyy enemmän kuin normilippuun, niin niitä ei myydä sitä kautta pidempään. Se päämassa aitioiden myynnistä ja varaamisesta tapahtuu suoraan myyjien ja asiakkaiden kontakteissa.
Jaahans, pelipäivä. Eli sauna lämpiää ja olut viilenee.
Viime pelissä koitin seurata pakkien peluutusta, mutta oli niin paljon muuta hommaa pelin aikana ettei siitä mitään logiikkaa löytynyt. Jotkut pelasi enemmän kuin toiset, Saravon parina oli millon kukakin ja joku Peltola hääräsi ympäri kenttää…
Tänään seurantaan tämä Linklentti. Josko näkyisi niitä pelimiehen elkeitä. Olen kateellinen jypille Mikletistä…perhana!
Kookoo…oletettavasti heikompi joukkue, treenijumi, asenne…Ei tiedä yhtään millanen peli tulee. Jos Tappara menee nopeasti vaikka 2-0 johtoon nähdään taas lukematon määrä kikkailua, selän takaa jätönjättöjä ja tempo laskee keskiyön pappahötnsyvuorojen tasolle. Jos Kookoo pamauttaa johtoon, niin voi tulla ihan pelikin kolmoserän viimeiselle viidelle minuutille. Saas nähä?
Mitä tulee katsojiin niin itse olen köyhä opiskelija, joten pitää vähän priorisoida elämää. Jätänkin siis otteluita nyt suosiolla väliin ihan vain että löytyisi sitten keväällä massia pleijareihin.
En tiedä voisiko muillakin olla vastaava strategia käytössä?