KooKoo - Tappara 23.10.2021 (La)

Mä harvoin näitä kirjoittelen, mutta nyt otin oikeuden. Ping @SjoenHurja ja @Kilo

Nyt pitää ruveta tekeminen näkymään myös taululla ja taulukoissa. Tuosta ei varmaan kukaan voi enää olla eri mieltä?
KooKoo vetelee sarjassa sijalla kolme ja vastus tulee olemaan kova. Toista kertaa tälle viikkoa Tappara saa ns. lepoedun, mutta onko se uhka vai mahdollisuus? Itse näen tämän uhkana, mutta huominen näyttää olenko oikeassa vai taas väärässä.

Tapparan pelissä on ollut hyviäkin elementtejä, mutta tietynlainen iloisuus ja peli-ilo puuttuu pelistä. On ollut vähän liian kaavaista kiekkoa. Aina sitä kuitenkin lapsen uskoisesti luottaa siiheen, että kyllä tämä tästä. Mutta nyt tosiaan pitäisi ruveta näkymään jotain positiivista merkkiä myös taululla.

Mutta kaikesta huolimatta huomenna on taas uusi mahdollisuus, toivotaan Tapparalta ehjää esitystä. Lisäillään tähän sitten ajatuksia ja kokoonpanoja.

KooKoo kokoonpano:

Tappara kokoonpano:

30 tykkäystä

Oma perstuntuma sanoo, että välipäivä palvelee paremmin kuin tuo neljän päivän tauko ennen eilistä peliä.
Eiköhän HIFK-matsin jälkeen ole vähän käyty katsomassa peiliin ja ilme on KooKoota vastaan parempi. Itse ainakin odotan kiekon liikkuvan paremmin kun ei tarvitse Hakametsän sohjossa vetää.

Toivon valmennukselta sellaista peliliikettä, että painavat raa’asti Kinnusen ykkös-YV:hen Austinin tilalle. Ei se ainakaan huonommaksi voi muuttua…

Ajotko juuri sinä tulla peliin?

  • Todellaki tuun
  • En tuu

0 voters

Mun oma vastaus:
Tulen peliin fanclubin bussilla!

1 tykkäys

Oon tulossa omalla autolla peliin, mutta mihinkäs katsomoon Tappara fanit menee?

D1/D2 eli D katsomo tiettääkseni en oo täysin varma @Tumekski

1 tykkäys

Mulla ja kavereilla on liput D3. Mutta kunhan hankit jonnekin D-katsomoon, nii et yksin joudu oleen! :grin:

4 tykkäystä

Voittaakko Tappara tänään?

  • Voittaa :tappara:
  • Ei voita :kookoo:

0 voters

Te jotka tuutte peliin miten tuutte?

  • Autolla
  • Bussilla
  • Junalla
  • Kävellen
  • Jotenki muuten! kerro miten!

0 voters

On todella mielenkiintoista nähdä minkälainen Tappara jäälle luistelee. Kohua on joukkueen ympärillä ja juttujen mukaan jännitettä on myös joukkueen sisällä. Paineet alkaa kasvaa itse kullakin ja voittoja pitäisi alkaa raapimaan.

Aika perinteisin teesein vieraskaukaloon kannattaa lähteä ja varsinkin ensimmäinen erä pitää pelata kurinalaisesti ja huolellisesti. Jos lähdetään vähän katselemaan ja kneppailemaan, niin taululla on nopeasti 2-0 ja vaikea ilta tiedossa. En tarkoita, että pitää pakitella, mutta hyökätä ei voi ilman tiettyä puolustusvalmiutta.

Kyllä minä kaipaan joukkueesta nyt johtajuutta tuloksentekoon ja muuhunkin.

Mielenkiintoista nähdä millä kokoonpanolla Tappara lähtee.

1 tykkäys

Helikopterilla.

15 tykkäystä

Puolustukseen saadaan todennäköisesti ainakin yksi apu, kun Santtu Kinnusen pelikielto päättyi.

Toivottavasti muitakin pelaajia saataisiin sairastuvalta rosteriin lähiaikoina… vähän liikaa poissaoloja ollut viime peleissä (tulee vähän viimekausi mieleen paikoitellen).

Sarjan kakkoselle tarjotaan 4,1 kerrointa tämän päivän peliin… Melkein täytyy pelata.

12 tykkäystä

Tänään on otettava kolme pistettä ns. keinoja kaihtamatta. Tai vielä tärkeämpää on saada se oma peli kuntoon ja näkymään se tulostaululla.
Kouvola ei ole helppo paikka mutta nyt saa suorittaa.

Mikähän Veikkauksen perustelu on tuolle KooKoon kerrointarjoukselle.

Mode-lisäys: 4,10 - 3,90 - 1,78

9 tykkäystä

Kaikkee negaa leijuu joukkueen ympärillä, mutta semmone kutina, et tänää pistetää työhaalarit päälle ja otetaa 3p 2-5 voitolla

Kaapelia pitkin.

Illan sentterinelikko Platzer-Virta-Tanus-Henriksson. Moilanen viime pelin kolmoserän paikallaan laidalla.

5 tykkäystä

Eli Morley pelas viime pelin väkisin… Sen oloista peli on hetken ollutkin.

6 tykkäystä

Huoh en tiiä kyllä mitä ajattelisi illan pelistä. V*tuttaa jo valmiiksi.

14 tykkäystä

Tappara tänään:

Moilanen – Platzer – Merelä
Luoto – Virta – Levtchi
Bertrand – Tanus – Kuusela
Salonen – Henriksson - Puhakka

Vittasmäki – Tuulola
Seppälä – Salmela
Austin – Kinnunen
Salminen

Heljanko
Piiroinen

Kuten edellä jo kerrottiin, sairastuvan ovella läpystä vaihto Tanus <-> Morley. Salmelan paikka kakkosparissa viittaa Rantakarille varattuun paikkaan ensi viikon paluuta varten.

20 tykkäystä