Nähtävästi kotiottelussa Saipaa vastaan julkaistaan myös ensimmäinen jatkosoppari.
Haiskahtaa Granathin jatkolta, toivotaan et pitäisi paikkansa.
En tiä onko oikea ketju, mutta löytänyt tämän osuvampaa.
*Mode-edit: Lähde lisätty.
Nähtävästi kotiottelussa Saipaa vastaan julkaistaan myös ensimmäinen jatkosoppari.
Haiskahtaa Granathin jatkolta, toivotaan et pitäisi paikkansa.
En tiä onko oikea ketju, mutta löytänyt tämän osuvampaa.
*Mode-edit: Lähde lisätty.
Mistä päättelet että kyse on Granathista?
Monella muullakin on soppari katkolla keväällä ja listaa voisi helposti jatkaa kenelle toivoisi jatkoja.
Ehdottomasti Granathin jatkosoppari olisi varmasti kaikille mieleinen.
Oma veikkaus vain. Ei ole tietoa tai huhua kuultuna, ainoastaan arvaus. Ja kyllä, on sielä muitakin kenelle jatkoa voisi tarjota.
Savinaisen jatko on helpoin veikkaus, kun sen käytännössä jo kertoi maikkarin haastattelussa.
Itse veikkaisin Oiva Keskinen ja 3v jatko. Tämä vaan aavistus ja arvaus.
Tämä olisi erittäin hyvä jatkosopimus ja yksi tärkeimmistä mitä voisi tehdä. Ei Granathissa vikaa ole, mutta Keskinen ehdottomasti mieluummin.
Veikkaan Juoleville 2v lappua.
Veikkaan Juolevin, Halloranin tai Granathin 1v jatkoa.
Petri Kontiola ja vuoden jatko
Joku nuori pelaaja lienee. Niistä yleensä aloitetaan. Keskinen, Kulonummi, Granath.
”Ykkössentterinä myös ensi kaudella jatkaa Petri Kontiola”
Toivoa jos saa, niin Halloran olisi kyllä kärkipäässä sillä listalla.
Vittasmäki, Granath, Halloran ja Savinainen. Siinä omat toiveet nyt alkuun. Juolevin voi lisätä myös listalle.
Luoto varmaan todennäköisin. Tai Tammela/Rautiainen.
Eikös Luodolla ole jo 2025 asti?
Ei olisi eka kerta, kun hehkutettu jatkosopimus koskisi seuraavaa kautta.
Luotoa, Tammela ja Rautiaista ei missään nimessä mainostettaisi ennakkoon. Niin pihalla ei markkinointi ole. Kovempi nimi siis luvassa.
Tuliko sieltä eilen jatkosopimusta pelissä?
Ei kun tulee kotipelissä 14.2. itse veikkaan Savinaista kun on sen käytännössä jo itse paljastanut ja on myös kova nimi.
Veikkaan, että Savinaisen jatko julkaistaan vasta kauden jälkeen. Hän myös varmaa haluaa katsoa, miten esim. se polvi nyt kestää loppukaudella.
Minulla on todella vahva kutina, että Granath jatkaa.