Huhu: Liigan siirtohuhut 2025-26 (pl. Tappara)

Uransa kauteen 2022-23 lopettanut entinen NHL-puolustaja Markus Nutivaara, 30, harkitsee paluuta eläkepäiviltä, kertoo Urheilucast.
Urheilucastin juontajan Esko Seppäsen tietojen mukaan Nutivaaran mahdollinen paluu tapahtuisi miehen kasvattiseurassa Kärpissä. Nutivaaran kerrotaan ajaneen viime aikoina ensi kauden varusteita sisään.

Poimittu leijo*atcom

8 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: joku lähtee Tampereelta Kouvolaan 2025-26?

Tätä on kyllä erittäin vaikea uskoa. Viimeksi 2023 mies sanoi, että kärsii niin pahoista lonkkavaivoista, että hoitojenkin jälkeen pystyy vain yhden vaihdon vetämään täysiä. Jos NHL:nkin lääkärit ovat olleet voimattomia, niin olisi varsin erikoista, jos mies tulisi pitkän tauon jälkeen

– Pelotti kulmaan mennessä, että pettääkö lonkka ja tuleeko äijä yli. Se meni vaaralliseksi. Floridassa olin ensimmäisessä pudotuspelissä tosi hyvä. Toiseen peliin kauhea hinku tietenkin, mutta kroppa oli aivan rikki. Olin kentän huonoin seuraavassa. Siitä koppiin linssit huurussa ja seuraavassa pelissä olinkin katsomossa. Tuo kertoo, miten vamma vaikuttaa.

Tulevaisuuden suunnitelmista tuoreella poikalapsen isällä ei vielä ole tarkkaa tietoa, mutta kiinnostusta lajin parissa toimimiseen riittää.

– Olen Oulussa NHL-poikien kanssa jäällä. Haluan jatkossa auttaa jotenkin ja olen todella kiinnostunut fysiikkaharjoittelusta, kuntouttamisesta ja niin edelleen. Tuntuu intohimolta jo nyt ja tekee kovasti mieli opiskella sitä.

Lähde: NHL-puolustaja Markus Nutivaara, 29, lopettaa uransa: ”Lääkärit sanoivat, että nyt ei enää pysty auttamaan” | Urheilu | Yle

Leino Ilvekseen, mutta toukokuulle on ulkomaan pykälä T. Seppänen

1 tykkäys

Ihan mielenkiintoista seurata osuuko ton satu-sedän heitoista yksikään.

18 tykkäystä

Sentteristö siis Mäntykivi-Schnarr-Marjala-Leino

Borgin ja Nättisen sopimukset puretaan.

Todennäköisesti menee Eurooppaan, mitä itse kuullut.
Jatkoajassa taidettiin kirjoittaa Saksaa, joku oli kirjoittanut.

En lähtis vannoo

Aamulehden tietojen mukaan JYPin tähtisentteri Nathan Schnarr siirtyy ensi kaudeksi Ilveksen riveihin.
Ja tää on iha lehtihuhu, eikä Seppäsen hommia

1 tykkäys

Sopimus voi hyvin pitää sisällään ulkomaanoption.

1 tykkäys

Mielenkiintoinen nähdä missä pelaa.
Mutta varmasti jossain.

Åke Stakkestad liigaan

28-vuotias Larmi solmi Färjestadin kanssa kaksivuotisen sopimuksen. Larmia vietiin huhuissa jo takaisin SM-liigaan, mutta hän päätti lopulta jatkaa vielä Ruotsissa.
– Minusta tuntui, että tarvitsin uuden alun. Ja jos halusin jatkaa SHL:ssä, Färjestad oli huippuvaihtoehto, Larmi sanoo Färjestadin tiedotteessa.

1 tykkäys

Eskolla tänään heti täydet kaksi hutia. Larmi jäi Ruotsiin ja Kimmo Kapanen menikin Kärppiin vaikka aamulla Esko tiesi kertoa että sopimuksen tehnyt Ässiin.

44 tykkäystä

Balazs Sebok palaamassa Suomeen ja tällä kertaa Ässiin.
Maksumuuri, mutta yllä olevassa oleellinen tieto.

1 tykkäys

Teemu Enberg siirtymässä Kookoosta Ilvekseen.

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Valmentajanvaihdosveikkuut 2024-25

Twitterin puolelta bongattu

1 tykkäys

Mielummin tuonne kuin Ilvekseen. Onko ollenkaan luotettava tuo kaveri, joka väitti noin?

Petopodin juontaja, joten kontakteja ja linkkejä Kärppiin on. On osunut huhuillaan useasti, mutta taitaa muutama hutikin löytyä.

5 tykkäystä

Jan Bednar on mahdollisesti siirtymässä Poriin.

Tšekkiläinen Bednarin pariskunta alkoi seurata Ässien Instagram-tiliä tällä viikolla. Heidän poikansa on Pohjois-Amerikassa pelaava maalivahti Jan Bednar.

Tilaajajuttu