Tätä Nenosen seuraavaa siirtoa onkin spekuloitu nyt lähes Nenosen ketjun täydeltä, mutta kukaan ei tainnut edes mainita Kerhoa. HIFK oli kaikkien huulilla.
Minä olen myös kuullut, että jatkaisi Tapparassa…
Jos ei jatka, niin on muuten aika mielenkiintoinen kevät/kesä tulossa laituri-
rintamalla, nimittäin Nurmen ja Revon paikat olisi sitten täyttämättä.
Oliskohan Luodosta jo nouseen uudelle tasolle. Toisaalta tällä kaudella juuri odoteltii turhan monelta uutta steppiä. Kuten Kärki, Ojamäki, Järvinen yms.
Toivottavasti nuo hankitaan uusilla pelimiehillä ja Luoto olisi siinä kyljessä vain plussaa.
Outoa kyllä jos on valinnut jo aikaisemmin HPK:n, mutta ei siinä. Sinne sit jos niin halajaa.
Se on miten haluaa kuulla. Itse taas kuulin, että sanoi vaan että playoffeja pelaamaan loppukaudeksi. Ja sitten muualle. Jännä nähdä kyllä tulevaisuuden suunnitelmat.
Itse sain kuulin varsin luotetttavasta lähteestä Hämeenlinnan suunnalta, että miehellä on sopimus ensi kaudeksi Kerhoon. Kyseinen henkilö ei ole koskaan mitään huhuillut aiemmin, mutta tämän sanoi olevan varma. Henkilö on hyvin läheltä joukkuetta, että luotan siinä mielessä tähän “huhuun”.
Eihän niissä mitään ihmeellistä ole. Ensin tarvi joukkueen, missä lyö läpi eli Sportin ja HPK on ihan hyvä valinta ensi kaudeksi, koska sieltä saa varmemmin ison roolin. Harmi ettei Mikki saanut Nenosta ensi kaudeksi, mutta ilman muuta kannatti tän tason äijä ottaa yhdeksi kevääksikin.