Tappara julkaisee jatkosopimuksen Tappara - Ässät -pelissä 24.2.2024 (Tuulola)

Seuraavassa pelissä julkaistaan jälleen yksi jatkosopimus. Näin ne palaset loksahtelevat pikkuhiljaa paikoilleen.

30 tykkäystä

Granath tai Juolevi toiveissa. Halloranin vaisuus on hieman laskenut minun haaveita jatkosopimuksesta.

7 tykkäystä

Veikkaanpa Savinaista. Sopivasti Ässät vastassa ja ollut tänään esillä myös somevideossa.

19 tykkäystä

Laiskaa tekemistä some-tiimiltä. Edellisen perusteella näihin kannattaisi laittaa joku teaseri, vihje tai arvoitus. Nyt asia vain todetaan.

15 tykkäystä

Tässä omatkin toiveet. Veikkaan vaan, että Juolevi tekee sopimuksensa vasta myöhemmin teki sen minne tahansa. Plus Vittasmäki vahva toive myös.

Vellun jatko olis kyllä hauska julkasta Ässät -pelissä. Videon päätteksi Vellu sanoisi vielä “Ihanaa saatana”.

12 tykkäystä

Savi se varmaan on mut edelleen kuulutan sen Halloranin sopparin perään.

3 tykkäystä

Jos menee huutokilpailuksi niin minä huudan Vittasmäen jatkosopimuksen perään.

10 tykkäystä

Voidaan silti väitellä kumman kätinen pelaaja on kyseessä. Olemattoman kuvan perusteella sanon että selkeesti on suora lapa kuvassa :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Eikö viimeksikin tullut ensin ilmoitus ja sitten lähempänä tuli kuva, jossa pelaajan “varjo”.

2 tykkäystä

Juolevi tai :svalbard_and_jan_mayen::bomb:

5 tykkäystä

eilen julkaistussa instagram kuvassa oli pelaajien kuvia. Kaksi viimeistä oli sama kuva Lukesta

Eiköhän tämä lainaus ainakin vilahda julkistusvideolla, jos mennään samalla periaatteella kuin edellisessä.

Aika varma olen, että tämä pelaaja on left tai right.

1 tykkäys

Tuulola

2 tykkäystä

Sanotaan nyt suoraan, että ei ole kyllä miltään osin ansainnut jatkosopimusta. Eiköhän olisi hyvä molempien kannalta, että Jomppa etsii itselleen uusia haasteita kauden päätteeksi.

25 tykkäystä

Mä taas kokolailla varma, että kenttäpelaaja tai maalivahti.

5 tykkäystä

Toivoisin kyllä kraantin julkistusta. Pontentiaalia on kasvaa loistavaksi pelaajaksi.

1 tykkäys

Tuulola on tosiaan vähän ihme kaveri. Hänellä on kyllä kyky nostaa huomattavasrti tasoaan panosten noustessa.

Jotenkin Tuulola vaikuttanut aina siltä et tietynlainen “reenijumi” näkyy todella raskaasti hänen otteissa.

Itse olen aika neutraali Tuulolan jatkon suhteen. Lopulta en oikein tiedä kannattaako häntä vaihtamisen ilosta vaihtaa?

Olikohan Tapparan somelta eilen hassuttelua palstan suuntaan kun instassa päivän peliä mainostettiin Juolevin ja Granathin kuvilla. Molempia kun on taas arvuuteltu/toivottu jatkon saavaksi.

11 tykkäystä

Kyllä isoimmat toiveet kohdistuu Granathiin ja Vittasmäkeen ja jos saa vähäsen haaveilla niin Juoleviin ja Camperiin. Toki jälkimmäiset todennäköisesti pelaavat muissa sarjoissa ensi kaudella.

“Morjesta Tapparalaiset! Emmää mihkä luulajaan oo lährössä, ohan mulla soppariki. Täällä jatketaan.”

15 tykkäystä