Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

Onko pukukokäytävällä kuulunut tästä huhusta mitään? Aina jaksaa innostua kun Konnan kuulee palaavan, mutta tähän menessä on aina joutunut pettymään :frowning: joko nyt :slight_smile:

No tulevalle kaudelle en ole Konnasta vielä kuullut mitään. Mutta katsotaan nyt. Malisesta kuulin kyllä ylättävänkin ajoissa…muistaakseni. :thinking:

Veikkaan samaa. Mies taitaa pian olla 35v, joten montaa pelivuotta ei ole jäljellä.

Nikke on vähän vahvempi. Krisse taistelee pistepörssin voitosta tällä kaudelle.

Konna on liian vanha…

3 tykkäystä

Itsekin olen kuullut, että Konna olisi tulossa tänne ensi kaudella. :smiley:

9 tykkäystä

Taitaapi olla kahden vuoden pahvi raapaistu alkaen ensi kaudesta.

28 tykkäystä

Onko tälle huhulle mitään pohjaa?

3 tykkäystä

En lähde Jäähovin kaljanpohjavetoihin, mutta aika näyttää.

7 tykkäystä

Joo ei mua nyt mitkään kaljat ole ikinä kiinnostanutkaan vaan se että onko tälle huhulle mitään faktaa vai omaa toivetta? Ja jos on perus “hallin käytävällä” tai nesteen vessa niin jätä kertomatta.

4 tykkäystä

Onko Konnalla muksuja, ja jos on niin minkä ikäisiä? Yksi iso tekijä mahdollisessa paluussa

2 tykkäystä

No anna nyt edes joku lähde tai selitys miksi näin jos et voi lähdettäsi paljastaa. Ärsyttää tällaiset kommentit.

5 tykkäystä

On muksuja. Toinen kouluiässä, toinen ei vielä. Toinen reissussa mukana, kouluikäinen Suomessa.

3 tykkäystä

Kontiolla on perhettä. Se selviää ihan miehen instaa selaamalla. Vaikea sinänsä arvioida, mikä on kuinkakin julkista tietoa. Perhe on varmasti merkittävässä osassa minkä tahansa ammatin urasuuntia hakiessa. Vedetään kuitenkin raja siihen, että Konnalla on perhe ja siitä kaikki voivat vetää omat johtopäätöksensä. Ei oteta varsinkaan lapsia mukaan näihin spekulaatiokeskusteluihin. Puolisot sitten hyvän maun rajoissa.

23 tykkäystä

On kova jos oikeasti tulee. Olisi Tapparassa taas selvä ykkössentteri eikä tarvi arpoa missä ketjussa miestä peluuttaisi ja kuka olisi ykkösketjun keskellä.

14 tykkäystä

Tää ois kova kyllä! :+1: Palstan sääntöihinkin taitaa jollakkn tavalla kuulua jonkinlaisen lähteen kertominen.

1 tykkäys

Itse kuullut kanssa muutaman mutkan kautta samaa. Muutama mutka vie Kontiolan omaan sukuun, mistä olisi myös asiaa puollettu kysyttäessä tälle omalle tietolähteelleni.

Itse en usko ennenkuin sopimus on julkaistu. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Uskoo kun näkee ihan virallisessa Tapparan pelissä Tapparan joukkueessa!
Innostuin googlaamaan ja Konna möi taloansa viime kesänä Tampereelta.

Konna täyttää 35v syksyllä, joten jos paluuta miettii, niin kyllähän se nyt pitää tulla, jos koskaan. Jyväskylässä on hyvä esimerkki näistä “seniori” pelaajista. Hytönen, vm 81 Immonen, 82 ja Konna, 84.

Edit: Hyvä lisä olisi, mutta ei pelkästään sen varaan voi laittaa joukkuetta. Pitäisi olla hankinta hinta järkevä, eikä vanhoista meriiteistä maksettaisi. Auttaisi muutakin joukkuetta, jos ei ylihintaa makseta.

2 tykkäystä

Tämän kauden pelannut KHLssä 0,5ppg, eiköhän siinä näyttöjä ole niin ettei tarvi ”vanhoista meriiteistä” maksaa.
Aiemmat kaudet pelannut myös hyvin, ei tuo puoli-ilman tule eikä tarvikkaan. Tai jos tulee niin tulee kyllä ihan omasta halustaan.

1 tykkäys

Kyllä se on, niin että Konna tänne vaikka joutuis vähän maksamaankin. Oon satavarma, että rahalle tulis myös vastinetta.

1 tykkäys