Huhu: Oliwer Kaski Tapparaan 2026-27?

Mihin ne nyt on peruuntunut?

17 tykkäystä

Toivottavasti ei mihinkään :+1:

Ei kai Tappara ole näitä sopimuksia julkaissut? Eli sinänsä mikään ei peruunnu.

9 tykkäystä

Lähinnä huhun peruuntumisesta puhuin…ois ollu maukkaat sopparit ja pakisto noilla timanttinen. Katsotaan miten käy

Kyllähän tästä peruuntumisesta on mustaa valkoisella mm. tällä palstalla, joten uskottava se vaan on.

Olisko se Saku Salminen, vai kuka se pitkätukka oli, vielä vapaana ens kaudeksi?

Kyseinen huhu Kaskestahan on pyörinyt jo monta vuotta ja käsittääkseni aina sillä pohjalla, että saattaa tulla/on kyselty kuulumisia, mikä varmasti pitää ihan paikkansakin. Kukapa ei olisi huippupakista kiinnostunut, varsinkin kun nyt tuleva valmentajakin tukee huhua. Mutta olen ihmetellyt, kun moni on miestä piirrellyt siltä pohjalta jo ensi kauden joukkuehahmotelmiin ja muuta vastaavaa.

Itse pidin huhun lähdettä hyvänä ja mitään muuta huhua Tapparaa koskien ei ole palstoilla ollut niin siksi helpompi uskoa, mut katsotaan miten käy

1 tykkäys

Pistetään tänne. Esko huhuilee, että Vittasmäki ja Kaski meni Tapparalta ohi suun..

1 tykkäys

Tässä hyvä ottaa huomioon, että kyseessä Esko.

11 tykkäystä

Olisi saanut Matinmikko jäädä kun Kaski kerran meni ohi.

1 tykkäys

Odotellaan nyt kunnes jotain varmaa tietoa saadaan. Toki huhuuketjuhan tämä onkin.

Mulle kelpais se jonka suusta tuli yksi kaikkien aikojen slogan: tässä kaupungissa ei v***u Ilves juhli.

7 tykkäystä

Kyllä. Toki tuskin Seppälä ja Kaski kilpaisivat aivan samasta roolista, tietysti rahaa ei kaikkeen ole.

3 tykkäystä

Se se olisikin, kun olisi viime hetkellä kekkastu, että hei mehän otetaan Seppälä yv-pakin rooliin :smiley:

3 tykkäystä

No mutta pelashan Seppälä Tapolan aikanakin ylivoimaa

Maalineduspelaajana :slight_smile:

4 tykkäystä

Nooh…tosiaalta eihän me mitään Kaskea tai Vittasmäekä tarvita, kun Juolievin Olli NHL statuksella on taas peleissä mukana. :grin:

5 tykkäystä