Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18?

Tottakai toivon, että Repo saa pelipaikan Floridassa, mutta jos ei, niin olisihan se aiva mieletöntä mikäli Seb tulisi vielä vahvistamaan Tapparaa. Aivan mieletöntä!

2 tykkäystä

Toisaalta, kyllä me saatais toi ketju (Repo-Haapala-Barkok) kaikki mahtumaan Tapparaan😉 Olis kyl aika huikee ketju!!

3 tykkäystä

Lopulta voi todeta, että Tappara voittaa, toteutuu kumpi vaan skenaario lopulta. Joko jälleen yksi pelaaja lähetetty isommille areenoille tai yksi huikean kova pelaaja vahvistamaan mestaruusjahtia.

6 tykkäystä

Miettikäähän jos lock outin sattuessa Tapparassa pelaisi Sebu, Pate, Barkov ja Haapala… Joo sori, meni vähän off topiciksi :confused:

4 tykkäystä

Mulla on tunne,ei tieto,että Repo nähdään tämän kauden aikana meidän kotona.

Ahl:n ei ole ilmeisesti menossa, eli Pantterit tai Tappara on vaihtoehdot. Pidän todennäköisenä, ettei Repo mahdu Floridaan, koska Revolla on kaksisuuntainen sopimus. Toisaalta hyökkäyksessä on tilaa poikkeuksellisen paljon, joten jos Repo onnistuu leirillä, niin ei häntä oikein joukkueesta voi pudottaakkaan. Homma on nyt täysin Revon esityksistä kiinni miten käy.

Mistä tämä tieto on ettei AHL ole vaihtoehto? Repo on ainakin itse sanonut että hakee paikan vaikka AHL kautta.

Itse olen kanssa kuullut, että vaihtoehdot ovat Tappara tai NHL.

Repo–Tappara–Florida-spekulaatiot ja -fantasiat sekä “-tunteet” tänne. Myös kaikki tieto otetaan ilolla vastaan. Mälli viestejä siirretty Revon omasta ketjusta.

2 tykkäystä

Olihan tästä Tappara/NHL-skenaariosta jo kesällä juttua Aamulehdessäkin.

Revon kohdalla Tapparaan palaaminen olisi häneltä “kuin laittaisi rahaa pankkiin”. Todennäköisesti kehittyisi täällä enemmän, kuin kilpakumppanit AHL:ssä. Miinuspuolena, että täältä ei yksittäisiä NHL-pelejä pääse pelaamaan, pluspuolena se, että pääsee keskittymään olennaiseen, eli harjoitteluun ja kehittymiseen tutussa ympäristössä. Repo on vielä niin nuori, ettei kyseessä ole mikään “nyt tai ei koskaan” -tilaisuus Amerikan mantereella.

3 tykkäystä

Otetaan ilomielin vastaan, jos vain saadaan takasin, mutta sitä kyllä mietin että mitenkä se vaikuttaa kokoonpanoon? Kun vielä JMJ joskus kuntoutuu ja palaa prlaavaan kokoonpanoon, pudottaa se todennäköisesti Luodon pois. Siihen kun vielä tulisi Repo lisäksi, niin kuka laitetaan katsomoon?

Teoriatasolla, eli jos kaikki olisi paikalla ja joku Repo vielä tuohon, niin varmaan pelattaisiin jollain tällaisella:

Kuusela-Kärki-Ojamäki
Zaborsky-MJärvinen-Peltola
Rauhala-JMJärvinen-Repo
Luoto-Redenbach-Karjalainen
Nurmi/Jasu/Salonen

Mikä noista nyt sitten on ykkösketju?

Jos Repo palaa niin se tarkoittaa kyllä Redenbachin lähtöä. Luoto varmaan lähtee lekiin. Valitettavasti.

1 tykkäys

Ei varmaan lähde LeKiin, ennen vaikka lainalle SaiPaan.

Ehä sillä oo ees bussilippuu

3 tykkäystä

Saadaanko Eme vaihdossa, koska jonkun tarvii sinne Lekiinkin mennä?

Muistelisin että Sebu olisi itse sanonut jossain haastattelussa olevansa valmis AHL:ään?

2 tykkäystä

Niin oli, ja kysyttäessä asiasta toimittaja ei pystynyt perustelemaan väitettä sen paremmin, sanoi ettei edes tiedä yksityiskohtia, kuuli vain lähipiiristä.

4 tykkäystä

Nimimerkki Episodi kirjoittaa varman oloisesti Jatkoajassa:“Repo ja Mikkola palaamassa. JM Järvinen mitä luultavimmin lauantain Sportti ottelun jälkeen askiin…”

31 tykkäystä

Huh huh, jos näin on, että Repo palaa :heart_eyes:

9 tykkäystä

Jo tuohon nyt nopealla syklillä tulee Repo, Järvinen ja Jasu hyökkäykseen, niin kuka sieltä jää ulkopuolelle? Näyttöjen perusteella varmaan Ojamäki tai Karjalainen. Tai Jasu.

1 tykkäys