Huhu: Missä pelaa Petri Kontiola kaudella 2020-21?

Itse osaan ottaa tämän tilanteen hyvinkin rennosti ihan vaan siittä johtuen, että luottamus Tapola-Rautakorpi duon ja organisaation tekemiseen on erittäin korkealla. Jos Kontiola jossain muualla viilettää syksyllä vaikka on julkisesti ilmoittanut halun pelata Tapparassa niin silloin mun johtopäätös on se että tämä meidän voimakaksikko ei ole miestä tänne halunnut, ainakaan riittävästi ja se selitys kelpaa mulle. Koska varmasti kaikki sen tietää ettei ainakaan tietää ettei varsinkaan naapurilla ole mitään millä nokittaa jos ruvetaan oikeasti kilpailemaan. Tylysti sanottu mutta totta

21 tykkäystä

Itse jopa toivon, että Kontiola tämän vuosia kestäneen kissa-hiiri leikin jälkeen ei Tapparassa enää pelaisi. Jäähdyttelee sit ison palkkapussin kanssa jossain muualla. Konna on aina mennyt rahan perässä ja vaikka puheet on mitä on niin ei hän niitä lunasta. Jos halua pelata Tapparassa olisi, niin kuin on vuosia väittänyt niin tuskin kovin suuresti itseänsä kilpailuttaisi ja nyhtäisi lisää rahaa. Tuskin Tappara on suoraan on Kontiolaa hylännyt, Konnalla vaan liian absurdi sopimus hakusessa Tapparan tarpeisiin.

19 tykkäystä

Kyllähän tää Kontiolan tulo Tapparaan alkaa saada jo surkuhupaisia piirteitä, kun vuodesta toiseen saa arvuutella, että tuleeko vai ei.

Ei taida tulla, joten joskus on hyvä luovuttaa. Tiedän, että moni on eri mieltä, mutta en itse enää kauhean riemussani olisi ollut Kontiolan hankinnasta.

23 tykkäystä

Mitäs ihmettä siinä, jos menee ilvekseen, kun kodikseen on valinnut Tampereen.

Mua edelleen ihmetyttää, miksi Kontiolalla on, niin vahva Tappara leima otsassa? Ei minusta kuitenkaan voida puhua mistään seura ikonista. Eikä ole yli kymmeneen vuoteen edes Tapparassa pelannut. Mutta toki, en kannata Tapparaa enkä ole, niin seurannut asiaa, niin ei mun varmaan kuulukaan ymmärtää. Itse otan mieluusti Kontiolan pyörittämään Ilveksen ykkös ylivoimaa. Toivottavasti on meirän miäs.

1 tykkäys

Todennäköisesti siksi, että Konna tuota itse toitottaa aina kun saa mahdollisuuden. Eipä siihen mitään muuta järjellisyyttä löydy.

3 tykkäystä

Vaihda Kontiolan tilalle Tuukka Rask ja Tapparan tilalle Ilves. Tunnejuttuja ja fanit haluavat seuraikoneita.

21 tykkäystä

Niin. Samaa olen ihmetellyt Ilveksen puolelta Tuukka Raskista, Patrik Stefanista jne. Kaikista heistä mitä Ilvesfoorumilla+muilla palstoilla Ilvesfanit pitävät kauden/pari pelanneita pelaajia “ominaan”.

Mitä itse kontiolaan tulee niin itse en ainakaan kauhistu yhtään vaikka Ilvekseen siirtyisikin. Ei ole eikä ikinä tule olemaan mikään Tappara-ikoni. Ei pääse kattoon eikä halloffameen. Joten sinne vaan mikäli niin haluaa. Ammattiaan kumminkin harjoittaa. Luotan täysin meidän johtoon ja mikäli katsovat että Kontiola on turha/jotain muuta Tapparaan niin sitten se on.

Meillä on kumminkin oikeitakin legendoja. Sekä menneitä ja tulevia.

7 tykkäystä

Kontiola on myös kertonut julkisesti useamman kerran halukkuudestaan pelata Tapparassa.

Mutta tosiaan, minusta Tappara osoittaa suuruutensa, jos se on sanonut ei Kontiolalle. Vahvan seuran merkki. Rahaa Tapparalla on maksaa, jos se tosissaan haluaisi.

3 tykkäystä

Siviilissä Konna tosiaan on Tapparan mies ja kannattaja, on sitä jatkossakin, pelaa ensi kaudella sitten missä tahansa. Tapparassa pelaamisesta on tosiaan joka vuosi toitottanut ja uran suurin haave on ollut lopettaa ura Tapparassa. Konna ja Tappara eivät ole vaan saaneet molempia tyydyttävää sopparia aikaiseksi. Vuosi sitten Tappara oli tosissaan liikkeellä, mutta Konna valitsi isomman rahapussin edelleen kuin haaveensa lopettaa ura Tapparassa. Konna tosin ei lopettanut haaveilua, mutta Tapparan kohdalla se taisi olla vika kerta, kun Konnaa yritettiin “kotiuttaa” tosissaan.

9 tykkäystä

Eiköhän konna vielä muutaman kauden pelaa ettei kuitenkaan ens kauden jälkeen lopeta.

Liputtakaa jälleen tiedoksi henkilökunnalle, jos on uutta tietoa.

9 tykkäystä

Mitäs Rautakorpi juttelee Kontiolasta?

-Meillä on jo joukkueessa paljon hyökkääjiä. Emme ole neuvotelleet Kontiolan kanssa, Rautakorpi sanoo.

6 tykkäystä

Kukaan, EI KUKAAN tiedä 100% varmaksi missä mies ensi kaudella limppua liikuttelee, mutta 90% varmuudella se tapahtuu Hämeessä ja vaikka se kuinka kirpaiseekin, niin itse löisin rahani Ipan puolesta. Enkä ole ikinä toivonut näin paljon, että häviäisin rahani.

2 tykkäystä

No itseasiassa jotkut ihmiset varmaan tietävät, mutta he eivät ole netissä foorumeilla hengailevia asiantuntijoita.

1 tykkäys

Asia harvinaisen selvä.

2 tykkäystä