Nyt alkaa vahvasti vaikuttamaan siltä että Kontiola pukee vielä kerran Tapparan pelipaidan päälleen niin heräsi kysymys.
Kenen tässä pitää tuntea eniten itsensä tyhmäksi kun viime kaudella toitotettiin Kontiolan last dancea? Ilves, Tappara vai Kontiola itse?
Tää koko touhu liittyy varmasti niin paljon Konnan siviilielämään, niin en mä edes halua spekuloida kyseisellä asialla. Jos mies haluaa pelata ja me halutaan tarjota sopparia niin mä olen tyytyväinen.
Joku sopimus Konnalla on kommenteista päätellen. Jos tänne tulee, niin Grönborg haluaa sitten uutta kaksi sentteriä. Ei toisaalta yllätä, kun kommentteja tulkitsee rivien väleistä. Ylivoimaan tulee omasta mielestä liikaa tunkua pelintekijöiden paikalla ja Konna on sinne pakko jotenkin saada sopimaan.
Saattaahan tuo lähipäivinä tullakin, mutta Konna ei ole todellakaan ollut ykkösenä Tapparan tähtäimessä. Toki neuvotteluja on käyty pitkään. Viime hetkistä en tiedä, mutta jos valmennusjohto näkee Konnalle käyttöä niin luotetaan siihen.
Mutta on siellä aika paljon kovempiakin nimiä ollut keskusteluissa ja on edelleen. Eli vaikka Konna tulisi niin ei taida jäädä ainoaksi tulevaksi sentteriksi…