Joo sama tuli mulla mieleen… jälkeenpäin korjasivat loppukauden vaan, mutta lipsahtiko jatko alussa vahingossa ;)?
Eiköhän se ollut silkka virhe. Oliko Budish myös ensi kausi, jos siihen sotkivat?
Oman tiedon mukaan lipsahti… 2v sopparista tosin itse olen kuullut, Suomalaisten pelaajien kohdalla mikki harvoin tekee vain loppukauden pestejä, jos kyseessä nouseva pelaaja…Mutta, eihän näistä aina tiedä…
Hyvää juttuahan Kölliltä tuli ja kyllähän tuo +1 vuosi tuli niin epäröimättä, että taisi olla lipsahdus.
Poimitaan tuosta jutusta tämä:
Nenonen nousi Vaasassa tähtitason pelaajaksi, ja tänä päivänä hän on koko sarjan pelätyimpiä maalintekijöitä. Siirto Tapparaan ei tullut yllätyksenä, mutta sopimuksen pituus jätti hieman arvailujen varaa: Nenonen solmi kirvesrintoihin vain loppukauden mittaisen sopimuksen, joten matka jatkunee ensi kaudeksi muualle?
– Ei vielä paljasteta kaikkea, Nenonen totesi odotetusti.
Onko ensi kauden seura kuitenkin jo tiedossa?
– Voi olla, en viitsi hirveästi avata asiaa, Nenonen naureskeli loppuun.
ELMO-lehden tietojen mukaan Nenonen pelaa ensi kaudella Hämeenlinnassa.
Tässä muuten tuo Elmo-lehdessä ollut juttu:
https://www.elmo-lehti.fi/yllatysratkaisu-markus-nenonen-siirtyy-ensi-kaudeksi-hpkhon/
Nenosen uutisoitiin aiemmin tällä viikolla siirtyvän Sportista Tapparaan loppukaudeksi. Nenosen pesti Tapparassa kattaa kuitenkin vain kauden loppuun, sillä Sportin tämän kauden ykköspyssy oli ennen Tappara-siirtoaan sopinut siirtyvänsä ensi kaudeksi HPK:hon.
Kaksivuotinen sopimus.