Huhu: Petri Kontiola pyörtääkin lopettamispäätöksensä? (Tappara)

Muutama kuukausi, jonka aikana käynyt jäällä ja reenannut.

Edelleen: Jos on lähelläkään viime kauden tasoaan, niin menisi Tapparassa suoraan ykkösketjuun.

Tapparassa ei ole tällä hetkellä yhtäkään ns. hyvää syöttäjää ja pelintekijää sentteristössä.

22 tykkäystä

Nään jo kun Baptiste tekee paikallispelissä voittomaalin Kontiolan syötöstä ajassa 59:59 ja Baptiste näyttää Ilveksen fanipäätyyn ”:shushing_face:”.

16 tykkäystä

Olishan Kontiolan alotuksistakin iloa. Nyt kun tällä kaudella niitä alottajia ei kauheesti oo ollu

2 tykkäystä

Montako kertaa pelaaja voi lopettaa uransa? :see_no_evil:

3 tykkäystä

Nyt alkaa vahvasti vaikuttamaan siltä että Kontiola pukee vielä kerran Tapparan pelipaidan päälleen niin heräsi kysymys.
Kenen tässä pitää tuntea eniten itsensä tyhmäksi kun viime kaudella toitotettiin Kontiolan last dancea? Ilves, Tappara vai Kontiola itse?

12 tykkäystä

Itse suhtaudun neutraalisti tähän, jos Konna tulee niin annetaan ny reilu mahdollisuus, sen antaa Tapparakin. :thinking:

18 tykkäystä

Tää koko touhu liittyy varmasti niin paljon Konnan siviilielämään, niin en mä edes halua spekuloida kyseisellä asialla. Jos mies haluaa pelata ja me halutaan tarjota sopparia niin mä olen tyytyväinen.

Toivottavasti Kontiola tulee isolla ryminällä sisään.

Mainoksiin teksti. Konna, LAP DANCE.

20 tykkäystä

Mikäli tulisi meille niin itse mietin, että monestako hervantalaisesta/ ruskolaisesta autotallista löytyy niitä #27 last dance- paitoja öljyrätteinä.

8 tykkäystä

Ei kenenkään tarvii tuntea itseään tyhmäksi. Tää on vain jääkiekkoa.

7 tykkäystä

Vähintää tekee maalin kuin Malinenkin JYPlle.

Osa tuntuu ajattelevan että sieltä saapuu Petri spurgupipo päässä ja puolikas 12-päkki kourassa Tapparan pukuhuoneeseen haisemaan.

Luotan edelleen Tapparaan organisaationa. Eiköhän ne tiedä mitä tekevät.

49 tykkäystä

Kaken aamulehden jutusta:

Tässä vaiheessa ei ole mitään kerrottavaa. Kerrotaan sitten, kun on jotakin, Kontiola viestitti perjantai-iltana Aamulehdelle.

1 tykkäys

27.10

1 tykkäys

Yllätän ehkä vähän itsenikin, mutta mulle kelpaa Konna mainiosti.

6 tykkäystä

Joku sopimus Konnalla on kommenteista päätellen. Jos tänne tulee, niin Grönborg haluaa sitten uutta kaksi sentteriä. Ei toisaalta yllätä, kun kommentteja tulkitsee rivien väleistä. Ylivoimaan tulee omasta mielestä liikaa tunkua pelintekijöiden paikalla ja Konna on sinne pakko jotenkin saada sopimaan.

Saattaahan tuo lähipäivinä tullakin, mutta Konna ei ole todellakaan ollut ykkösenä Tapparan tähtäimessä. Toki neuvotteluja on käyty pitkään. Viime hetkistä en tiedä, mutta jos valmennusjohto näkee Konnalle käyttöä niin luotetaan siihen.

Mutta on siellä aika paljon kovempiakin nimiä ollut keskusteluissa ja on edelleen. Eli vaikka Konna tulisi niin ei taida jäädä ainoaksi tulevaksi sentteriksi…

86 tykkäystä

Sehän tästä puuttuiskin ennä lähetään tuplamestaruutta puolustaan lopettanut Kontiola ykkös-sentterinä. :laughing:
Ei siinä hyvä pelaaja kumminkin kaikinpuolin.

Varmaan kaikki, mutta mitä sitten? Universumi ei välitä. Vesi on edelleen märkää yms.

Jos asia näin on, niin sittenhän Grönborg ja Tuomenoksa näkee asiat kuten minäkin.

Ja hyvä niin, mestaruudestahan tässä Tappara kai aikoo pelata.

6 tykkäystä