Ei kyllä ole, tai pikemminkin Kontiola ei ole vaihtoehto Lukolle. Vai meinaatko Lukon lähtevän kauteen Audette-Kontiola-Koivistoinen-Mattila nelikolla? Kyl meil raha o muttei sentä iha mahdottomuuksi!
Juu Konna oli jo lukossa henkisesti loppukaudesta, kun tehoja ei syntynyt.
Ville Nieminen sanoi juuri maikkarilla hänen tietojensa mukaan, molemmat Tamperelais seurat ovat Kontiolasta kiinnostuneita.
Jos Tappara on kiinnostunut niin eiköhän asia ole sitten selvä.
Sanoi, jos kuulin oikein et 3 seuraa o kiinnostuneita joista 2 on Tampereelta.
Menis nyt Ipaan, saatais palsta taas aivan sekaisin Toki toivon tosissani, että Konna tekee kotiinpaluun!
Ei siinä taida olla esteenä kuin tämä vallitseva tilanne, ei haluta tehdä sopimusta aikaisessa vaiheessa. Koska rahatilanne on mikä on, kun palkkojakin leikattiin. Myöhemmin sit jos pandemia antaa myöten ja jos rahahanat aukeaa… Puheet jostain liian vanhasta pelaajasta on höpöä.
Kyllä se ikä vaan sopimusneuvotteluissa vaikuttaa aika paljon.
Lokakuussa pamahtaa mittariin 36v
Vaikuttaa ja ei. Semmosta kokemusta ois tarjolla että siitä myös kannattaa maksaa.
En lähde sen enempää tätä asiaa vääntämään, mutta kallista useamman vuoden sopimusta on syytä miettiä tarkkaan kaikkien tämän ikäisten pelaajien kanssa.
Ja pelkästä kokemuksesta ei ole järkevää maksaa paljon.
Eiköhän me molemmat tiedetä se, että Kontiolan mukana tulisi muutakin kuin kokemusta. No jos ei sinulle Kontiola kelpaa Tapparaan nii eipä se minulta ole poissa. Empä jaksa enempää tästä asiasta vääntää, minulle on yksi lysti missä pelaa.
Siinä mielessä olen ainakin itse onnellisessa asemassa, että luotan Tapparan päättävien henkilöiden arviointikykyyn. On päätös mikä tahansa, niin olen tyytyväinen.
Mitä tuossa noita huhuja on kuullut joukkueista jotka saattaisivat olla Konnalle tarjonneet pahvia Hifk, Ilves ja Tappara niin juuri nuo kaksi ensiksi mainittua olisivat sentteriä vailla. Ilves varsinkin, Tappara ei niinkään…
Edit : Niin ja muuten Rauman Lukkokin sentteriä tarvitsisisi aika akuutisti.
Kristian Kuusela 37v… Sanonpahan vain.
Ei kyllä tarvitse. Nelosketjuun ei ole sentteriä, mutta muut jo miehitetty.
Olisihan se täysi katastrofi jos Konna naapuriin menisi.
Aivan ja ihan tynkäsopparilla jatkaa… 2022 asti…
Kiinnitin samaan huomion. Tai paremminkin huomioni heräsi siinä kohtaa kun toimittaja alkoi esittämään täsmentäviä kysymyksiä Konna+Tappara yhtälöstä ja Nieminen alkoi kauttarantain selittelemään jotain. Jotenkin Villen olemus oli sen pienen hetken toimittajan kysymyksen jälkeen sellainen, että “voi vee nyt lipsahti”…
Suomi-Kontiola-Meskanen vois olla aika tappavan tehokas yv kolmikko… Saas nähä mihi konnan tie vie. Liigan kärkisenttereitä ehdottomasti jos liigassa pelaa tulevalla kaudella.