Saa suhtautua varauksella, koska luulen olevani ensimmäinen asiasta kirjoittava, mutta kuulin, että Vatasen Sami ei pelaa ensi kaudella Jypissä, vaan Tampereen Ilveksessä.
Lähde sama, keneltä aikoinaan ”skuuppasin” Lehterän Tapparaan ensimmäisenä.
Aika kova, jos ensiksi vievät Nikun ja nyt vielä Vatasen.
Veikkaan kuitenkin, että kyseessä on kaveriporukan hassuttelua ala case Lehterä.
Vatanenhan asuu Suomessa ollessaan Näsijärven rannalla Ryydynpohjassa/Siivikkalassa ja mitä ilmeisemmin aikeissa myös tulevaisuudessa pitää sitä tukikohtanaan.
Asunto löytyy Tampereelta, toki en tiedä onko myynyt jo pois. Olisi kelvannut Tapparaan.
Myi toisen kämpän Tampereelta ja osti ”vähän” hulppeamman jokin aikaa sitten.
Mutta kuten sanoin tuosta Ilves-siirrosta, niin varauksella saa suhtautua. Tämmöistä vain kuulin tänäaamuna.
Itse olen kuullut, että soppari Jyppiiin on tehty jo aikoja sitten. Luotan tässä omaan lähteeseeni.
Vaikka Urheilucästistä porukka ei juurikaan välitä, mutta Esko sanoi eilisessä jaksossa, että Vatanen ei olisikaan menossa Jyppiin, ei maininnut vaihtoehtoista seuraa.
Itse olen joskus miettinyt, että mahtaisiko Vatanen jonain päivänä pelata kiekkoa Tampereella, kun miestä on välillä näkynyt Pirkkalassa golfaamassa ja nimetty autopaikkakin löytyi sieltä. Jännä nähdä mitä tapahtuu.
En muista oliko taustalla parempi puolisko vai mikä, mutta on tosiaan ollut vuosikaudet tuttu näky kiekkoammattilaisten kesäjäillä Tampereella.
MoDo putoamisen myötä Lassi Lehtinen vapautui markkinoille.
Lukko on kiinnostunut ja Lukko on yksi vaihtoehto Lehtiselle ensi kauden joukkueeksi.
Agentin kommentit (juttu tilaajille):
”Sanotaanko niin, että harvoin on puhelin pirissyt näin paljon, kun joku putoaa sarjasta”, Larva tokaisi.
”Jännä nähdä, mitä nyt tapahtuu, mutta varmasti Lukko on nyt yksi vaihtoehto. Siitä ei ole kahta sanaa.”
Vatasen sopimus on tietoni mukaan selvä ja seura on Jyp, Ville Meskanen siirrosta Kouvolaan en ole vielä lukenut ainakaan tällä palstalla mutta tällaista juttua olen kuullut.
Eikös Meskanen tehnyt jatkosopimuksen Ilvekseen?
Ei sitä näemmä olekaan julkaistu. Ehkä olen sitten elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa
En ole ainakaan tällaista mistään lukenut tai kuullut.
KooKoo olisi tuttu seura ja valmentaja myös.
Kyllä Tampere herran asuinpaikkana on ollut jo vuosia. On pelannutkin, kun veti harraste sarjaa kaupungissa joskus, kun ei sopimusta mihinkään ollut.
Ilveksellä on kyllä melkoinen rosteri ensi kaudella, mikäli kaikki tässäkin ketjussa esiin tulleet huhut pitävät paikkaansa. Itse lisään huhutuihin pelaajiin Lenni Hämeenahon. Hallihuhuissa tällainen on pyörinyt jo jonkin aikaa ns. varmana tietona.
Jaa Ilvekseen?? Oon kuullut Lennin suhteen jotain ihan muuta..
Näin mää kuulin jokin aika sitten voi olla, että huhunkertojalla mennyt tamperelaiset sekasin, kun ilmeisesti ite meinaat Tapparaa?
Kaikki menee Ilvekseen
Paitsi tärkein poika joka menee aina Tapparan koppiin.