Blood olisi kannattanut jo keväällä palkita jatkosopparilla, olisi sen ansainnut. No, parempi myöhään, kun ei milloinkaan.
Juttu on maksumuurin takana, mutta ingressin peruteella Savolainen ennakoi Kerhon turvautuvan tyhjennysmyyntiin.
IS:N tietojen mukaan 27-vuotias Niku on saanut erittäin rahakkaan tarjouksen Ruotsista. Niku ei kuitenkaan haluaisi lähteä ulkomaille perhetilanteensa takia. Nikulla on kaksi lasta ja kanadalainen puoliso.
Siirtyminen Ruotsiin ei ole tällä tietoa toteutumassa.
Niku on kertonut JYPille, että SM-liigassa on neljä seuraa, joihin hän on valmis siirtymään. Kaikki neljä Nikusta kiinnostunutta, vakavasti otettavaa tarjokasta ovat sarjan kärkijoukkueita.
On muuten Nikun vaimon sukulaisia alkanut seuraamaan Ilvestä instagramissa.
Lori Hykaway. Taitaa olla Nikun vaimon sisko.
Ipaan mahtuu viä, huonolta näyttä heidän pakisto ilman Nikua… ja sen jälkeenkin
Joo vaimon sisko ja äiti löydetty uusista seuraajista.
Eiköhän tää aina varman ig scouttaksen perusteella voida todeta, että Niku->Ilves.
Joo aika vahvalta alkaa näyttämään, jos ei olla alettu oikein kunnolla trollaamaan.
Niin. Rupesihan S. Mannisen sukulaiset ja häneen liittyvä yritys seuraamaan Tapparaa keväällä.
Jos näin todella on, niin myös minä heitän hanskat tiskiin tämän kauden osalta, kuin myös toimistolla ollaan tehty. Tuomenoksa OUT!
Johan nyt yksi Niku herättää tunteita😁 Ei tunnu missään💪
Vähän samat fiilikset. Floppaa kuitenkin ja hyytyy koska kevät+Ilves…
No nyt ollaan taas foorumikirjoituksen ytimessä
Peukku tälle ![]()
On tässä jotain mätää oltava jos naapuri vetää Clendeningiä ja Nikua sisään ja meille tulee slovakian liigasta 7.pakki.
Se messikin täällä huudellu kuinka Tapparas on imua. Näyttäs olevan juu.
Meillä on tarkanmarkan Mikki😁
On meillä imua! Gallo kuitenkin ![]()
Paljonko naapuri on maksanut Clendeningille ja tulee maksamaan Jypille/Nikulle?
Valitsivatko nämä kaksi nyt Ilveksen “imun” takia, vai onko Tinke ja Ana nähneet eri valuaatiot esim Nikulle? Mitäs jos toinen on päättänyt sijoittaa mottipäisen ja toinen päättänyt, että sijoitettava rahasumma ei lisää mestaruuspotentiaalia tarpeeksi kustannuksiin nähden? Uskallan melkein väittää, että ei Ilveksen ja Tapparan välillä ole mitään merkitsevää eroa “imun” suhteen.
Ei siinä, Clendeningistä olen itsekin kateellinen, mutta meillä on jo Kemmu ja Leskinen.
Glendening ja Niku vs Leskinen Kemiläinen
Arvostan seurauskollisuutta
![]()
Menis nyt vaan se Niku sinne Sveitsiin niin saisi ihmiset taas nukkua yönsä rauhassa.
Menköön pilaamaan joukkuhengen Ipaan pyörittelemällä päätään ja kiroilemalla kun joukkuekaveri tekee virheen.