Huhu: Samuel Jonsson Tapparaan 2024-25? (JYP 1+1v sopimus)

Pieni surffailu X-palvelussa johti tämmösen äärelle.

2 tykkäystä

Tätä varmaan tarkoittanet?

Brickley - Leskinen
Tuulola - “Reunanen”
Gallet - Kinnunen
Matinmikko-Jonsson
Dastous-Piipponen

Unohtuko huhutuista vielä joku? :smiley:

6 tykkäystä

Soppari ensi kaudeksi Rögleen. Ei toki tarkoita, ettei voisi tulla. CV ei toistaiseksi vakuuttavimmasta päästä.

Undiagnosed illness | Sidelined indefinitely -merkintä eliteprospectsissa tämän kauden kohdalla… Mitäs tuollanen mahtaa tarkottaa? Taas meille joku toipilas, jolla ollu ihmeellisiä vaivoja?

300 peliä SHL ja ikää vasta 25-vuotta.

Pelannut vuosien varrella 15-19 minuutin keskiarvolla. Ei kai tuo nyt ihan täysin turhake olisi? Toki et niin kyllä väittänytkään :smiley:

8 tykkäystä

Tuskin kukaan turhake on, varsinkaan SHL:stä tullessaan ja päävalmentajan taustan ja pelitavan huomioiden. Mielestäni CV ei kuitenkaan vakuuttavimmasta päästä ole.

1 tykkäys

Hyvin on pystynyt kuulustelemaan ainakin Tinkelta ja Granathilta, että minkälainen kaveri kyseessä. Fanit ainakin pettyneitä kun lähtee ja pidetään lojaalina soturina.

4 tykkäystä

Loukkaantunut kesken playoffien. Rögle jättäny elitelle syyn kertomatta.

2 tykkäystä

Oman ymmärryksen mukaan playoffeissa ollut kokoonpanossa. Toki peliaika on olematonta ja tuollaista 3min eli 7.puolustaja.

Loppukaudella runkosarjassa ollut sivussa loukkaantumisen tai jonkin muun syyn takia.

Juu, kesken playoffien loukkaantunut.

Itse ymmärtäisin ettei enää ole loukkaantunut, vaan pelannut jokaisessa pelissä Färjestadia vastaan
viime kierroksella ja merkittynä kokoompanoon. Peliminuutit vain ei ole päätä huimaavia.

Runkosarjan lopussa ei pelannut noin 2kk.

Helmikuussa on ollut myös jokin pitkittynyt sairaus, joka on vaikuttanut mm. keuhkojen toimintaan ja syke ollut korkealla eli tästä syystäkin oli pakotettu pitämään taukoa harjoituksista ja peleistä:

[Google Translate]

  • Meillä on ollut sairauksia joukkueessa edestakaisin, valitettavasti minulla oli pitkäaikainen sairaus. Keho ei ole reagoinut ollenkaan niin kuin pitäisi, kun olen yrittänyt palata. Varovaisuussyistä yritämme selvittää hieman tarkemmin, mistä se johtuu ja mikä on parasta keholle ja tulevaisuudelle, Samuel Jonsson sanoo.

[Google Translate]

Korkea syke ja suuria huolia palautumisesta. Samuel Jonsson pitää nyt tauon Röglen harjoituksista selvittääkseen, miksi hänen kehonsa ei toimi niin kuin pitäisi.

  • En saa ilmaa ulos, hän sanoo.

Hyvä merkki kuitenkin on, että ilmeisesti on jo palannut kokoonpanoon maaliskuun alussa, vaikka ei täydellä peliajalla:

[Google Translate]

Vähän aikaa sitten 25-vuotias joutui pitämään tauon. Puolustaja teki tutkimuksia saadakseen selville, miksi syke oli korkeampi kuin sen pitäisi olla.
Mutta nyt hän on palannut.

  • Nyt se tuntuu hyvältä, olen saanut asiat hallintaan. Tunnen saaneeni tuloksia näiden viikkojen aikana. Syke on laskenut ja kaikkea.

177cm ja 76kg, 32 peliä 1+1 ja -5.

Plus omituiset sairastelut. Ei kai tälle ole try outtia erikoisempaa lappua tehty??

2 tykkäystä

Huhuun sen enempää ota kantaa, kun on melko huteran oloinen kuten moni muukin huhu. Mutta onko noiden mittojen vuoksi jo jotenkin heikko hankinta vai miksi ne nostit esille?

2 tykkäystä

Ei vaikuta miltään peruspakilta, toki voin olla väärässäkin. Pisteitä ei ole myöskään tullut.

Sportin pakki Johnsson lienee hyvä vertailukohta. 35 peliä SHL:ssä mutta Liigassa ei mitenkään säkenöinyt.

Toni Utunen 180/78kg ja on loistava peruspakki Liigaan.

2 tykkäystä

Ei mitenkään omituiset - joukkueessa kiertänyt tauti ja saanut sen jälkitaudin kera, joka meni huilaamisella ohi.

Ikää vasta 25 -vuotta, mutta kuitenkin mahtunut Röglen kokoonpanoon jo seitsemällä kaudella SHL:ssa ja peliaikaakin saanut kohtuullisen hyvin (terveenä). Jotain potentiaalia kyllä kaverissa nähty siis.

2 tykkäystä

Aikamoinen firman mies. Koko ura syntymää myöten Ängelholmissa lukuun ottamatta yhtä ottelua. Ja Helsingborgkin vieressä.

1 tykkäys

Onko se peruste sitten se, että on pelannut Röglessä koko uransa?
Ei tee pisteitä, ei ota jäähyjä ja tehotilastot 5/7 kaudesta pakkasella.

Mikä on se “vau” efekti tämän pelaajan kohdalla?

Kemmusta ja Vittasmäestä rahaa vapautunee ihan kohtuullinen määrä. Mihin se on käytetty, jos mietitään näitä pakki huhuja.

2 tykkäystä

Kuka on puhunut mistään “vau efektistä”? Itse vain ihmettelen tapaa lytätä pelaajia tietämättä tuon taivaallista koko pelaajista. Nostetaan esille mm. pelaajan mitat ja sen perusteella todetaan, että ei ole peruspakki.

Kemiläisen ja Vittasmäen tulevaisuutta ei edes vielä tiedetä ja nyt jo panikoit rahan käyttöä huhujen perusteella. Näistä olemassa olevista pakkihuhuista mm. se Brickley voi olla varsin pätevä kaveri. Lisäksi täällä on vain haaveiluissa pyörinyt nimiä joista itse olen kuullut myös (ei ole huhuketjuja). Varsin hyvältä näyttää myös ensi kausi.

17 tykkäystä