Huhu: Olli Juolevi Tapparaan 2023-24?

Kerroppa, mitkä seurat ovat kiinnostuneita (faktaa). Koko huhuketju perustuu siihen, että tyyliin: Ollin entisen vuokraisännän kaima oli sanonut kaupan jonossa, että on niin hieno pelipaita, että alan seuraamaan instassa. Minun kommentti on yhtä hataraa spekulaatiota, ellei huhuketjun luojalla ole takataskussa jotain muutakin infoa :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Kyllä sieltä pakki on tulossa, katsotaan onko Juolevi. Vahvasti näyttää siltä että on…

16 tykkäystä

Lisään että minä en ole sitten ketjua luonut. :grin: Mielestäni näille pitäisi olla joka oma paikka eikä erikseen avata kaikista mahdollisista seuraajista huhuketjua.

6 tykkäystä

Kyllä minä sen tiedän :slightly_smiling_face:. Onhan tuota pakkia hevosmiehet uumoillu viime aikoina. Ihan hyvin se voisi olla Juolevi, koska kiinnostusta saattoi kesällä olla. En kuitenkaan asiasta uniapneaa meinaa ottaa. Jos joku tulee, niin sitten tulee. Sen kummempaa mielipidettä ei minulla ole.

3 tykkäystä

Tämä ennustus ei voi mennä pieleen, joten mennään tällä!

24 tykkäystä

Nyt kun Rautakorpi on pois organisaatiosta niin Juolevi mahtuu sisään. Kaikki ei muista.

5 tykkäystä

Ihan vaan yhteenlaskemalla pakit huomaa, että hankinta tarvitaan ja en ihmettele yhtään, että sellainen on tulossa. Eikä Ruotsi mikään automaattinen rahasampo ole, sielläkin on seuroilla budjetit ja voi olla että tilaa ei enää ole. Tai jos on, niin ei ole halua maksaa Juolevin palkkapyyntöä.

1 tykkäys

Minä ainakin muistan. Elävästi. Mutta samaan aikaan tunnistan myös sen, että aikaa on kulunut paljon ja jokin raja siinäkin on, paljonko Juolevin pitää vanhoista virheistään maksaa. Se tuleeko nyt sitten Tapparaan vai ei, se on spekulaatiohommaa se.

Jos tulee Tapparaan niin on ihan hyvä ajatus ainakin minusta, että sitten vanhat asiat on käsitelty ja vanhat synnit siirretään unohduksiin. Kyllähän Juolevi otti aikanaan (niiden loukkaantumisten lisäksi) ison henkilökohtaisen iskun puheillaan. Taitaa olla niin, ettei ole sen jälkeen yhdessäkään joukkueessa ollut mukana kapteenistossa. Eli oppirahat tuli ja erääntyivät maksettavaksi.

1 tykkäys

Niinhän tämä perustuu, mutta se on taas palstan pitäjien tahto. Haaveiluketjuunhaan tämä instaseuraus bongattiin.

Ei minulla ole faktaa kenen kanssa Juolevi neuvottelee. Kesän jupinoihin tässä enemmänkin viittaan ykkössentteristä ja kuinka Euroopan parhaalla pitää olla priimaa keskikaistalla. Nyt kuitenkin ruotsalaiset on sitten Juolevin suhteen rahan puolesta etulyönnissä. :slight_smile:

4 tykkäystä

Eikös muuten rahan kanssa Tappara pysty mätsäämään nyt? Juolevikin taitaa viettää suurimman osan ajasta ulkomailla? Tai sitten sitä houkuttaa tulla laittamaan tänne ittensä kuntoon ja uuteen yritykseen. Siinä on Tapparalla semmonen avain mitä monella muulla ole.

2 tykkäystä

Tervetuloa mun puolesta. Pitäisi olla liigaan kovan luokan puolustaja. Toivottavasti vaan kunto ja paikat on kunnossa. Ihmettelen, että täälläkin on paljon ”ei kiitos” viestejä. Tuskin tämän hetken markkinoilta parempaakaan on löytymässä.

1 tykkäys

Rehdisti sanottuna en lukenut ketjua läpi mutta heti kun Juolevi teki tämän pätkä sopimuksen niin ajattelin että niinköhän Tappara huhuissa oli totuuden siemen mukana. Ja tosiaan jokunen viikko takaperin tuli itsekkin tänne ilmaistua kaiken sentteri haaveilun keskelle että itse kun juttelli “joukkueen lähellä” olevan kanssa niin sanoi että pakki olisi ostoslistan kärki paikalla.

2 tykkäystä

Vahvaasti eri mieltä. Juolevin tyylistä pakkia me juuri tarvittaisiiin. Löytyy käsiä sekä jalkoja riittävästi meidän pelityyliin.

1 tykkäys

Liikkeellä puolustaa hyvin. Tietyllä tapaa “all rounder” tähän kotimaiseen Liigaan.

1 tykkäys

Mun laskujen mukaan yks pakki tarvitaan kyllä. Nykyisellä rosterilla pärjätään joo, jos ei tuu loukkeja top4 pakeille. Mutta varmana tulee ja siihen olis Juolevi just mitä lääkäri määrää. Ilman uusia senttereitä pärjätään paremmin ku on noita laituri-senttereitä kuitenki.

Lopetti velipoika muuten Tapparan seuraamisen.

16 tykkäystä

Ei näillä näytöillä kyl vielä Tappara-legendaksi päästä.

34 tykkäystä

Vahvistaa vaan huhua siis :grin:

5 tykkäystä

En tiiä, jotenkin tuntuu, että aavistuksen ns. ohuella mennään nyt tällä huhurintamallakin.:thinking:

1 tykkäys

Ei siis mitään uutta Tapparan kohdalla tässä.

3 tykkäystä