Huhu: Petri Kontiola pyörtääkin lopettamispäätöksensä? (Tappara)

Vaikka kyseessä on monissa liemissä keitetty pelaaja, niin asettaisihan tämä toteutuessaan ennätysmäiset onnistumispaineet niin pelaajalle kuin seurallekin.

Lipputuloja todennäköisesti toisi lisää.

1 tykkäys

Ei se kunto ryöpsähä ammattilaisella kovin nopeasti. Ellei oo syöny heseä ja kebua joka päivä ja pyörittäny Netflixiä. Ns. Nopeasti saavutettavissa kun alkaa tekemään. Kärsiihän monet loukkaantuessa kun ei voi kuntoilla täysillä.

Eikös Petrillä ollut myös selkävaivaa sen toisen asian lisäksi mistä ei ollut suotavaa puhua. :grin:

5 tykkäystä

Vanhan ei myöskään kannata kauheasti nostaa jalkaa kaasulta. Voi vaikka napsahtaa takareisi ja sitä kautta pidempi tauko tai sitten se selkä :sweat_smile:

Jos Kontiola nyt on syystä taikka toisesta tulossa niin tulkoon nyt helvetti sitten heti mukaan. Miksi odottaa johonkin loka-marraskuuhun? Tätä en taas ymmärrä.

7 tykkäystä

Seuralla on pakko olla joku suunnitelma tähän legendaariseen ykkössena keissiin. Mä en pätkääkään usko että tämä kausi pelattaisiin ilman sellaista. Ja en usko että Kontiola olisi se vaihtoehto nro 1, koska paluujutut tuli esille vasta vähän aikaa sitten. Sentteripuute oli tiedossa kyllä paljon aiemmin kuin nyt. Johan sen kertoo se, että Camper oli keskellä yhden pelin.

5 tykkäystä

Eikös tässä @Messi tiennyt hiljattain kertoa että Konna on itse asiassa reenannut kesän kovaa?

5 tykkäystä

Olisi kiva tietää, että mikä on kovan määritelmä?

Jos on mennyt esim Änäri-pelaajien tms muiden ryhmässä, niin silloin on menty todellakin kovaa

Jos konna on itsekseen vetänyt “kovaa”, niin matka on todella pitkä muihin Liigassa pelaaviin

1 tykkäys

Mene Sassan treeneihin mukaan, niin tiedät mitä on kovaa. :slightly_smiling_face:

35 tykkäystä

Hyväksytään - tuolla mennään varmasti kovaa

1 tykkäys

Sasha ja Henkka mahtuis try-outille minun Tapparaan koska vain.

8 tykkäystä

En muuta tiedä, mutta sais jo pyörtää tän päätöksen.

1 tykkäys

Konnan IG-tarinassa on hyvä pätkä Pyynikin portaista. Siinä Konna ottaa rappuhaasteen kahta nuorta ja nälkäistä junnua vastaan. Konna vie kisan 100-0 ja junnuilla on kovin paha mieli kisan jälkeen. Kovassa kunnossa on Konna pätkän perusteella :wink:

43 tykkäystä

Yes. Hienoo kun on timmissä niin sopii hyvin Tapparan vauhtilätkään. :grin::+1:

2 tykkäystä

Ei voi pitää paikkaansa, koska kuulin naapurin serkun lankomieheltä varmaa tietoa, että koko kesä on mennyt Friends & Burgersissa ja Wanhan Tapin terassilla istuessa.

7 tykkäystä

Pitkään ajatellut, että nono. Nyt pikkuhiljaa tuntuisi siltä, että mahtuisi kyllä tämän kauden Tapparaan! Kyllähän Konna aikamoinen seppä vielä varmasti olisi, kun on saanut muutaman tosi pelin alle. Tämä toki vain, jos puheet kunnon itsenäisistä treeneistä pitää paikkansa.

2 tykkäystä

No mutta eihän tuo huono vaihtoehto ole, kukin tyylillään.

Uskon että syötöt napsuisivat lapaan joka tapauksessa.

Konna olisi varmasti vielä liigaan asiallinen 2-3 sentteri.

3 tykkäystä

Tänään Areenalla pelin jälkeen asiasta kuulleena: Tappara ja Konna ovat tosi lähellä sopimusta. Marraskuussa tai jopa aiemmin olisi Konna liittymässä mukaan.

Grönborg haluaisi pian ainakin yhden huippusentterin, mieluiten kaksi. Onneksi Keskinen on tullut ns. ohituskaistaa ja pystyy pelaamaan. Rönnillä ei nyt riitä.

Toki nimiä ei ole vielä papereissa, joten joku pohjoisamerikkalainen voi vielä tulla Kontiolan eteen, mutta sen pitää löytyä pian.

59 tykkäystä

Mun mielestä se olisi kaunista jos saataisiin Konna päättämään uransa Tapparassa. C-Moren lähetyksessä katselin että on kovakuntoisen näköinen kyllä, on tainnut muutakin nostella kesän aikana kuin martini-lasia, vaikka vähän vähätteleviä lausuntoja treenaamisestaa on konnamaiseen tyyliin mediassa antanut.

11 tykkäystä

Vähän kyllä kuulostaa erikoiselta tarina että neuvotellaan soppari kaverille mutta vasta parin kuukauden päähän, mikä järki? Konna itsekin puhui että pitäisi päästä reenaamaan jonkun jengin matkaan jotta pääsisi jäille antamaan näyttöjä.

Tulis kyllä mielenkiintoset paikallispelit, buuauksen määrä toisesta päästä olis varmaan aika raju. Petti kuitenkin organisaation ja fanien luottamuksen aika pahasti.

1 tykkäys

Tätä viestiä olen odottanut kauan, vaikka se on vasta huhuasteella. Saan ainakin yhdet hyvät unet kun aloitan ne nyt. Kiitos ainakin niistä Keyman!:yum:

1 tykkäys

Mä en edelleenkään ymmärrä, mikä tässä Kontiola loka/marraskuussa sisään on ideana?

1 tykkäys