Huhu: Mikael Ruohomaa ja Saku Mäenalanen Kärppiin kaudelle 2021-2022?

Olisi kyllä erittäin kova haku Kärpiltä. Toivottavasti toteutuu.

2 tykkäystä

Joko ne Ruohomaan mailat on Posti saanut viimein toimitettua perille?

24 tykkäystä

Itse en oikein ymmärrä tälläisiä ulostuloja. Varmasti kiikaroivat, mutta mites sitten jos jatkaakin ulkomailla ja julkaistaan Aleksi Mustosen 3v jatkosopimus.

Siinä on taas fanit pettyneitä ja kaikki Kärpissä on sitä itseään.

Mitä helvettiä. Huhu se tämä on missä muutkin huhut. Tässä sentään on joku lähde, kuin nämä 'hevostoimiston" huhut.

Itse ainakin tykkään että Kärpät on avoimia ketä ollaan hankkimassa, jos ei tuu nii sitten ei voi mitään. Sitte varmaa tulee joku muu, sehän on varma että Kärpät sentterin hankkii.

19 tykkäystä

Voisko nää Kärppä-huhut niputtaa vaan ihan yhteen ketjuun, kun eivät varsinaisesti liity Tapparaan? Ne nyt eivät kiinnosta sentään niin paljoa, että niille tarvitsisi avata jokaiselle oma ketjunsa. Varsinkin, kun kyse on pelkistä huhuista.

1 tykkäys

Varmaa sitte pitää kaikkien muiden joukkueiden kohdalla toimia samoin? Vai koskeeko tämä pelkkiä Kärppä huhuja, mutta minäpä sinun mieleksi teen tämän.

5 tykkäystä

Mitä helvettiä? :-DD

10 tykkäystä

Nimenomaan. Missä minä olen huhua arvostellut? Vaan Kärppien toimintaa, sehän itse nämä laittaa liikkeelle, eikä mikään palstan syväkurkku. Ei minua haittaa jos sinulle tuo lisäarvoa Kärppien avoimuus lähteä huhuilemaan.

1 tykkäys

Ketjun vaimentaminen on helppoa ja hauskaa.

11 tykkäystä

Toiminta on hyvää. Kyllä se kiinnostavuutta lisää ensi kauteen jos huhuillaan hyvistä hankinnoista. Varsinkin kun tämä kausi oli heikko

1 tykkäys

Kyllä se minulle tuo. Avoimuus on hyvä asia tässä ja ei minua ala kyrsimään vaikkei tulisikaan. Tästä saa tunteen kumminkin että Kärpät hakee kovia pelimiehiä mikä on omasta mielestä hyvä asia.

9 tykkäystä

Kyllä ainakin itseä kiinnostaa et mihin tän tasoset kotimaiset pelaajat mahdollisesti liikkumassa on. Se ois ihan jo Liigan voitto, jos tän tasosia pelimiehiä kotimaiseen Liigaan saatais.

7 tykkäystä

Missähän Ruohomaa asuu Suomessa ollessaan? Vielä viime viikolla oli treenaamassa Nokian hallissa.

Joo, hyvä idea!
Teet samalla lisäksi monen muunkin mieleksi.

Muu jauhanta voinee nyt loppua ja jatketaan noilla huhuilla.

3 tykkäystä
7 tykkäystä

Ruohomaan mailat siirtymässä ensi kaudeksi Skellefteåhon.

ps. Vieläkö seuraa Tapparaa jossain somekanavassa?

Mäenalanen tuli, Ruohomaa ei.