Huhu: Olli Jokinen pois Timråsta 2025-26? HIFK?

Ei ole ITSE mutta joku puolesta. Noin rekopyhästi hommat menee ja voi vakuutella noin

Kyllä, missäs Jokisen perhe muuten asuu nykyisin? Se varmasti ainakin painaa vaakakupissa, ja paljon

1 tykkäys

Jos oikein olen ymmärtänyt, perhe on asunut kaiken aikaa pk-seudulla eli OJ oli ’yksin’ Jukureissa ja Timråssa.

Luulen, että hiljalleen IFK:ssa alkaa näkymään taustaryhmän työ eli Dettmann, Kekäläinen & Co tuovat rahanpolton sijaan focusoitua toimintaa ja eri osa-alueita lyödään nyt kuntoon. Kevät 2026 saattaa tulla liian äkkiä, mutta 2027 saattaa olla aivan eri IFK.

3 tykkäystä

Jos perhe on pääkaupunkiseudulla ja koki Mikkelissä olevansa erossa heistä niin tuskin on menossa Ouluun.

4 tykkäystä

Tuskin - näin kanssa olen arvellut.
Kalpan koutsia on huhuttu Ouluun, Kalpa onnjo tilkitty ja Matikainen meni JYPiin.

Kyllä IFK osuisi OJ:lle erinomaisesti.

Menihän se Ruotsiinkin, siellä vaan ei saanut lasta kouluun.

…ja kertoi sen jälkeen haluavansa palata perheensä luo.

Kyllä, koska se lapsi ei päässyt sinne kouluun. Eikö se ongelma ratkeaisi, jos Oulusta järjestyisi koulupaikka? Uskon, että menee HIFK:hon, mutta ongelmat Ruotsissa kielii siitä, ettei perheen pakko olla Helsingissä.

Lähinnä kun Peltonen on huhujen mukaan aika jumalan asemassa, että sitä tuli pohdittua hifk suhteen

Kaivopuistossa asuvat, siis Kata ja lapset

2 tykkäystä

Ehkä Ollilla on agentti, joka neuvotteli.

2 tykkäystä

Hifk. Ja ei ehkä ole Peltonen ainoa joka lähtee.

Mutta olisiko tässä ajatuksena se, että Suomen sisällä perhe ei halua muuttaa pk-seudulta toiselle paikkakunnalle? Tai luulis, että Mikkelistä olisi löytynyt koulupaikka jälkikasvulle helpommin kuin vieraassa maassa, jossa se nyt koitui ongelmaksi ja OJn lähdön perimmäiseksi syyksi. Perhe ei kuitenkaan Mikkeliin muuttanut, niin sitä taustaa vasten tasten tuskin haluavat Ouluunkaan muuttaa.

1 tykkäys

Jokisen haave käy toteen

9 tykkäystä

Se tulee olemaan tuo ensi kauden IFK aika v-mäinen vastus :thinking:

1 tykkäys

Vaara piilee, että Jokinen on niin kovakalloinen kamreeri, että laittaa läpi koko organisaation tolkkua toimintaan.

3 tykkäystä

2&1 vuotta.

Hyvä molemmille

Nyt Pomo meille

3 tykkäystä

Kiva saada OJ takas liigaan, hieno persoona. Ei mua HIFKin tekemiset hetkauta pätkän vertaa muuten.

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 8 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.