Huhu: Olle Strandell Tapparaan 2026-27?

https://www.eliteprospects.com/player/287855/olle-strandell

Expressenin mukaan tämmönen kaveri olisi siirtymässä meille, onko joku täältä kuullut tästä siirrosta?

2 tykkäystä

Olikohan se jatkoajalta, muistan lukeneeni huhuttu / haaveiltu Jukureihin

Vähän random haku. En syty hirveästi. En torppaa, mutta vähän “Tuomenoksa” haku

2 tykkäystä

Leksandin pakkien paras pistemies, teki enemmän pinnoja kuin Caito.

4 tykkäystä

Raitti kun olis. Voiskohan kesän aikana opetella oleen sellanen?

2 tykkäystä

Jännä havainto ja pitää paikkansa. Caito kuitenkin mielletään hyökkäyspään pakiksi ja Strandell vähä “ynnämuut” pelaaja.

Minusta mielenkiintoinen ja hyvä haku jos lappu ei äly kallis. Tosiaan Leksandsin pakeista eniten pisteitä ja tuo -6 ei mikään älyttömän huono ole tossa jengissä. Esim Caito -23

1 tykkäys

Pakiksi vielä nuorehko ja käyrä SHL:ssä 0p → 4p → 19p eli isosti kehityssuunta ylöspäin, kiinnostaa kyllä.

8 tykkäystä

Ei nyt sinällään mitään tätä vastaan ole, mutta vähän oudolta pakisto huhujen suhteen vaikuttaa.

Paras varmaan odottaa ja katsoa miten tämä muotoutuu sitten oikeasti ja huhut osuvat.

2 tykkäystä

Kyllä mulle kelpaa kaveri kuka tekee Ruotsin pääsarjassa 19 pistettä. Käytännössä pystyy täällä tekemään tuplat, 2-suunnan loistava pakki jolla selkeesti kehityskäyrä ylöspäin. Enskaudelle tulee runsaasti pelejä. Parhaimmillaan joku 100 ennenkun liigan pleijarit edes alkaa niin tarvitaan jätkiä, mikä ois parempi kun kehittyvä ja hyvin liikkuva pakki

1 tykkäys

22 minuuttia peliaikakeskiarvo SHL runkosarjassa, selvästi Leksandin isoin lukema. Pelkällä tilastoscouttauksella vaikuttaa aika kovalta pelimieheltä.

1 tykkäys

Kaveri on ns. myöhäisherännäinen. 26-vuotias, mutta pelannut vasta kolme kautta pääsarjatasolla.

Haettaisiinko tässä Jonathan Anderssonin saappaiden täyttäjää. Aika saman profiilin puolustajia. Anderssonin korkein pistemäärä SHL:ssä 18 ja Strandellilla 19. Andersson 178/86 ja Strandell 180/82. Molemmat leftejä.

Tällä hetkellähän se olisi:

Jokipakka-Kulonummi

Mattila-Almari

Tuulola-Piiparinen

Aika tasapainoinen ja kaksi yv-pakkia löytyy. Jos seitsemänneksi tulee tämä uusi “JonathanAndersson”, niin ei kai mitään outoa ole?

3 tykkäystä

Uskallan väittää että SHL joukkueensa (vaikka sarjajumbo olikin) ykköspakki ei ole siirtymässä heikompaan sarjaan mihinkään jämärooliin vaan enemmän sinne ihan kärkirooleihin

2 tykkäystä

Heikompi sarja. Mutta väitän kuitenkin, että parempi joukkue. Tuskin siltikään seiskapakki.

1 tykkäys

Ihan varmasti hyvä pakki olisi Liigatasolle ja Tapparallahan on historiaa näistä vähän tuntemattomammista ruotsalaispakeista. Itselleni tämä nimi ei kyllä sano mitään, eikä tällähetkellä koppikäytäviltäkään mitään infoa tule.

1 tykkäys

Tuollainen löytyi.. YouTube haulla..
Ilmeisesti fyysinen pelaaja? :thinking:

Miten tuosta videosta välittyy yhtään mitään? Ruotsalaista teknojumppaa ja piiroskuva.

1 tykkäys

Sanoituksestä päättelin :thinking:

No sit on pakko olla kova kaveri.

15 tykkäystä