Pietarin keikan jälkeen teki sopimuksen AIK:hon ja pelasi siellä loppuvuoden 2013. Tammikuussa 2014 siirtyi HIFK:hon, joten eiköhän tässäkin ollut verosuunittelua.
Itse olen aprikoinut tätä samaa.
Tapparaan Ramu voi tulla vaikka ei olisikaan täydessä iskussa.
Täällä voi hyvin ajoittaa kuntopiikin keväälle.
Hifkissä ei tuohon ole aikaa. Tulosta tultava heti.
Muitama kierros vielä nykyistä rataa niin Hifki aloittaa viimevuoden tapaan pudotuspelit jo ennen Joulua.
Vaikka olen kuullut että Ramu ei koppipelaajana ole ihan paras, niin eiköhän tuollaisesta kauneusvirheestä päästä eroon.
Krisun kanssa vietetyt yhteiset ajat eivät välttämättä heikennä Tapparan vetovoimaa.
Ramu on aika sanovainen kaveri. Itse kuullut kanssa parilta nuoremmalta liigapelaajalta, että jos ei ollut hommiaan tehnyt kentän ulkopuolella, sellaisia hommia mitkä nyt kuuluu lähtökohtaisesti aina nuoremmille pelaajille, niin Ramu sanoi/huusi ja joskus rumastikin.
En usko että tekisi erityisen huonoa joukkuehengelle, eikä varsinkaan Tapparassa. Liigatasolla ihan ykköskorin pelaaja ja ottaisin milloin vaan Tapparaan. Vaatii paljon muilta, mutta antaa myös itse kaikkensa.
Ja toisaalla, Leinon Ville ei ole mistään katkera. Huhhuh, hyvä tietää, ettei miljoonat aiheuta katkeruutta, vaikkei niiden eteen tarvinut lopulta edes tehdä mitään.
Ihan hyvä juttu, ja tuo katkeruus-asiakin on kuitattu vaan yhdellä lauseella jutun lopussa niin en ihan ymmärrä tätä kommenttia… Otsikointi toki vähän typerä.
No joo, ehkä tarpeeton, ehkä ei. Otsikko on järjetön, ymmärtäisin Spinan yhteydessä katkeruuden, Leinon kohdalla en alkuunkaan.
Ei tää pidä paikkaansa. Ville on tehny järkkyttävän määrän töitä sen eteen, että on ammattilaiseks päässy. Oli ehkä koko valtakunnan paras kiekon pelaaja yhtenä keväänä, eikä suinkaan ilman hirvittävää työmäärää. Tän ansiosta Ville sai paremman sopimuksen, mitä ansaitsikaan ja se ei ollu Leinon syytä. Leino on talousasioissa varmaan fiksuimpia kiekkoilijoita ja olis elättäny ittensä mainiosti ilman noita pelaamattomuudesta huolimatta saatuja miljoonia. Oli tota Leinon peliä aikanaan vaan hieno kattoa! Huippu taiteilija jäällä.
Siirsin Leino-uutisen tänne ja näin tuli loppu siitäkin huhusta.
Ketjun avaamisen jälkeen
-
Ramstedt siirtyi Slovan Bratislavaan ja sai kenkää sieltä.
-
Santala meni Kloteniin ja sai treeneissä kiekon naamaansa. Palaa marraskuussa arvion mukaan.
-
Sallinen meni määräaikaissopimuksella Kloteniin paikkaamaan Santalaa ja pelannut 6 peliä tehoin 1+2.
-
Salminen meni Moskovan Dynamoon. 7 pelissä 0+1.
-
Enlund meni Sibiriin. 16 peliin 2+4.
-
Leino lopetti.
Eli Ramstedt on vapaalla jalalla ja Sallinen vapautuu Klotenista 17. lokakuuta. Santala, Salminen ja Enlund ovat menneet muualle.
Joo, käsitit väärin. Seurannu Leinon uraa tarkkaan. Kovan kevään veti Flyersissa, eikä mitään mieheltä pois. Tarkoitin, ettei nyt ole vuosiin tarvinnut mitään tehdä, että Sabres miljoonat tilille laittaa. Ei ole Leinon syy, mutta en näe syytä katkeroituakaan.
Kyllä mää oikeestaan ymmärsin, mitä tarkotit. Aloin vaan kirjottaa siihen perään, kun moni ei muista kuinka huikee kiekkoilija mies parhaimmillaan oli ja tavallaan ansaitsi itte sen sopimuksen. Mutta totta se, että nyt tulee miljoonia tekemättä enää mitään. Silti mies hoitaa menestyvää vaatepisnestä, eikä lepää vaan laakereillaan. Mielenkiintoinen tarina kaikenkaikkiaan.
Mikäli Redenbachia oltais heittämässä ulos, voisi samassa rytäkässä tulla Sallisen poika loppukauden pahvilla. Minulle ainakin kävisi.
Jos haetaan Lajusta Lajusen tilalle niin sitten olisi kyllä osuva hankinta. Sallinen & Lajunen ovat aika samoissa rooleissa vaihdelleet päikseen maajoukkueessa, joten he ovat juuri niitä senttereitä, joita Liigaan voi saada.
Ainoa juttu tuossa nyt on se, että sentteriä tulee kärkkymään myös eräs keski-iso jengi Helsingistä. Ja hän muuten kelpaisi Selinillekin.
Eiköhän HIFK ollut myös Ojamäen tai Mikkolan perässä. Jostain syystä hekin Tampereelle päätyivät. Ei Tapparan tänä päivänä tarvitse ottaa mitä muilta jää. Huippupelaajista on aina ollut ja tulee aina olemaan kilpailua. Voihan olla, ettei Sallinen edes harkitse Suomea.
En tarkoittanutkaan sitä vaan se, että pelaaja tulee saamaan rahallisesti paremman tarjouksen 100 % varmasti IFK:sta, joten jos Sallinen nyt ei mitenkään erityisesti Tapparaan mieli niin siitä kyllä tulee tappio.
Minä tarkoitin sitä, että Ojamäki ja Mikkolakin olisi taatusti saaneet enemmän rahaa Helsingistä. Ei Mikki hulluttelemaan lähde, mutta kyllä tuon tason sentteri on todennäköisesti joka pennin väärti. Sanottakoon näin, mikäli pelkkää rahaa haluaa, ei Tapparaan päädy, mikä hyvä asia.
Ja silloin hän ei myöskään Tapparaan tule. Ei täällä edellekään rahalla kilpailla tiettyjä seuroja vastaan.
Taitaa vaan olla hintalappu hieman suolainen…
Ei halvin jätkä taatusti. Joskus kannattaa säästää, joskus taas ei.
− Nyt sopimusta jatkettiin marraskuun viidenteen päivään asti. Sen jälkeen minulla on sopimuksessa vielä lyhyt optiomahdollisuus jatkaa täällä maaottelutauon jälkeenkin.
Sallisen tavoitteena on pysyä ulkomailla ja taistella muissa sarjoissa niin kauan kuin rahkeita riittää. Suomeen paluu ei ole vielä ollut juurikaan edes harkinnassa siitäkin syystä, että Espoossa ei pelata tällä hetkellä Liigaa.
Tuskin pelaa Liigaa tällä kaudella ainakaan. Mutta Ramstedt taitaa olla yhä ilman seuraa?