Jos joku ei avaa uutista ja luulee, että on huhu vielä tässä vaiheessa, ei ole, vaan Jyp tiedottaa asiasta:
JYPin ensi kauden seuran löytynee Ruotsista tai Sveitsistä. Mailataituri sanoi aiemmin Urheilulehdelle, että Ruotsin SHL ja Sveitsin NL kiinnostavat.
Artikkelista löytyy tällainen ihan hauska pieni typo. Tai ehkä enemmänkin ajatusvirhe
Toki onhan tämä JYPin juhlakausi ollut niin ikimuistoinen, että se todella kruunautuisi, jos JYP löytäisi itsensä SHL:stä tai NL:stä ensi kaudella ![]()
Taitaa olla moottori väärinpäin, kun imu on joukkueesta pois päin.
Huhuttu osoite siis Sveitsin SaiPa eli HC Ajoie.
Miro Karjalainen siirtyy Sporttiin ensi kaudeksi.
Kim Nousiainen palaa Kuopioon ja KalPaan.
Hyökkääjät Casey Bailey, Markus Nenonen, Otto Mäkinen sekä puolustajat Juho Rautanen sekä Väinö Liikonen siirtyvät JYPn riveihin.
Hirvee imu Jyväskylässä!
Kenenkähän valmennukseen olivat menossa kun sopimuksen allekirjoittivat? Poikaparat
Nenonen yli kolmekymppinen ja ura lähti jyrkkään laskuun jo HPK:ssa. Mäkinen ollut hyvä Jukureissa, mutta vähän tuntuu polkevan paikallaan. Rautanen siirtyi kymppipakiks naapuriin, ura myös vähän junnaa. Varmasti Jyväskylä ihan hyvä paikka heille, vaikka Rautakorven valvovan silmän alla oliskin ollu parempi.
Aika tasaisesti tuo Nenonen on tehnyt noin 30 pistettä kaudessa useamman vuoden, en nyt sanoisi että ura on pahasti laskusuunnassa.
Tällä kaudella ei ja oli vaikeeta. Jos olisin JYP-fani, en haaveilis.
Vaikeata on ollut koko joukkueella mutta kuitenkin 27 pisteen vauhdissa ja oli lähtiessään joukkueensa kakkonen pisteissä.
Makuasioita mutta minä pidän edelleen hyvänä liigapelaajana.
Ei ole ollut numerollisesti ja vielä vähemmän pelillisesti. On erinomainen top6 “laastaripelaaja” pakki Liigaan.
Rautanen on tosiaan ihan hyvä 5-8 pakki liigaan. Ihan ok huhut Jyppiin, ketään ei varmaan ykköskenttään ole hankittu. Nenosella on potentiaalia olla vielä paljon parempi kuin tällä kaudella on nähty.
Tobias Winberg → Modo
Eikös häntä pidetty jo lähes varmana Hifkin miehenä? Onhan tilanne voinut tietenkin muuttua.
Olisikohan tuossa voinut olla sellainen tilanne, että sopimus on ollut HIFK:hon mutta ulkomaan optiolla, ei olisi ensimmäinen laatuaan todellakaan. Puhdasta mutuilua kuitenkin tämä.
Tai sitten Tobbe tarjosi 15k€ vähemmän.
Anteeksi tällainen sarkastinen huumori.
Tuodaan Suomeen TPS
Hallihuhuissa tänään. Lars Bryggman Ilvekseen.