Huhu: Sebastian Repo Tapparasta NHL:ään kaudella 2017-18?

Saattaapa ollakin niin, mutta alakaa kuitenkin :smiley:

1 tykkäys

Zabo tuli Haapalan tilalle.:wink::wink::thinking::thinking:

Florida varasi miehen. Perkule.

Eiköhän se lähde sinne samantien.

Ja sieltä se Panthers varasi Revon numerolla 184. Nyt alkaa sitten jännittäminen, että jääkö vai lähteekö Sebu. Onnea varauksesta joka tapauksessa! :tappara:

2 tykkäystä

Hyvä seura Revolle. Siellä on laituripaikat aika lailla auki tällä hetkellä.

Voin kertoa,että tuo ei mennyt lähellekkään, miten sen piti mennä, uskoka pois. En tästä sen enempää avaudu. Joku muu kuin minä, on tästä paljon, paljon enemmän yllättynyt,

3 tykkäystä

Pääasia Revolle, että varaus tulee. Useita seuroja oli ilmeisesti kiinnostunut, joten yllättävän pitkälle meni ennen kuin joku nappasi kiinni.

Täällä on monella tää sama ärsyttävä tapa. Vihjailla, vihjailla, vihjailla, “mutta en kuitenkaan kerro mitään”. :grin:

17 tykkäystä

No oli montakin, mutta tosiaan hän tyytyväinen, että varaus tuli. Milloin siirtyy, jää nähtäväksi. Siitä ei ole täällä ainakaan tietoa.

3 tykkäystä

No sellasen mä ainakin olen kuullut pukukoppikäytäviltä, että hyvin pienellä todennäkösyydellä
Repo vielä tällä kaudella lähtee…mutta nää on näitä.

10 tykkäystä

Mä taas oon kuullu, että Repo on niin henkisesti kuin fyysisesti valmis lähteen heti ja vaikka farmin kautta.
Ja tää on kyllä aika vahva tieto.
Mutta toivottavasti Floridalla olis luotto Tapparaan, että kannattas pitää ukko täällä vielä vuosi.

Ei Nhl-seura draftaa yli-ikäistä pelaajaa, jollei tämä ole heti valmis. Kyllä Repo on. Läpimurtokausi ja Suomen mestaruus taskussa. Matkaan Haapalan kanssa aurinkoiseen paikkaan, jossa ennestään on Barkov ja Jagr. Vaikea kuvitella, miksei lähtisi. Että sinne meni. Ei voi kuin onnitella ja olla iloinen pojan puolesta.

2 tykkäystä

Vaikka Revosta tykkäänkin, niin ei poika todellakaan vielä ole valmis NHLään.

Liigassa pitäisi olla supertähti, jos suoraan NHLään haluaa, mitä Repo ei kyllä lähelläkään ollut. Liigassa kolmosen laituri.

Itse en ole bussiliigan kannattaja junnuille, mutta kaippa Repo ja pojan taustajoukot tietää mitä tekevät, jos bussirundille tosiaan lähtee.

4 tykkäystä

Ja tässä ketjussa aiemmin tai jossain oli juuri tieto, että taisi olla vain yksi yli-ikäinen viime vuonna joka lähti suoraan.

Miksei draftaisi? Muutenhan voitaisiin tehdä soppari suoraan ilman varausta? Eikö ole juuri viisasta varata yli-ikäinen, jonka uskotaan olemaan esim 1v päästä valmis?

3 tykkäystä

Mielestäni Repo oli niin hyvä jo viimekaudella erityisesti playoffeissa, että näen hänen lähtönsä paljon todennäköisempänä kuin jäämisensä. On oletettavaa, että hyvän kesän jälkeen mies nostaa tasoaan entisestään ja tulisi dominoimaan liigassa jos täällä jatkaisi niin fyysisyydellään kuin maalintekotaidollaankin. Tapparalaisena olisi tietysti mukavaa jos hän jäisi vielä vuodeksi, mutten varsinaisesti kyllä hengitystäni pidättelisi sen puolesta.

2 tykkäystä

Kallistun sille kannalle, että Repo tulee lähtemään p-amerikkaan. Se tietää valmiustason nostoa kipinävahtiin. Seuraamme tulkiten Revonkin lähtöä tullaan paikkaamaan.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/myos-sebastian-repo-on-matkalla-floridaan-haapalan-ja-barkovin-seuraksi-silla-kolmikolla-pantaisiin-lattya-pussiin-200227156/

Ei ole mitään sisäpiirin tietoa asiasta, mutta kyllä oma intuitio sanoo, että Repo lähtee AHL:ään raivaamaan tietä ylöspäin. Siis Salomäen, Hännikäisen jne. polulle. Floridalla puolestaan tuntuu olevan Tampereella joku kipinävahti jatkuvasti päällä ja sattuneista syistä varmasti poikkeuksellisen tarkat tiedot Tapparan organisaation pelaajista. Voisivat kyllä vastavuoroisesti laittaa jonkun hyvän kaverin tänne farmiin.

9 tykkäystä