Huhu: Petteri Lindbohm Tapparaan 2023-24? (HIFK)

Siellä on muitakin kassakaappi-sopimuksia pelaajille, jotka ensin odottavat mahdollista NHL-sopimusta tai vaihtoehtoisesti siirtoa Sveitsiin.
Lindbohm on luonnollisesti myös tällaisia pelaajia, joilla Liiga ei ole ykkösvaihtoehto, mutta takarajat alkaa monella paukkua siitä tähyilystä.
Katsotaan ketä meille lopulta saadaan.

6 tykkäystä

Ihan samaa olen itsekkin kuullut, katselee pelipaikkaa lahtokohtaisesti ulkomailta

EI pelipaikka ulkomailla ole kaikille mikään itsestäänselvyys, siksi nämä suomalaiset seurat kuuluvat varavaihtoehtoina heillekin. Huhu ei kuitenkaan ole mitenkään “turha”, vaikka pelaaja ensisijaisesti haluaisikin rahakkaimpiin liigoihin.

No tässähän ei ole mitään uutta. Ainahan Suomi on varavaitoehto koville nimille. Eiköhän siellä jotain alustavaa olla tehty ja sitten tiettyyn päivämäärään asti mahdollisuus ulkomaille.

Näin uskoisin

9 tykkäystä

Enhan mina ole missaan sanonut, etta tama olisi turha huhu, vai olenko?
Sanoin vain, etta olen itsekkin kuullut, etta Lindbohmin ensisijainen tavoite on jatkaa ulkomailla, silla tiedan myos, etta IFK on kyseisen herran palvelusten peraan myos kysellyt

1 tykkäys

Lahempana kuitenkin Tapparaa kuin HIFKia vaikka ei Suomeen paatyisikaan.

Niin, kenenkohan mukaan? :slight_smile:

Entisen joukkuekaverinsa ja hyvan ystavansa.

No, aika nayttaa taman paikkansa pitavyyden

Jos sinun tietosi pitaa paikkansa, niin aikahan ei sita nayta, vaan paatyy ulkomaille.

3 tykkäystä

Sanon vain, etta minun tietojeni mukaan Lindbohmilla ei ole diilia viela mihinkaan, ja katselee pelipaikkaa ulkomailta

No niin, nythän tässä on kaksi aivan kelpoa huhua, lähteineen. Nyt vain jännäämään voisi tarttua koukkuun? Ymmärtää kyllä täysin, että lähtökohtaisesti katseet ovat ulkomailla (Eurooppa), raha on hyvää sielläkin. Tappara varmasti tarjoaa urheilullisesti hyvän ja nyt uuden valmentajan osalta mielenkiintoisen paikan pelata.

2 tykkäystä

Mitenkäs tämä sitten menee? Onko Tapparalla esim. upeampi kassakaappi-sopimus “hyville” pakeille ja sitten jos kukaan niistä ei mene NHL tai Sveitsi, niin kaikki tulevat meille? :smiley: Tuskin näin? Eli jos Lindbohm karkaa muualle, alkanee sopimuksen suunnittelu uusien potentiaalisten pelaajien kanssa alusta?

Ei kai sillä vielä ole mihinkään diiliä, ainakaan sitovasti voimaan tulevaa, muuten sellainen varmaan julkaistaisiin.

4 tykkäystä

Ei sentään ihan noin. Mutta varmasti muutama tällainen pelaaja on neuvottelupöydällä eri pelipaikoille ollut, joilla tilanteet vielä hieman auki.
Viime kaudella Tapparalle kävi poikkeuksellisen suotuisasti kun mm. Ojamäki ja Lehterä kääntyivätkin tällaisessa tilanteessa meille.
Siksi mm. Kelleher tipahti jo kesällä hierarkiassa alemmaksi kuin mitä oltiin alunperin kaavailtu.

Mutta summasummarum kyllä kait jokainen Lindbohmin tasoinen pakki ensiksi tähyilee ulkomaat.

1 tykkäys

Pistä sinäkin oma lähteesi.

Antakaa ny olla jo, eka väännetään huhun paikkansapitävyydestä vaikka se tulee foorumin luotettavimmalta kaverilta, sit vielä väännetään niin itsestäänselvästä ja turhasta asiasta kun vaan voi.:pray:

28 tykkäystä

Et kirjoittanut. Nykyään on vaan trendinä ampua viestintuojat, jos huhut eivät osu sadan prosentin tarkkuudella. Lopputuloksena voidaan olla tilanteessa jossa kukaan ei uskalla enää huhuilla yhtään mitään.

Uteliaisuus tappaa hyvän huhun.

14 tykkäystä

Vai oikein lahteita vaaditaan framille…oma lahteeni loytyy Helsingin IFK:sta

2 tykkäystä