Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

Laitellaan nyt tämä vaikka tänne. Seura ainakin vaihtuu. Ilmeisesti.

Edit. Instagram siis retee27

https://www.instagram.com/p/Bwue06-jiqB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=5iunhe5s7dc6

9 tykkäystä

Syystä tai toisesta en oo ikinä päässyt Kontiolan instagramiin, en edes “löydä” sitä. :smiley:

E: Pakko sen verran lisätä, että tuskin olen joutunut bännille, koska en ole ikinä käynyt seuraamassa/ tykkäämässä mistään kuvista.

2 tykkäystä

Mieluummin 150k Liigasta isommmalla vero%:lla kuin sama neekkulasta pienellä prosentilla, varsinkin jos on jo ehtinyt toenaamaan ns. riittävästi aiemmin.

Huhuja on, että menisi Ruotsiin ja Frönlundaan. En tiedä sitten onko huhu luotettava vai ei.

1 tykkäys

Mä jotenkin en usko että tulee. Täysin mutu, mutta nyt kun Jasu jatkaa ja Malisella, sekä Rauhalalla oli jo sopparit olemassa (ja kuten aikaisemminkin palstalle mietitty, että Rauhala parempi keskellä kuin laidassa tehopisteiden valossa ja muutenkin) ja kun kerran Morley olisi ehkäpä tulossa SaiPasta nii tää taitaa olla menetetty. Nyt kun näin sanon nii varmasti tulee ja Morley ei.

1 tykkäys

Ei ole menossa Frölundaan minun luotettavien lähteiden mukaan. Jää KHL:ään.

Veikkaan, että Jokereihin menee.

1 tykkäys

Mä Veikkaan S-kiekko, Pelicans tai Jokerit… lisätään nyt vielä Frölunda, Bern, Mannheim ja Tappara! On se kumma jos ei osu:)

1 tykkäys

S-Kiekko!! Näin on. Siihen mäkin uskon. Kas kun ei tullu aikasemmin mieleen!

1 tykkäys

Älkää nyt höpiskö. Konna tietää missä on lakeuksien kovin jengi! #KonnaVirkiään

1 tykkäys

Suora lainaus jokerit.comista ja jatkoajassa on jokin veikkaus meneillään! Jokereiden perinteinen Locker Room Sale järjestetään tulevana lauantaina Hartwall Arenassa klo 10.00-14.00. Paikan päällä kuulet ensimmäisenä kahden uuden jokerivahvistuksen nimet!
Pakko heittää omakin lusikka soppaan eli Haapala ja Konna!! Vitun v…!!

1 tykkäys

Onko tähän omaan lusikkaan mitään muuta tietoa kuin oma mutu?

3 tykkäystä

Spekulointia esiintyy mahdollisista pelaajista, jotka voivat siirtyä Jokereihin joten tiedä näistä sitten.

Käyttäjä powerplaymaker kirjoittelee seuraavaa:

Konna näyttää entistä todennäköisemmältä. Kohta varmaan saadaan vahvistusta.

Jos kaipaa kättä pidempää niin suosittelen iltalehden hovi toimittaja Pekka Jalosen seuraavia uutisia lukemaan.

Niin, spekulaatiota toki kaikki, mutta mihin jäi Savinainen sitten. Eikös tuo ole jo melkoisen varmalla pohjalla ainakin ollut? Konna ei ole tuonne Jokereihin menossa, väitän ja toivon.

Siis oli täysin mun oma veikkaus. Kummallakin on sopimus katkolla ja huhut päälle! Pitääkö tässä Narreja alkaa kannattamaan!! No vielä on toivoa!

5 tykkäystä

NHL?:slight_smile:

Konna tosiaan jatkaa KHL taivalta Jokereissa.

Mää toivon, että Kontiolaa varten on ollut neuvoteltuna joka kevät jonkinlainen sponsoreiden mahdollista lisäpanostus. Eikä niin, että Konnaa varten on budjetista korvamerkitty sievoinen summa rahaa haittamaan muita pelaajaneuvotteluita.