Liveseuranta: Ilves Launch ma 8.5.2023 klo 12

3 tykkäystä

Nojuu. Jännä nähdä mitä sieltä on tulossa. Se on varma, että muutemalta huhulta katkotaan siivet.

Varmaan ensi kauden valmennus myös selviää tuossa launhcissa. Tai lähinnä kuka tulee Raipen tilalle.

4 tykkäystä

Yksi iso muutos on tulossa Ilveksen Liiga-joukkueeseen. Liittyy myös tämän kyseisen foorumin joukkueen edelliskausiin… Pidetään silti kryptisyys yllä tämän suhteen vielä hetki.

1 tykkäys

Tuokkolako siirtyy kenties Raipen saappasiin?
Ihan omaa mutua!

2 tykkäystä

Tarkoitatko pelaajistoa, valmennusta vai staffia?

No jos ei ole pelaajistosta kyse, niin Laukkanen on ensi kaudella vain kotipeleissä mukana ja jotkut huhut tuo meidän omalla palstalla teiltä huoltajaa.

Eiköhän tällekin löydy seurantaa ja spekulaatiota. Laitan nyt suoraan liveseurannaksi, mutta 2 tunnin hidastuksella Launchiin™ asti eli koitetaan pitää keskustelu fiksuna… siihen asti.

Ketään ei kiinnosta, jos ketään ei kiinnosta. Eli jos ei kiinnosta, hiljennä ketju.

5 tykkäystä

Tarkoitat varmaan että joku huoltaja hyppää Tapparasta Ilvekseen? Tästä oli puhetta keväämmällä kun Laukkanen siirtyy sivuumpaan.

Mun mielestä tämä vaikuttaisi siltä, että Ilvekseen on hommattu joukkueenjohtaja.

1 tykkäys

Ilves tekee paljon media-asioita hyvin, mutta tämä satunnainen lontoolla kikkailu ei kuulu niihin. Mikä helvetin “launch”? Näköjään aikaisin kello 12, eli pikemminkin Ilves lunch.

27 tykkäystä

Tähtäävät maailmankartalle :smiley:

Käsittääkseni jokunen ulkomainen seuraaja Ilveksellä on.

Yhtä paljon kikkailua tuossa on kuin jossain KirvesLivessä. En nyt tiedä mitä pahaa/ärsyttävää tuossa on.

18 tykkäystä

Mikä tää on?

Joku Tampereen kakkonen? Ja entisen Hämeen kolmosseura.

1 tykkäys

Tämä on hyvä vakiintunut tapa , nimestä voi olla montaa mieltä. Omasta mielestä toimii.

2 tykkäystä

Hyvin näyttää omille faneille kelpaavan ja heille sitä somea kai lähtökohtaisesti tehdään.

5 tykkäystä

Ei kyllä yhtään maistu huoltaja Tapparasta Lassen tilalle. Lasse ehdoton legenda ja tajuttoman iso Ilves, kuten huoltajan kuuluukin olla. Vielä menisi, jos huoltaja tulisi jostain muusta joukkueesta, mutta että paikallisvastustajasta? No, kai tuo hommansa hoitaa, mutta pahaltahan se tuntuu.

En kyllä millään jaksa uskoa että joku meidän huoltaja menisi Ilvekseen :joy:

1 tykkäys

Miksei voisi mennä?

2 tykkäystä

Ei kai se kellekään tavan tallaajalle nyt mitenkään erityisen harvinaista ole, että lähdet kilpailijalle töihin. Mä ehkä käännän kysymyksen juuri tuolleen kuin @Donizimo , että miksei joku meidän huoltaja voisi mennä Ilvekseen?

Ihan samalla tavalla ne pelaajat näiden joukkueiden välillä kulkee ja valmentajiakin on mennyt tässä Tapparasta Ilvekseen. Ei kai se nyt ihan tavatonta ole, jos huoltajakin vaihtaisi koppikäytävää? Luulen, että työnkuva on hyvin samanlainen kummassakin. Missä määrin huoltajan pitää sitten väriä tunnustaa ja millaista roolia hänellä on pukukopissa on toinen tarina.

4 tykkäystä

Tuosta Tapparan huoltajan siirtymisestä Ipaan olin naapurinkin foorumilla muistaakseni jotakin huhuilua aiemmin (tämän @Hewu näemmä olikin jo maininnut), noh saavatpahan ainakin kovan luokan ammattilaisen jos tuo toteutuu. Kai sieltä on lyöty pöydälle sitä kuuluisaa mottipäistä. :grin: Itse ajattelen että huoltaja kyllä saisi olla lähtökohtaisesti kova seuran miäs ja tunnustaa väriä mutta ajat ne muuttuvat tässäkin asiassa.

2 tykkäystä