Huhu: Liigan siirtohuhut 2023-24 (pl. Tappara)

Tossa skenaariossa olisi Ilveksen lähes pakko heittää sitten joku pakeista (Lancaster) muualle.

Thomas voi hyvin mennä takaisin Lukkoon kanssa

Riippuu Almarin vammasta, jonka sai tiistain CHL-välierässä.

Gregoire on kuitenkin sen tason pelaaja, jolle pitäisi olla aina tilaa Lukossa. Oli pakisto miten hyvä entuudestaan taikka budjetissa miten tilaa. En jaksa kuitenkaan uskoa siihen, että siirtyisi takaisin Raumalle ja on toivottava, ettei siirry muualle Liigassa.

Edit.
Ei ole tulossa Raumalle.

5 tykkäystä

En tiedä kuinka tosissaan Ilveksen foorumilla puhuttiin, mutta ilmeisesti pelissä voisi jotain pelaajauutista tulla. Tai tässä lähipäivinä ainakin. En koko ketjua lukenut, niin varma en ole. Tuus @000 ny kertoo?

En oikein usko, että pelissä tulee. Taisi olla vain hassuttelua, kun Ilveksellä oli youtubessa joku testi (liittyy varmaan peliennakkolähetykseen). Matti Järvistä on tässä viikko odoteltu, mutta sopimusta ei ole vieläkään purettu.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Mahtuu kyllä ilman muuta kokoonpanoon.

3 tykkäystä

Kyllä mahtuu. Ykköspakkina pysyisi kyllä Luke Martin. Olisi kyllä pyllyn näyttö loistavaa kautta pelaavalle Martinille, jos Niku tulisi ykkösen yv:n pyörittäjäksi. Eli kakkos kiekolliseksi pakiksi olisi loistava hankinta. Veikkaan Nikua edelleen Sveitsiin/Ruotsiin.

Tuskin ne tuota ylivoimaa muuttaa, vaikka Niku tulisikin.

Menisi siis varmaan kakkosylivoimaan.

1 tykkäys

Ilves Foorumi julkaisee tänään Arttu Ruotsalaisen kesken pelin :grin:

1 tykkäys

Nikulla on sopimus edelleen JYP:n kanssa. Ehkei nyt kannata vielä tehdä kovasti kokoonpanoja IFK:lle. :rofl:

1 tykkäys

Voi tulla kova pudotus todellisuuteen, kun tuleekin joku perus 3 sentteri.

1 tykkäys

:grin: Kaikki muu kuin Are on Farssi :sweat_smile:

Jännä nähdä kyllä mitä Niku meinaa loppukauden suhteen. Onhan tässä Jypilläkin sanottavansa. Lisäksi muistettava ettei joku seura voi omineen siirtää pelaajansa vaihdossa ja mitä JYP millään “turhakkeilla” tekisi jos ei olisi pidempikin hyöty esim. ensi kaudelle. Rahaa suorasta siirrosta Liigaseuroilla nyt tuskin hirveästi on Jypille antaa.

Minusta sen viime viikon saagan jälkeen on kaikissa haastatteluissa ml. Viitanen ja Heiskanen ollut selvää ettei tule tuolla jatkamaan.

Tuo Heikkilä nyt ei todellakaan mikään “tietäjä” ole vaikka JYPin pelejä selostaakin.

Kyllä sitä löytyy Helsingistä ja Tampereelta mutta joutuvat sitä muutenkin ihan riittävästi muille jakamaan. Eli tälläiseen siirtoon tuskin lisää laitetaan :man_shrugging:t3:

Rtk palvelu kuittaa?

Pelicans kerää jälleen kolehtia yhteistyökumppaneiltaan, tavoitteena tuoda Frankfürtissa sivuraiteille ajautunut Ben Blood kevääksi takaisin Lahteen.

11 tykkäystä

Ai jumalauta näen jo silmissäni kuinka Blood ratkaisee 7. Välierän Ilvestä vastaan Nokia Arenalla 4 jatkoerässä.

30 tykkäystä

Onko tämä huhu vai ihan faktaa?

Faktaa, yhteistyökumppaneille on soiteltu Pelicansin toimistolta ja kerätään rahaa, syyksi on ilmoitettu mahdollinen Ben Bloodin paluu mikäli saadaan rahat kasaan.

21 tykkäystä