Täytyy kyllä hieman ihmetellä miten kaveri on Norjaan päätynyt
Todennäköisesti lentokoneella.
Hah hah, kuolen nauruun.
Viime kaudella vaan 9 peliä ja sitä edeltäkin kausi näyttää vajaalta. Olisko ollut loukkaantumisia alla ja lähti Norjasta hakeen uutta alkua? Mene ja tiedä.
Jos Tappara hakee uutta pakkia ,rupesin miettimään että onko Mäntylän kausi ohi??Parletin tasoinen pakki olis kiva…
Kun noin asian esitit niin minä aloin miettimään onko Tuukan kiekkoura ohi.
Toivottavasti ei…
En usko, että Mäntylän kausi on ohi. Jo kauden alla tiedettiin, että puolustuksessa on varaa hakea. Odotettiin tuleeko Utuselle steppi ja nyt ei oo tullut. Särkymävaraa ei ole ja Rouhiainen ei pysty pelaan isompaa roolia.
Jos reilu vuosi sitten olisi äänestetty että otetaanko Piskula Tepsistä vai Blood Cardifista, niinn mikähän olisi ollut tulos.
Joe onkin yllättävän vanha mies jo, eli 35v.
Nyt mä keksin - Joe Finley??
Mietin vaan ,kun sopivasti tällänen huhu on lähtenyt liikkeelle, kun Mäntylä on pois…
Muista että Utu lähtee kohta kisoihin.
Mulla on sellanen fiilis, että Tuukan toipuminen ottaa reilusti aikaa, Utunen ei pärjää odotetusti ja Suhonen ei ole sittenkään se ylivoimatykki. Rouhiainen on loistava seiskapakki, mutta ei oikein kahden ekan parin mies. Mikäli Bloodilla on jotain, mikä haittaa pelaamista, tarvitaan me väkisinkin Pastino, Parlett tyyppinen kykenevä all arounder.
Ei mitään keskinkertaista, vaan laatua.
Älä edes leikillään. En mene yhteenkään peliin jos tämä herra olisi joukkueessa.
Bloodia olisin äänestänyt, kuitenkin ihan hyvät näytöt liigasta. Piskula ei vaan vahvista millään tavalla Tapparaa, huonompi painos Bloodista.
Mäntylä palaa varmasti jossain vaiheessa, aikamoinen sissi on. Utunen kun poistuu, niin voi olla että joku nyt tulee aika piankin.
Mutta ei kuitenkaan ole pitkään pois…No aika näyttää mitä tapahtuu
Mä nyt en oikein alleviivaa tuota “huonompi painos Bloodista”. Piskula pelaa jengissä joka on sarjan toiseksi viimeisenä, maslisuhde päinvastastainen Tapparaan (66-95, 95-65 tjsp.) Ja on ± tilastossa nollassa, koko joukkueessa on ainoastaan 2 pelaajaa plussan puolella ja loput nollilla tai miinuksella. Tapparassa on 3 pelaajaa miinuksella, loput nollilla tai plussalla. Piskula ei kyllä vihkoon ole vetänyt. Blood ei oo ollu ainakaan tilastojen valossa yhtä hyvä.
Ja edelleen näkisin Piskulan mielelläni Tappara-paidassa.
Tosin aiemmin jo sanottiin että saattaisi olla Ilveksen miehiä.
Itse menisin ainakin KooKoo ja Pelicans peleihin.
Mitäs hänelle kuuluu?
Jos Keymanista luotettavampaa lähdettä hakee niin on kysyttävä Leinoselta. Hän ei turhia huhuja ilmoille laita.
Onneksi Keymanin viestissä on tuo toteamus. Itseäni ei hirveästi Sählä tai Piskula sytyttäisi.