Huhu: Veli-Matti Savinainen jatkaa Tapparassa 2024-25?

Ilmeisesti Savinainen olisi jatkamassa ensikaudella Tapparassa. Toivottavasti saa itsensä pian pelikuntoon.

208 tykkäystä

Komea tykkäys 19 äsken sinisellä.

3 tykkäystä

Hyvä jos näin.
Itse ounastelin, että mahtaisiko lähteä vielä Espooseen sulkemaan ympyränsä.

Itseasiassa mulla on sama tullut taannoin mieleen… :point_up:

1 tykkäys

Kaveri lopettaa/siirtyy muualle vasta kun ei enää voita mestaruutta Tapparassa?

Mutta entä jos niitä vaan tulee ja tulee?

3 tykkäystä

Eipä taida Vellu ensi kaudella Espooseen.

2 tykkäystä

Sit me pidetään Vellu keinolla millä hyvänsä elossa. :grin: Tai kloonataan se.

12 tykkäystä

Kai se Bäckströmin nivusia koossa pitänyt painetankki vielä löytyy jostain Hakametsän ullakolta. Lyödään Savinainen sinne sitten pelien välissä palautumaan, jos alkaa käydä vanhaksi.

12 tykkäystä

Vellun kirjan julkaisu on ainakin vasta 2025. On siirtynyt jo pari vuotta alkuperäisestä :wink::saluting_face:.

8 tykkäystä

Mestaruus tällä kaudella ja matka saisi jatkua muualle. Tämä pelitapa ei oikein sovi Savinaiselle. Seura legendojen pitäisi saada poistua jäällä eikä niin että, taistelee paikasta kokoonpanossa.

No piste per peli tällä hetkellä, ei tuo nyt kovin huonosti ole mennyt.

58 tykkäystä

Hetkinen. Savilla 18 peliä tällä kaudella ja pisteitä kasassa 7+11, joka mun laskuopin mukaan tekee 18, eli pisteperpeli tahdissa… Yleensä syttyy vasta keväällä, mutta jos tästä vielä kirii, niin tekeekö yli kaksi pinnaa per peli? Mun mielestä on oikein hyvin sopeutunut Tappara 2.0. pelitapaan.

28 tykkäystä

Jos takoo tuohon tahtiin maaleja ja hämmentää vastustajia niin ihan sama sopiiko pelityyli vai ei,
Vellu on meidän Äijä.

52 tykkäystä

Mielestäni Savinaisen syksy on ollut ehkäpä paras syksy ikinä Tapparassa. Pelannut todella hyvin ja harmi, että loukkaantui. Kun palaa niin odotettavissa vähän käynnistymisvaikeuksia vanhalle miehelle.

One more year Savi!

14 tykkäystä

Kuusela mielestäni opetti että, nimenomaan ei. Ylivoiman pyörittäjästä katsomoon yhdessä kesässä. 43 pinnaa muuttui 15 pinnaan…

Kuuselalla ei ollut mitään loukkaantumista alla…

En sano etteikö Savinainen kelpaisi päinvastoin mutta realismia on ikä ja iso loukkaantuminen.

Mistä tiedät isosta loukkaantumisesta? Itse kuullut yhtä huhua ja jos pitää paikkansa, ei ole iso loukkaantuminen.

Mutta joo, mielestäni Vellu voisi yhden kauden vielä takoa siellä maalin edessä.

2 tykkäystä

Ymmärrän näkökulman ja onhan näitä esimerkkejä. Mutta onhan Savin vahvuudet on niin paljon muussakin kuin pisteiden teossa. Kaikki maalinedusta työ, logolle pelaaminen, johtajuus ja Savinaisella myös varsin poikkeuksellinen kyky tehä sellaisia maaleja joita muut ei vaan tee. Ja keväisin on aina vielä parhaimmillaan. Voittajatyyppi.

Ehkä sitten jos jostain kumman syystä alkaisi menemään selkä suorana luisteluun ja oikeasti alkaisi putoamaan junasta näkyvästi niin voisi alkaa miettimään. Ehkä hyvä siksi mennä vuosi kerrallaan. Mutta mielestäni Vellun merkitys on sellaisissa asioissa, jotka tulevat kantamaan häntä uran loppuun asti. Ymmärtää varmasti Kuuselan tavoin milloin on aika ripustaa hokkarit naulaan. Toivon että Vellu lopettaa uransa meillä, vaikka rooli pienenisikin.

5 tykkäystä

Savinainen vs Kuusela. Nyt ollaan vertailun ytimessä.

16 tykkäystä

No oman lähteeni mukaan paluu arvioitiin runkosarjan loppuun.

Meni ilmeisesti pointti ohi…selvennetään.

Tämän kauden meriitit eivät paina ensi kaudella pätkän vertaa. Tampereen Tappara EI ole mikään pursiseura jossa pelipaikan saa menneillä suorituksilla. Eli se että, tällä kaudella on jotenkin hyvä kausi menossa ei tarkoita sitä että, seuraavalla olisi automaattisesti paikka joukkueessa. Savinainen on voittaja ja sitä on vaikea korvata. Jääkiekkoilijana mikään poikkeuksellinen pelaaja hän ei ole etteikö korvaavaa löytyisi…

2 tykkäystä

Joka ei pidä paikkaansa tällä hetkellä.

10 tykkäystä