Kunhan pysyy ulkomailla. Näen jo uuden “yllätyskäänteen” . MTV3 uutisoi ensi viikolla pelsujen tiedotustilaisuuden, jossa pöydän takana hymyilevät kaverukset Valmentaja-Ville ja hyökkäysketju Jonatan - JMA - Konna.
Kuulin huhun, että olisi valinnut Tapparan mikäli olisi saanut 3-4 vuoden sopimuksen, mutta kiitos Puistolan Tappara ei sellaisia sopimuksia tee enää. Toivottavasti ei nyt mene Pelsuihin, pahaa pelkään!
Jos ainoa vaihtoehto olisi ollut 3-4 vuoden sopimus, niin olen ihan tyytyväinen että Tappara ei tuohon lähtenyt.
Ja jos Kontiola ei ole tulossa nyt, niin seuraava kausi alkaa olla sitten ihan viimeisiä kun toivon hänen enää takaisin tulevankaan.
Nyt ei saa 3-4 vuoden sopimusta ja ensi vuonna tulee 2-vuotisella:blush: kai se varmaa on että ens vuonna tulee
Konnaltahan ei ole leikattu polvi vaan molemmat polvet siis nyt talven ja kevään aikana. Ja niin kämppä on myyty Tahmelasta ja samalta alueelta ostettu toinen kämppä. Perheenlisäystä tulossa syksyllä. Sopimuksesta en tiedä kuin että molemmat osapuolet olleet yhteyksissä (tappara&konna). Ja siis tämä kuultuna Konnan lähipiiristä. 30.4 olemme asiasta varmasti viisaampia.
Mihin tuo päivämäärä perustuu? Onko mulla mennyt jotain ohi.
Kontiolan edellinen sopimus päättyy 30.4.2019.
Varmaankin siihen.
No joo, silloinhan tuo päivämäärä ei oikeasti kerro yhtään mitään palaako Kontiola vai ei.
Ei välttämättä. Kuitenkin veli @Tapparan-mies todennäköisesti tähän viittasi.
Ei kerro ei, mutta tuo päivämäärä kertoo sen että sitä ennen mitään virallista tietoa ei ainakaan ole tulossa.
Kyllä, tämä oli 4 viikkoa sitten tilanne / huhu jonka kuulin vipissä, Konna halusi pitkää sopparia ja Tappara mieluummin lyhyempää. Onkohan tuo sitten vieläkin kivenä kengässä tai jopa showstopper Konnalle, tiedä häntä.
Ei muuta kuin asiallinen pistetavoite per kausi soppariin, jos pidempää sopimusta haluaa. Kallipalkkaista jäähdyttelijää Tappara ei riveihinsä halua, siitähän tässä on kyse.
Konnan tuntien niin tuskin olisi tullut jäähdytteleen tänne, vaan oltaisiin todellakin saatu ykköskorin pelimies! Kyllä Tapparan johto kusi housuihinsa jos siirto sopimuksen pituudesta jäi kiinni!
Kyllähän konnalle sen 3v sopparin voisi antaa helposti… Sen sopparin lopussa ikää olisi se 38v, joka ei nykypäivänä ole ikä, eikä mikään… Kunhan motivaatio pitää itsensä hyvässä tikissä on kunnossa… Joku 5v soppari taas sitten jo ihan eri asia…
C rintaan niin olisi ollut motivaatio hoidossa:)
Meillä on jo kapteeni.
Jep, tuo olisi hyvä ja osa palkasta sidottu pisterajoihin tms.
Muistaakseni oli puhetta just siitä onko soppari 5v, itse en tuollaista Tapparan johdossa hyväksyisi, sevverran “vanha” mies jo kyseessä. Ehkä joku 2+1+1 malli olisi hyväksyttävissä. No turhaa tässä spekuloin, siellä on paremmat johtajat jotka näistä päättää ja luotan heihin täysin. Muistakaa ny että ollaan me ilman Konnaakin ihan hyvin pärjätty.
Joo on ja saa jatkaa kun ei ole Konnakaan tulossa:) PS. Krisse on muuten vanhempi kuin Konna ja lisäksi sm- liigassa mun mielestä Konna edustanut vain Tapparaa, joten jos mä saisin päättää niin Konna:) se siitä!
Niin? Toinen pelaa Tapparassa ja toinen ei. Ite ainakin nään mielummin tuon C:n Kuuselan paidan rinnassa kun esimerkiks Kontiolan.
Krisse oli kyllä loistava kapteeni, mutta itse arvostan korkeammalle sitä, että on edustanut Liigassa vain yhtä seuraa.