Huhu: Ruben Rafkin Tapparaan 2024-25?

Sattumalta huomasin että alkoi eilen seuraamaan isänsä ohella Tapparaa instagramissa ja sen takia päätin perustaa ketjun. Katsellaan mitä käy.

4 tykkäystä

Aika mielenkiintoinen tapaus tämä Rafkin ja missä pelaa ensikaudella. Itse olen kuullut, että vaihtoehtoina on Ilves, Hifk…nyt vasta uusimpana Tappara.

1 tykkäys

Mikäli Rafkin tulee niin Gallet saa jäädä tulematta. Kaipaisin yhtä ylivoimapakkia ja Rafkinin tullessa ja kaikkien huhuttujen saapuessa on pakisto jo täynnä.

Leskinen - Rafkin
Brickley - Matinmikko
Gallet - Tuulola
Johnsson

Eli ei Rafkinille, jos kaikki huhutut tulevat.

1 tykkäys

Someskouttaukset on aika vahvalla pohjalla yleensä.

Sitä paitsi Rafkin on ennenkin sanonut tykänneensä pelata Tampereella kotiyleisön edessä :wink:

4 tykkäystä

Nykyään varsinkin suomalaiset tietävät someskouttauksen merkityksen ja aika iso osa taitaa olla vain vedätyksiä nykyään. En antaisi tälle enää kovin suurta painoarvoa. Rafkinin tilannetta pidän vain paremman sopimuksen kalasteluna, vaikka toki Tapparan pitää olla tämän tason pelaajasta kiinnostunut.

2 tykkäystä

Jos pitäisi valita Rafkinin ja Galletin välillä niin ehdottomasti Rafkin. Toisi vähän särmää ja rosoisuutta puolustukseen. Kuitenkin käsiäkin löytyy.

9 tykkäystä

Jaa. Mä huomasin maanantaina ja kirjotinkin siitä tonne haaveiluketjuun. Ovatko välissä lopettaneet ja alottaneet uudestaan? Mikäli niin, niin haisee kusetus.

2 tykkäystä

Työkaveri, Tepsin miehiä, sanoi että onnea vaan teille, ei jää ikävä. Hyvin virheherkkä, ottaa typeriä jäähyjä, alkukaudesta sai paljon ylivoima-aikaakin ja jokainen veto ensimmäiseen mahdolliseen esteeseen ennen maalia. Mutta jalka kyllä kuulemma liikkuu oikein hyvin ja taklaa paljon.

3 tykkäystä

Minä ottaisin Rafkinin jengiin mielelläni, oikein hyvä peruspilari, ja osaa antaa avaavan ykkössyötön. Vääntövoimaa myös löytyy.

Muistakaa ihmiset hyvät, että melkein kaikki näkemänne Rafkinin pelit ovat Tapparaa vastaan. Niin kovaa vastusta vastaan ei joudu Tappara-paidassa pelaamaan kertaakaan kauden aikana :wink:

10 tykkäystä

Ei ei ei. Ei todellakaan suosikkipelaajani, mutta toisaalta hyvässä iässä oleva pakki.

Paljon saa todistaa minulle jos tänne tulee.

4 tykkäystä

Minulle maistuisi. Hyvän ikäinen, fyysinen ja täällä voisi napata sen seuraavan stepin.

4 tykkäystä

Luultavasti alko seuraamaan sen vuoksi ku olin alkuviikolla syömässä viereisessä pöydässä Tappara-paita päällä ja katseli sitä ihaillen :slight_smile:

32 tykkäystä

Tämä siten mennyt ohitse minulta. Voi hyvin olla jo maanantaina. Eilen vain bongasin myöhään

Samaa mieltä. Aivan turhia tökkimisiä ja keskittymistä vääriin asioihin. Junnumaajoukkueet läpikäynyt junnutähti. Vielä nuori pakki. Liigan sisällä iso siirto. Ei ole vielä lunastanut potentiaaliaan lähellekään.
Tapparassa Ruben Rafkinista tehtäisiin voittava pelaaja.

2 tykkäystä

Jos tulee niin kyllä kelpaa. Jalka liikkuu eikä pelkää taklata ja siinä sivussa runkosarjassa tällä kaudella 4+21

Ei taida tämä mies Ilvestä Ig;ssä seurata nopealla scoutgauksella. Mutta mm. Jorstia, Patua ja Heljankoa sieltä löytyi😁

Kuinka ollakaan, kauden aikana olen lievästi “haaveillut” Rafkinista. Aika kovat tehot, kehittyvässä iässä ja OK:n oloinen suoritus myös puolivälierissä. TPS:n “A” viime kaudelta, joten johtajuuttakin löytynee. Varovainen myönteisyys siis tähän huhuun.

Noi karsitaan pois Tapparassa, tulihan meille eräskin Ben Blood aikoinaan ja kuinkas kävi.

2 tykkäystä

Jossain kohtaa Rafkinia huhuttiin IFK:hon. Tämä olisi Rubenille (mahdollisesti) aivan kamala uravalinta, kun siellä pitää pelata brändilätkää.

2 tykkäystä

Muista kenen joukkueessa pelasi. Se on sitä Tommi Miettisen näköistä kiekkoa.

7 tykkäystä