Miten tämä riski tulee ilmenemään?
Kuten olen sanonut. Ei Tappara Kontiolaa menestyäkseen tarvitse, mutta ei hänestä haittaakaan ole.
Mä kysyin Toxterilta ™ “One more year”, jätkä kun on niin timmissä kunnossa, toisin kuin meikäläinen.
Tuukka vastasi: “Ei enää kun lopetuksesta on kolmatta vuotta, eri asia jos olisi vain puoli vuotta”.
Toivotin onnea tulevaan ja kiittelin hyvästä Kirveslive työstä mitä tekee.
Muita hampaattomia (varsinkaan kanukkeja) en nähnyt. Olin senverran kohtelias että en kehdannut kysyä mitään PK tilanteesta, tuskin olisi kertonut vaikka tietäisi. Ehkä tuossa yhdessä lauseessa tosin onjotain spekulaatiota :D. Ehkä ei
Jona tapauksessa Tuukka Mäntylä kiistää oman kampäkin.
Jos ei pysty tekemään tulosta, eikä ole varma omaankaan päähän. Se lienee aika selvä homma.
Tuskin häntä rotaatioonkaan on hommattu, jos hänestä joku kilpailu on pidetty muiden seurojen kanssa.
Mä en ymmärrä Oinosen Jatkoaika.com -kolumnia sisällöltään. Golf-lomaksi ristityn Kontiolan harjoitusjakson lähteet missä. Samaa logiikkaa käyttäen voin kritisoida Jatkoaika.com:in riskiä luottaa Oinosen media-osaamiseen pettymyksen ja katkeruuden huuhtoman kesän jäljiltä.
On paljon pelaajia, jotka aloittavat kautensa tässä kohtaa kautta. Ei se haapalakaan ole montaa viikkoa Sveitsissä ollut ja ihan hyvin näyttää rokkaavan. Eihän sitä kukaan tiedä vaikka reenin taso olisi ollut viime kauden lopusta ihan samaa tasoa kun em. pelaajalla esimerkiksi.
12:27 aika olis hyvä jne, saa nähdä tuleeko tänään julki
Samoja ajatuksia. Jos Kontiola olisi tullut 10 vuotta sitten, kun ensimmäisen kerran ”varmat” huhut häntä toivat Tapparaan, olisin heittänyt pari kärrynpyörää. Nyt on mielestäni täysin aiheellista olla skeptinen.
Siitä ei ole epäilystä, että Konna pystyy tekemään ylivoimalla pisteitä. Se on osa-alue, jossa viimeisenä tapahtuu romahdus tällaisella pelisilmästä elävällä pelaajalla. Olennaista on muun tekemisen taso. Viime ja edelliskeväänä en ollut vakuuttunut kummastakaan - ei tullut pisteitä kärkisentteriltä vaadittavalla tasolla eikä muukaan tekeminen häikäissyt. Olin iloinen, että Tapparan pelaajahankintapolitiikkaan eivät jäähdyttelijät kuulu.
Onhan se mahdollista, että Kontiola tulee parin kuukauden pätkäsopparilla nuorten kisojen ajaksi. Joukkueen ja pukukopin dynamiikka kuitenkin muuttuu väistämättä hänen tulonsa myötä. Joku esimerkiksi menettää hänelle kaavaillun yv-roolin. Lisäksi se, että eivät muut kuin sormia napsauttamalla ala pelata kesken kauden mukaan tulleelle Konnalle.
Ilveksessä Kontiola hankittiin toissa kaudelle pieneen alaketjujen sentterin rooliin, mutta otti itselleen kärkisaappaat, joihin ei sitten keväällä kuitenkaan enää riittänyt, kun alettiin tahkota neljää peliä viikossa. Osasyy tähän oli muiden floppaaminen. Konkari ei vaan palaudu enää samaan malliin.
Puhakalla ei tuo yv oikein tuloksellisesti ole ottanut askelta eteenpäin.
Kaudella 14-15 oli viimeksi tehotilasto miinuksella, kun pelasi AHL:ssä.
Ja eikös Kontiola vetänyt myös alivoimaa Ilveksessä?
Kaikista eniten kyllä odotan sitä, että saadaan tämä ikuisuus ketju kiinni. Oli lopputulema sitten ihan mikä tahansa
Puhakka tuuraakin Tanusta. Kontiola sitten tiputtaa joko Tanuksen tai Halloranin, jos normaalilla paikallaan meinaa ylivoimaa pelata.
Ainakin usein kävi ottamassa aloituksen ja jos se voitettiin ja saatiin purettua, niin sitten taisi yleensä siirtyä vaihtoon heti.
Kaipa Konna menee Ilvekseen ja sitten ensi kaudella avataan taas huhuketju.
Tämä ketju ei olisi olemassa jos Ilves olisi viime kaudella vienyt kannun. Aina se naapuri raastaa mua
Luin eilen jostain lehdestä, että Kontiola ja Parmas -sarjaa on tehty neljä kautta eikä viidettä ole suunnitteilla. Minun mielestä se viides kausi on juurikin nyt käynnissä.
Semmonen tilastollinen sivuhuomio, että sen jälkeen, kun tämä huhuili/ haaveilu Kontiolasta alkoi on Tappara voittanut neljä kertaa mestaruuden liigassa ja kerran CHL:ssä. Siihen päälle sitten kasa muuta romumetallia päälle.
Toinen huomio, että Kontiola pelasi Tapparassa ekan pelin ennen Oiva Keskisen syntymää.
Paljon on vettä virrannut tammerkoskessa jne.
Veikkaan, että se kannu ois raastanut enemmän
Jotain en nyt ymmärrä tässä. Kontiola kertoo jo iltapäivälehdissä sopimuksesta. Tappara on hiljaa. Maksimoidaanko tässä huomio jollain pervolla vuotamiskikalla vai odotellaanko jotain isompaa julkistusta jossa tulee kaksi miestä sisään? Vai onko soppari kuitenkaan noin saletti? Jännittävää.
Minusta nämä kaljoittelu ja golflomat on aivan ala-arvoista keskustelua. Ei ole ainakaan minulta pois on sitten viettänyt kesän ihan missä tahansa.