Huhu: Keskushyökkääjä Tapparaan 2018-19?

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-kapteeni-peltola-lahtee-ensi-kaudeksi-siperiaan-khlaan-tahyaa-myos-maalivahti-hrachovina-salonen-siirtyy-mikkeliin-ja-nenonen-matkaa-kerhoon-200906624/

Aamulehden tietojen mukaan Leinosen kassakaapissa on yksi tarkoin varjeltu sopimus uuden sentterin kanssa.

Onko kuulunut tarkasta varjelusta huolimatta huhuja, kuka hän voisi olla?

2 tykkäystä

Toivottavasti olisi joku nikkarisentteri. En nyt välttämättä toivoisi että olisi Malinen.

2 tykkäystä

Konna tai Jori😊

3 tykkäystä

Senttereitä on aika paha löytää, mutta ainakin lopputulema kaudesta on sitten samanlainen, jos hankinta osuu sentteriin. Itsekin olisin jo tämän kauden aika tehnyt kaikkeni etsiäkseni sentteriä, koska selkeä ykkössentteri jengistä puuttui. Järvisen Miksa nousi sille tasolle finaaleissa, muttei saanut ykkössentterin vastuuta siltikään.

7 tykkäystä

Ei mitään käryä asiasta, mutta valitettavasti vain haisee Maliselta. Toivottavasti olen väärässä…

1 tykkäys

Vähän off-topic, mutta asiaa sivuten: Kärpät voitti juuri mestaruuden ilman selkeää ykkössentteriä. Toki Ruohomaa sellainen oli, mutta tehopisteet jäivät tekemättä. Kakkosessa pelasi laitahyökkääjä keskellä.

Eli ei se välttämätöntä ole, mutta toki erittäin suotavaa.

2 tykkäystä

Oon vähän vanhanaikainen ja toisaalta playoffseissa otin pelitapa-asioissa sulta turpaan 100-0, joten nää playoffit meni kyllä @Ljpp 4-0 peterra. Katsellaan ensi kaudella uudestaan :smiley:

Ja tietysti itse teemaan pitää sanoa myös se, ettei Tapparallaan ollut sitä ykkössentteriä. Jani Lajunen olisi voinut olla aika iso juttu tuossa playoffseissa.

Jos nyt ihan välttämättä haluan jotain nostaa juuri päättyneestä sarjasta niin tosiasiat on aika julmat sen suhteen, että kyllä Vehviläinen Tapparan YV:n edessä pääsi niin helpolla kuin vaan voi päästä. Maalin edessä ei oo isoa äijää ja maskia ei saada nimeksikään.

1 tykkäys

Perhana olisi pitänyt kysyä Kontiolalta ensi kauden suunnitelmista, kun käveli kaupungilla vastaan viime viikonloppuna. :slight_smile:

6 tykkäystä

Vaikeaksi se menee heti kun joku laituri on keskellä. Tänäänkin Jugia piti paikata aloituksissa jatkuvasti ja kentät menevät sekaisin. Ehdottomasti olen viiden selkeän sentterin kannalla kauteen lähdettäessä. Joku pelaa sitten laidassa.

3 tykkäystä

Älkää nyt mistään Malisesta höpöttäkö että sen sopimus on tarkoin varjeltu salaisuus kassakaapissa! Eiköhän Jarkon sopimus olisi pöytälaatikossa.

10 tykkäystä

Enemmänkin romukopassa. :joy:

Toivon todella, ettei Malinen tee paluuta.

3 tykkäystä

Voihan se olla tietenkin niinkin, että Jarkko" Jukan luottosentteri" Malinen ja
joku toinenkin sinne olisi tulossa.
Malinen olisi siinäkin mielessä todella looginen valinta, mikäli Jugi lähtee,
niin tarvitaan hyvä AV-osaaja ja sitä Malinen tottavieköön on.

6 tykkäystä

Jos nyt pystytään pitämään senttereistä Järviset ja sisään saadaan raahattua kaksi uutta sentteriä niin Malinen on pakko laittaa pelaamaan keskelle, jos hänet hankitaan. Malista ei oo mitään järkeä laittaa laitaan. Eli teoriassa Miksaa se kai sitten tarkoittaisi taas kerran laituriksi ja siellä hän ei tunnu viihtyvän. No haaveiluksi menee.

Voihan sentterit olla:
M. Järvinen
Hankinta
Malinen
Jasu

Ehkä kovin av-kaksikko oli se Malinen-Peltola. Kelpaisi vaikka kakkossentteriksi.

4 tykkäystä

Ja Rauhala Lekiin?

1 tykkäys

No siis pakkohan hänet on laittaa laituriksi, jos tilanne tuohon menee. Jasua ja Malista ei vaan voi laittaa laitureiksi, kun kummastakaan siinä roolissa ole oikein mitään iloa.

2 tykkäystä

Rauhalahan olisi luonnollisesti se Jugin korvaaja laidalla. Sopii, kuin
porkkana lumiukolle…onhan Ode laidalla ennenkin pelannut.

4 tykkäystä

Rauhala ja Miksa on ihan ok laitureita, joten en näe ongelmaa. Paljon suurempi ongelma on vain 4 sentteriä kun ei ole ketään paikkaamaan.

1 tykkäys

Lehterän emännän aika ilmoittaa Jorille, että nyt on koti-ikävä ja sinä pelaat ensikauden Tapparassa. :grimacing::muscle:t2:

28 tykkäystä

Olen ennenkin sanonut, mutta Rauhalasta voisi saada paljonkin irti myös laiturina. Pääsisi vapaammassa roolissa pelaamaan. Nopea ja vahva härkä olisi erittäin mielenkiintoinen nähdä siellä. Ei sillä, että hän olisi huono sentteri ja on edelleen siinäkin roolissa kehittyvä pelaaja.

Mutta myös Jasusta olen miettinyt, että miten toimisi laidassa. Ja nimenomaan nelosen laidassa. En pidä mahdottomana ajatuksena.

Eli omasta mielestäni toinen näistä laitaan jos sentteri on tulossa ja lähtijöitä ei sillä osastolla ole. Mielummin Rauhala.

Eikös Malista ole ainakin jossain huhuttu tulevaksi Tapparaan.

1 tykkäys