Haa, the plot thickens!
Tämä sama kommentti on kuultu useammastakin paikasta, eikä vain pelkiltä keskustelupalstoilta…
itseäni kyllä hiukan ihmetyttää tuo Ilveksen strategia tässä, jos todella pitää paikkansa.
Samaa itsekin kuullut somen ulkopuolelta.
No se nähdään myöhemmin kumman strategia oli parempi. Joku syyhän tuolle on.
Kiekkojen laittaminen sisään jonkun muun syötöstä ei kyllä kuulosta yhtään sen Haapalan roolilta minkä minä tunnen. Vetohan on uskomaton prutku. Haapala on kyllä mahtava pelaaja ja jos osaisi vetää pelaisi varmaan Amerikassa vieläkin.
Toistan itseäni, Henkka ei pelaa Tapparassa ensi kaudella. Tieto ei ole peräisin keskustelupalstoilta tms vaan jääkiekon parissa työskentelevältä (sen enempää kuitenkaan lähdettä avaamatta).
On varmaan täälläkin toistettu, mutta Haapalan Saksa siirtoa ainakin neuvoteltiin. Olisi hyvä liiga Henkalle. Palkat on siellä paremmat, mutta taso on ei vielä ihan Liigankaan tasolla. Jos pitää paikkaansa, että lonkka vetää lähes viimesiä niin Saksaan vain hakemaan rahat pois.
Ei vedä lonkka viimeisiään.
Kyllähän Haapala terveenä ollessaan on todella kova tekijä Liigaan. Mitä filmaamisiin tulee niin ei kait se nyt niin jatkuvaa ole kuitenkaan ollut, että pelaaja pitäisi sen takia leimata. Sanoisin kuitenkin, että tervetuloa, jos on tullakseen ![]()
Haapala on potentiaalinen pistepörssin voittaja terveenä. Ja kykenee myös ratkaisupeleissä tekemään tulosta.
Nuo filmaamisjutut nyt on mitä on. Ei ole mikään uusi juttu jääkiekossa ja Haapala ei ole mikään yksittäistapaus asian kanssa.
Mä olen myös kuullut tästä Ilveksen tarjoamasta ottelukohtaisesta sopimuksesta ja että myös Tappara tarjonnut jotain, mutta siitä että mitä, niin ei tietoa. Oletettavaa kuitenkin, että Ilveksessä ei siis kuitenkaan jatka.
Kyllä minä toivon että Haapala Tapparassa vielä nähdään. Hei come on, meidän lempinimi tälle kaverille oli “Vapahtaja” vielä hetki sitten. Viime kaudella klesana kovat runkosarjapisteet ja joukkueen otteluiden voittoprosentti niistä peleistä joissa Haapala pelasi oli myös runkosarjassa aivan posketon, jossain 75% paikkeilla jossain kohtaa kautta.
Toivottavasti tulee.
Miksei ole julkaistu rahakasta sopimusta muualle, jos kerran sellainen on / oli vaihtoehtona? Jäikö sitten tyhjän päälle odottelemaan parempaa kuin Ilveksen sopimus? Ja jos taas Haapala oikeasti on terve ja edelleen kova pelimies, miksei Ilves tehnyt jatkosopimusta?
Tapparan mies tietty pyysi Ilvekseltä 300k palkkaa ja tulee kotiin 50k lapulla… ![]()
Entäpä, jos Henkka ei edes halunnut jatkaa Ipassa?
EI OLE MAHDOLLISTA. Tapparassa joo saatat voittaa vaikka tuplan, mutta Ilveksessä koet ilmiön.
Kyllä se on pojjaat niin että Haapalan Henkka on hyvä jätkä, aivan huippu. Hyvätkin jätkät tekee joskus virheitä, se meille kaikille suotakoon. Toivon että tulee kotiin, ottaisin avosylin vastaan. Jos ei tule, niin silloin palaset loksahtelevat oletettavasti tässä vaiheessa paremmin kohdilleen jossain muualla.
Kyllä se poijat on niin, että Luuseri kertoi kaiken oleellisen.
Henkan vaikutus koko muuhun joukkueeseen kannattaa ottaa kans huomioon, on niin positiivinen jätkä ja luo sitä hyvää ilmapiiriä, mutta mun joukkueeseen mahtuis pelkästään pelillisilläkin taidoilla. Tervetuloa vaan.
Vois jotenkin kans kuvitella, että haluaa loppu uransa Tampereella pelata, tai ainakin sellanen mielikuva mulla on. Vaikee nähdä että ulkomaille enää lähtee.