Tämä ketju kyllä kiertää vuodesta toiseen ja varsinkin tänä vuonna sellaista noidankehää, että alta pois. Joku sanoo jotain suuntaan tai toiseen, niin toisen pitää heti omien huhujensa kanssa tulla väittämään muuta. Tuntuu, ettei monikaan tiedä asiasta hevonpaskaa (en minäkään), mutta silti pitää sohasta kepillä muurahaispesää. Ja sitten taas päivitellään oikein miehissä asiaa ja ollaan taas kaverin kanssa erimieltä. Siitä sitten taas muutama kiihkomielinen mukaan molemmille puolille, niin jatkuva soppa on valmis. Ei siinä välillä tämä ketju on hauskaakin luettavaa
Voi olla, mutta on tämä uusi huhu silti, eli kuuluu ketjuun mainiosti.
Konna sais ny jo mennä johki, nii päästäs aukasee uus huhuketju tuleville kausille
Heitän 100€ pottiin ja sanon ulkomaat.
Minä heitän kans sen, että mitään ei tapahdu ainakaan ennen kuin harkkapelit on pelattu.
Ilvesfoorumilla huhuketjussa nimimerkki Ipa72:
“Laitanpa juuri kuulemani huhun (ei mikään uusi huhu): Kontiola yhden vuoden sopimus Ilvekseen.
Katsotaan “osuuko”? -kummasti tätä huhuilua on nyt kuitenkin liikkeellä.”
Saa nähdä millaisen päätöksen tämä saaga saa.
Toivottavasti pelais naapurissa enskaudella.
Pisti miettimään kumman leirin miehiä olet.
Ens viikolla saatetaan olla viisaampia asian suhteen.
Mitä ensi viikolla on tapahtumassa?
Jos ei muuta, niin ohjatut jääharjoitukset alkavat liigaseuroilla. Tällä viikolla on menty vapaaehtoisilla ja ilman valmennusjohtoa.
Tämä on kyllä ihan hyvä pointti. Luulin itse että nyt tällä viikolla jo mentiin ohjatuilla treeneillä.
Omalta kohdaltani ainakin päätän tämän Kontiolan saagan huhuamalla ettei tosiaan pelaa Ilveksessä.
Lupaan tulla nostamaan ainakin käden pystyyn virheen merkiksi jos niin käy ja lähde väärässä.
Tälläkin viikolla oli normit ohjatut reenit, tosin vapaaehtoispohjalta niinkuin eräs palstalainen tiesi jota itse en tiennyt.
Sanotaanko näin, että pahin mahdollinen itselle olisi se, että Konna mene Ipaan. Toivottavasti olet oikeassa.
On kyllä ollut tämä Konnan uuden osoitteen spekulointi aika hauskaa. Nyt jo elokuu, eikä julkistettua sopparia. Kohta tapahtunee, niin päättyy tämäkin.
Mun lähteen mukaan Konna haluaa nimenomaan Tampereelle, ja Ilves on todennäköisempi vaihtoehto.
Oma veikkaus on että mikäli Spacek tulee niin se oli siinä ja Kontiola pelaa hallin väärässä päädyssä.
Edit. Tässä kohtaa toivoisin että Raumalta tarjotaan mottipäisiä summia.
Jos Kontiola ei tänne tule, niin aivan sama kyllä missä seurassa pelaa sen jälkeen. Oli sitten vaikka Ilves. Tää on toki vaan oma mielipide.
Ilves on ihan viimeinen seura missä sen nähdä haluan, se on tietty mun mielipide. Siinä kohdin sydän kyllä itkis verta.
Sinne mennään mistä työtä tarjotaan. Voidaan muistella vaikka Niemisen Villeä.
Olisi tuo silti Kontiolalta aika kova veto mennä Ilvekseen. Siitäkin huolimatta, vaikka Tappara ei sopimusta olisikaan tarjonnut.
Mutta kukin tehköön ja toimikoon omalla tyylillään.
Ensi viikolla julkaistaan tämän miehen osoite.