Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18?

Noni eli AHL kutsui… jatketaan Ramsted ketjussa :sunglasses:

Juu näin.

https://www.nhl.com/panthers/news/florida-panthers-reduce-training-camp-roster-to-29-players/c-291387594

En olisi vielä ihan varma asioista. Ei välttämättä pelaa Mamin ja Repo farmiliigaa.

Kai sieltä ihan nällä näppäimillä tulee tiedoite jos Repo on Tapparaan tulossa pelaamaan? Toi tietenkin vähensi sitä todennäköisyyttä huomattavasti kun hänet lähetettiin farmiin.

Mitään en tiedä sopimuksista, enkä muustakaan. Mutta sen kerto just mulle salaattia syövä molari, että ei Repo ainakaan pakkaamassa oo. Eikä muutenkaan puhunu mitään että tulis Suomee.

Mut toivotaa silti että olis täällä ens viikolla😂

3 tykkäystä

Mielenkiintoista kun toiset pitää niin varmana että tänne tulee mut sit tulee ihan päinvastasia juttuja… Hmmm.

Ei tule.
Jos olisi tullut, olisi tiedotettu siirtyvän Tapparaan.
Kuten Nikkolan tiedote.

Ketju lukkoon sitten heti.

7 tykkäystä

Turhaa spekulointia tämän ketju alusta alkaen

Kuten kaikki ketjut tällä palstalla?

10 tykkäystä

Nyt hävettää… kirjottelin tänne miten Repon joukkue kaveri kertoi mulle, että Repo ei ol pakkaamassa. Eikä lähdössä Suomeen.
Nyt voin sanoo, että kyseinen herra kusetti mua.

Eli kyllä se on tulossa… ja tää on nyt kyllä melko varmaa tietoa.

28 tykkäystä

Hetkinen? Siis mitä nyt tapahtuu?

Ei mitään ihmeitä
Sebu saattaa tulla näyttään mallia maalintekoon.

8 tykkäystä

Oliko ulosantini taas noin huono…
Repo tulee. Ja jos ei tuu ni en enää ikinä kirjota tänne mitään huhua, enkä niistä myöskään aio puhua.

12 tykkäystä

Milloinkas tämän odotetaan tapahtuvan?

Vetikö Salaatti sua höplästä? Varmasti sai hyvät naurut. Ehkä se Repo 4. laituriks saadaan mahtuun.

4 tykkäystä

Maksaa vielä!

En tiedä koska Repo tulee. Mutta kausi alkaa änärissä ens viikolla… notta mitenköhä olis.

2 tykkäystä
59 tykkäystä

Kato prkl!
Meikä ehti ennen keltasta medias

23 tykkäystä

Huippuhomma! Suoraan Kuuselen vierellä!

3 tykkäystä