Ja miksi ei olisi, on kyllä moniosaaja laajalla työkalupakilla.
On kyllä surullista jos joutuu puolison opiskeluiden perässä menemään itse mukana.
Mitenkä se on surullista?
Emmä tiä. Ihan kivaa tääl on mulla ollu seurata puolisoani hänen opiskelujen perässä. Ja minä asun Kouvolassa. Enkä pelaa ees lätkää.
Ennemmin tuonne kuin Kärppiin.
Harmittaa, jos Puhakka lähtee. Mutta nuori kaveri kyseessä ja jos Sveitsiin pääsee niin kyllä siihen pitää tarttua. Ja heittämällä parempi vaihtoehto, kuin Kärpät
Hyvä ettei toiseen Liiga jengiin.
Tämhänhän näki jo eilisen lehdestä.
Harmillinen kausi ollut sairasteluineen. Vielä on aikaa antaa oma laadukas panos Puhakalla ja hyvillä mielin ulkomaille.
Puhakan uran kannalta hieno homma et pääsee katseleen maailmaa. Meille toki huonojuttu. Harmittaa kun itse nään Tapparan menestyksen juurtavan pelaajiin jotka kasvaa meillä useita vuosia ottaen myöhemmin johtavan roolin. Nämä alkaa meiltä pikkuhiljaa loppua ja tilalle tulee puolen kauden stuntteja.
Tää on sinänsä harmi homma näin fanin mielestä. Ei ikävä kyllä saatu nauttia Petterin parhaista vuosista/teoista. Loukit ikävästi vaikuttanut, tällä kaudella olisi ollut mahdollisuus 50 pisteen kauteen ilman ikäviä sattumia. Toki kelpaa, kun tekee ratkaisumaalin ratkaisevassa finaalissa.
Puhakassa on vielä paljon ulosmittaamatonta potentiaalia, etenkin hyökkäyssuuntaan, eli sikäli emme varmaankaan parhaista vuosista pääse nauttimaan.
Mutta hänestä saatiin kasvatettua (yllättävänkin) nopeasti erittäin iso runkopelaaja ja tärkeässä roolissa tehnyt pyytettömästi hommia tässä menestysputkessa. Käsittääkseni myös persoonana mainio. Eli kelpaa jo kaikki tähänastinenkin ja pelkkää posia Petterille.
Voidaanko Kärpät huhu ampua alas jo tällä?
Urheilucast huhuili, että Tappara, ja Kärpät oli molemmat noin 300k lappua tarjonneet Puhakalle, mutta suuntana ensi kaudeksi Kloten.
Nää on näitä. Saahan sitä tarjota, kuten Tappara Manniselle, mutta Sveitsiin ne menee, jos sieltäkin on vielä isompaa tai muuten veroedullisempaa tarjousta pöydällä.
Nuori kaveri, mutta 2001 syntyneenä täysi-ikäinen pelaaja eli ei ole enää mikään juoniori tai nuori pelaaja. Juuri astumassa hyökkääjän primeen eli tie vie luonnollisesti pois Liigasta.
Urheilucastin saamien tietojen mukaan Kärpät teki aiemmin tällä kaudella valtavan sopimustarjouksen Tapparan Petteri Puhakalle.
Podcastin juontaja Esko Seppänen kertoi asiasta tuoreimmassa jaksossa.
– Kärpät tarjosi tämän kauden aikana Tapparan Petteri Puhakalle 300 000 euron tikettiä, mutta Puhakka käänsi lapun ympäri pöydällä, kun monopoli-pelissä konsanaan. Ja valitsi Sveitsin ja Klotenin.
Kärpät pistää motipäisiä nyt monelle pelaajalle. Menestymisen paine on kova ja kun kerran rahaa on kuin roskaa, niin miksipäs ei laittaisi rahaa menemään. Puhakka onneksi menee Sveitsiin.
(kirjoittajan poistama viesti)
Juttua Puhakan Kloten-siirrosta, tämä vissiin jo aika selvä homma. Jutussa puhutaan Puhakasta “Ojamäen korvaajana”.