Huhu: Liigan siirtohuhut 2023-24 (pl. Tappara)

Blood olisi kannattanut jo keväällä palkita jatkosopparilla, olisi sen ansainnut. No, parempi myöhään, kun ei milloinkaan.

1 tykkäys

Juttu on maksumuurin takana, mutta ingressin peruteella Savolainen ennakoi Kerhon turvautuvan tyhjennysmyyntiin.

2 tykkäystä

IS:N tietojen mukaan 27-vuotias Niku on saanut erittäin rahakkaan tarjouksen Ruotsista. Niku ei kuitenkaan haluaisi lähteä ulkomaille perhetilanteensa takia. Nikulla on kaksi lasta ja kanadalainen puoliso.
Siirtyminen Ruotsiin ei ole tällä tietoa toteutumassa.
Niku on kertonut JYPille, että SM-liigassa on neljä seuraa, joihin hän on valmis siirtymään. Kaikki neljä Nikusta kiinnostunutta, vakavasti otettavaa tarjokasta ovat sarjan kärkijoukkueita.

3 tykkäystä

On muuten Nikun vaimon sukulaisia alkanut seuraamaan Ilvestä instagramissa.
Lori Hykaway. Taitaa olla Nikun vaimon sisko.

13 tykkäystä

Ipaan mahtuu viä, huonolta näyttä heidän pakisto ilman Nikua… ja sen jälkeenkin

1 tykkäys

Joo vaimon sisko ja äiti löydetty uusista seuraajista.

Eiköhän tää aina varman ig scouttaksen perusteella voida todeta, että Niku->Ilves.

3 tykkäystä

Joo aika vahvalta alkaa näyttämään, jos ei olla alettu oikein kunnolla trollaamaan.

Niin. Rupesihan S. Mannisen sukulaiset ja häneen liittyvä yritys seuraamaan Tapparaa keväällä.

1 tykkäys

Jos näin todella on, niin myös minä heitän hanskat tiskiin tämän kauden osalta, kuin myös toimistolla ollaan tehty. Tuomenoksa OUT!

1 tykkäys

Johan nyt yksi Niku herättää tunteita😁 Ei tunnu missään💪

13 tykkäystä

Vähän samat fiilikset. Floppaa kuitenkin ja hyytyy koska kevät+Ilves…

2 tykkäystä

No nyt ollaan taas foorumikirjoituksen ytimessä :smiley: Peukku tälle :+1:

15 tykkäystä

On tässä jotain mätää oltava jos naapuri vetää Clendeningiä ja Nikua sisään ja meille tulee slovakian liigasta 7.pakki. :smiley: Se messikin täällä huudellu kuinka Tapparas on imua. Näyttäs olevan juu.

9 tykkäystä

Meillä on tarkanmarkan Mikki😁

2 tykkäystä

On meillä imua! Gallo kuitenkin :grin:

1 tykkäys

Paljonko naapuri on maksanut Clendeningille ja tulee maksamaan Jypille/Nikulle?
Valitsivatko nämä kaksi nyt Ilveksen “imun” takia, vai onko Tinke ja Ana nähneet eri valuaatiot esim Nikulle? Mitäs jos toinen on päättänyt sijoittaa mottipäisen ja toinen päättänyt, että sijoitettava rahasumma ei lisää mestaruuspotentiaalia tarpeeksi kustannuksiin nähden? Uskallan melkein väittää, että ei Ilveksen ja Tapparan välillä ole mitään merkitsevää eroa “imun” suhteen.

Ei siinä, Clendeningistä olen itsekin kateellinen, mutta meillä on jo Kemmu ja Leskinen.

3 tykkäystä

Glendening ja Niku vs Leskinen Kemiläinen

Arvostan seurauskollisuutta :muscle: :large_orange_diamond: :large_blue_diamond:

5 tykkäystä

Menis nyt vaan se Niku sinne Sveitsiin niin saisi ihmiset taas nukkua yönsä rauhassa.

3 tykkäystä

Menköön pilaamaan joukkuhengen Ipaan pyörittelemällä päätään ja kiroilemalla kun joukkuekaveri tekee virheen.

2 tykkäystä