Lainaan tuota omaa vanhaa viestiäni.
Edelleen asiat on noin.
Ja Ilves kuulemma tehnyt paremman tarjouksen kuin Tappara mut eipä se nyt uusi uutinen ole.
Toivon että selviäisi asiat pian niin pääsisi fanit tuskistaan tämän keissin osalta(tai sit vasta alkaa tuskat)
Tähän jotain lähdettä?
Tämä kuulosta lähteineen uskottavalta, mutta kuinka kukaan voi näissä hommissa julistaa 100 prosentin varmuutta heinäkuussa?
Ja mikä sinun lähteesi on?
En epäile teistä ketään mistään Vale uutisista tmv, haluan vain hiukan itse arvottaa näitä juttuja. Kontiola huhussa on ollu sellanenkin hauska piirre että “konnan lähipiiristä” on kuulunut aika eri asioita kertojasra riippuen.
Toki, kiekkoilijoilla on aina se lähipiiri ja sit ne jotka kertovat olevansa siinä.
Sais tulla Konna ite lukee tätä sen ketjua, et kuin surullista tää touhu tässä taas tänä vuonna on. Ja mielellään kertomaan myös et miten asiat on. Ihan vaikka sitten säälistä.
Ja syytä siihen miksi ei tulisi en tiedä. Sitä ei minulle valoitettu. Voitu neuvotellakin ja hartaasti mutta kuulemani mukaan kuitenkin näin.
Toki silti itselläkin pieni toive edelleen että Konna tulisi👍
Ei ilmeisesti kovin läheisiä ku joka vuosi menee huhut metsään
Ihan suora ajatus koko ketjusta kun aukesi TAAS: Ai v###u mitä paskaa kun viidettä kertaa samat “huhut” ja spekulaatiot kiertää läpi… Kirjoittakaa kun oikeesti on jotain konkreettista…
Lopetetaan tämä paskan jauhanta yhdestä Kontiolasta. Jos tämä herra ei sovi Tapparan kuvioihin niin sitten se ei sovi. Odotellaan nyt muutama viikko ja katsotaan sitten kuinka hyviä pelaajia on tarjolla. Harmittaa kun Tyler lähti joka on varmasti kovempi kuin Konna.
Olen jo ennemmin sanonut, että ei loppuviimein kiinnosta pätkääkään mihin Konna menee. Ketju lukkoon siihen asti, että jotain tapahtuu. Nyt tuntuu tulevan Lapin noidiltakin sisäpiiritietoa, mutta kristallipallojakin näkyy olevan moneen lähtöön. Ankea juupas-eipäs Ketju!
Kaipa tässä jonkinlaista kissahiirileikkiä pelataan Tapparan ja Konnan kanssa. Eiköhän se sopimus lopulta saada aikaan, kun Tappara uskaltaa jälleen pelaajia hommata. Selkeä ykkössentterin aukko on kuitenkin olemassa.
Mä kysyin Konnan hyvältä Ystävältä asiasta taas viikko sitten, mutta en viittiny kommentoida tänne, ku ei ollu mitään uutta. Silloin sanoi, edelleen, että Tappara EI ole tarjonnut sopimusta. Jos tarjois, niin Tapparassa pelais. Ja edelleenkään ei ole rahasta kiinni. Sopimusta ei viikko sitten ollut ainakaan vielä mihinkään. Tämä on 100% fakta. Mutta tuskin meillä nähdään. Aiemmin kun 4.5 olin kommentoinut tänne, nii silloin oli ollut tunnusteluja kolmen joukkueen kanssa ja nuo olivat HIFK, TPS ja Ilves. Nyt en enää kehdannut udella enempää. Mutta tuskin meillä pelaa, koska Tappara ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Tämä 6 päivää vanha tieto.
Soitin Konnan mummolle, Rautakorvelle ja Kummolan Kalelle. Tiesivät kertoa että Konna on tai ei olekkaan tulossa vaan olisi menossa Ilvekseen mutta ei kuitenkaan Tampereen Ilvekseen. Vai olikohan se sittenkään Ilves? Saattoi olla myös Pallokerho tai seura. En nyt justiinsa muista kenelle soitin mutta soitin kuitenkin.
Mutta et sattunut kysymään “100% tieto” hyvältä ystävältä? Se olisi kyllä tiennyt.
Aika hyvin on kyllä osapuolet saanut pimitettyä Konnan ensikauden kuviot, kun noin monta varmaa tietoa on liikkeellä. Oikea osoite on sumutettu sinne disinformaation sekaan. Tätä spekulointia on ollut tosi hauska seurata, harmi että tälle huhuilulle tullee kohta loppu. Saas nähdä kuka on ollut oikeassa ja kuinka pihalla sitä on itse ollut.
Veikkausliigaa katsomassa spottikuppilassa ja joku ötmy oli kysyny mis pelaat. Vastaus kylmä, ilman hikeä: jaa katotaan nyt.
Heitetääs nyt sitten lisää spekulaatiota, eli kuulin hyvin perillä olevasta lähteestä ettei ole Kontiola ilvekseen menossa ainakaan… uskoo ken uskoo, mutta itse olen kyseiseltä lähteeltä usein saanut oikeaa tietoa…
Eiköhän kaikki nyt odota, että koska Liiga edes alkaa, jos alkaa ollenkaan Koronan takia… Nyt ei Tappara, eikä kukaan muu(ainakaa liigassa) laita 200.000e konnaan, joka vähintään menee+muut menot…
Tunnen sillai puolittain jos voi sanoa erään miehen, hän kannattaa Jokereita. Tänää taas kyseli multa koska Tappara tiedottaa tästä, useamman kerran on ollu jo puhetta viime kauden jälkeen, ja kovasti on sitä mieltä että tulis Tapparaan. Mun on pitäny vaan todeta etten tiedä tiedotuksista.
Valtava määrä “luotettavia lähteitä”, jotka kertoo hyvin ristiriitaisia tietoja. Itse en ketjuun oo käytännössä kirjottanu, paitsi joskus mielipiteeni, että mun Tapparaan Konna mahtuu aina.
Pisteään pikku äänestys, koska noita huhujen lähteitä tosiaan on huru mykke. Äänestys nimettömänä ja voit valita useammankin vaihtoehdon. Katotaan, kuinka paljo niitä siirtohuhuja suuntaan ja toiseen todella on. Älkää arvatko tai laittako sitä, mitä itse toivotte. “Luotettavien lähteiden” mielipiteitä vain kartoitetaan.
- Lähteeni kertovat, että tulossa Tapparaan.
- Lähteeni kertovat, että Tappara on tarjonnut sopimusta, mutta Konna ei tule Tapparaan.
- Lähteideni mukaan Tappara ei ole tarjonnut sopimusta.
- Lähteet kertovat, että menossa Ilvekseen.
- Lähteet kertovat, että Ilves tarjonnut sopimusta, mutta ei mene Ilvekseen.
- Menossa tiettävästi Kerhoon.
- Menossa johonkin muuhun Liigaseuraan.
- Lähteideni mukaan menossa ulkomaille.
- Minulla ei ole luotettavia lähteitä Konnan tilannetta koskien.
0 voters
Tuohon vois lisätä yhden…
Lähteeni kertoi ettei voisi vähempää kiinnostaa… Tekee kumpikin osapuoli mitä haluaa😊
Tulee jos on tullakseen
Edit. Itse alan oleen lopen kypsä koko keissiä.
Eikä se ole Tapparan eikä Konnan vika.
Jatkuvaa jauhantaa ollut vuosia jo
Jatkoajassa Liigan siirtohuhut -osiossa nimimerkki Heitinga huhuilee:
“Onkohan siellä “kaupungilla” samat tietolähteet kun itsellänikin? Huhujen mukaan viime viikkoina Kontiolan perässä on ollut kiivaasti Ilves ja HPK, mutta tuo oli siis ennen Ikosen siirtoa Hämeenlinnaan.”
Aletaanko kiertämään taas kehää kun keskustelu on avattu?
Ilves ei ole (ainakaan enään) Kontiolan perässä omien “maalaislähteideni” mukaan.