Huhu: Nate Schnarr Jypiin 2024-25? (Jyp)

On tuo parempi kuin ei ketään. :slightly_smiling_face:

@Eioototta eiköhän aika moni seura ole perässä. Kärpille Tapparan pitäisi pystyä ainakin laittamaan hanttiin, jos samasta pelaajasta tosissaan kilpaillaan.

Mä kuulin jo kuukausi sitten, että Kärpät ainakin ollut hyvin ahnaasti Schnarrin perässä kuten myös Sveitsi ja Ruotsi joten tohkenen epäillä tätä huhua.

Juuso Mäenpäästä on ollut kai vähän vahvempaakin huhua Ilvekseen. Eetu Koivistoisen olen kuullut jossain mainittavan sivulauseessa, mutta ei sen enempiä eli tuskin on tulossa.

Eli tiedä sitten tämän huhuilijan luotettavuudesta.

Miksei voisi tulla Tapparaan?

Voisi tottakai. Mutta kovin uskottavalla pohjalla tämä huhu ei toistaiseksi ole.

3 tykkäystä

Kuinkaha moni ulkomaalainen on päätynyt huhuissa seuraavalle sesongille Tapparaan, siis joita on huhuttu jo tammi-helmikuussa. Äkkiseltään ei tule mieleen kuin Halloran jonka tuolta tarkistin.

1 tykkäys

Negapetteri iskee taas - osa 39

Mutta näistä ilman muuta jo liigassa tasonsa osoittanut Koivistoinen kovemman kaliberin naaraus kuin Schnarr.

Ps. Koivistoinen parempi aloittaja!!!

Turha huhu näillä lähtötiedoilla. Ei ole uskottava tuolta kirjoittajalta. Vielä kun ottaa huomioon ulkomaalaispelaajan kalliimman toisen kauden, niin ei ole liigaseuroilla todennäköisesti mahdollisuutta kilpailla Schnarrista.

1 tykkäys

Ajattelin täällä olevan paremmin tietoa asiasta mutta huhu onkin ankka ja muuta lähdettä tuolle ei ole kuin tuo jatkoajan epäilyttävä huhuilu?

1 tykkäys

Pelsufani tässä. En ihmettelisi vaikka Tappara nappaisikin Schnarrin, on kuitenkin hyvin käyttökelpoinen tyyppi. Riippuu myös saako lelu Laukkanen puhuttua ensi kaudella ympäri pysymään Pelsuissa vai ei. Jännityksellä katsotaan sitten kun pleijarit on pelattu ja mestari selvinnyt.

7 tykkäystä

Oletko kuullut huhuja hänestä muuhun suuntaan, kun niitäkin on mainittu eri palstoilla?

Todella oudolta tuntuisi, että menisi Jypiin, mutta jännästi jatkoajassa nimimerkki Wraith julistanut sopimuksen Jypiin valmiiksi. Taitaa vielä olla ollut todella hyvin perillä Jypin asioista.

Kärppiin olen ainakin lukenut huhun, muttei sen legitimpi varmaan kuin mikään muukaan.

Kärppiin olen kuullut jo viime vuoden puolella huhua. Toisaalta Kärppiin menossa myös mottipäisellä Jukurien tsekkisentteri, niin olisiko kuitenkin tämä kaveri menossa muualle.

Ei minusta. Jyväskylässähän mainostettiin, että nyt on imua, kun uusi valmennus. Alkaa näkymään.

5 tykkäystä

En tiedä vaikuttaako mitenkään mihinkään, mutta Nate on ymmärtääkseni löytänyt itselleen Suomesta naisseuraa eräästä Jyväskylän yliopistossa opiskelevasta urheilijaneitokaisesta. Olisiko siis klassinen “rakkauden perässä kaupunkiin X” tyylinen tarina, ja siksi olisi JYPiin suuntaamassa?

Tarjouksia on toki käkikellomaasta ja Ruotsista pöydällä, sekä myös Liigassa on varmaan jokainen vähänkään maksukykyinen seura kiinnostunut tuon tasoisesta pelurista. Varmaan myös Pohjois-Amerikasta löytyisi nykyisellään ottajia.

1 tykkäys

Naisen perässä ei kyllä kannattaisi seuraa valita, varsinkin kun suomessa välimatkat suht pieniä. Toki jokainen taaplaa tyylillään, ja varsinkin jos nainen on uusi tuttavuus.

Siksi epäilen että se tuskin tulee olemaan päättävässä roolissa, mut suomeen jäämiseen voi vaikuttaakin.

2 tykkäystä

Schnarr saa varmasti tarjouksen kaikilta liigaseuroilta, joilla on yhtään mitään mitä tarjota. Ja agentti varmasti haluaakin kunnon huutokaupan, joka voi selittää huhuja joka suuntaan.

Tänään kuulin naapuriseuran kaverilta, joka aika hyvällä prosentilla on osunut, että Schnarr olisi tulossa Tapparaan. Itse en hänelle edes tällaisesta huhusta ole maininnut.
Saas nähdä kuinka käy, mutta hauska sattuma sinänsä.

60 tykkäystä

Ottamatta huhuun sen kummemmin kantaa niin tässä olisi juuri meidän pelityyliin sopiva pelaaja, niin kuin Rike on maininnut haastatteluissa, että sellaisia pelureita pitää pystyä tänne haalimaan.

1 tykkäys