Huhu: Tappara julkaisee jatkosopimuksen 8.2.2022 (Puhakka)

En nyt ole ihan varma, että mihin tämä pitäisi laittaa, mutta tänään Tappara-Jyp ottelussa julkaistaan jatkosopimus.

42 tykkäystä

Eiköhän kyseessä ole tässä vaiheessa kautta ”katse tulevaisuuten” - tyyppinen sopimus, eli joku nuori saa jatkon.

1 tykkäys

Oma veikkaus on Puhakka. Tappara vois vähän luoda hypee ja kertoa uinka monta jatkoa on tulossa. Ois mukava arvailla ketkä saavat jatkon.

9 tykkäystä

Jos oikein muistan tai tulkitsin niin markkinointiguru JR taisi viime KirvesLivessä mainita, että maaleja on tulossa jatkossakin. Kun siinä siis todettiin, että Henriksson teki ensimmäisessä maalin ja tämän jälkeen erätauolla julkistettiin sopimus. Mun logiikalla tämä tarkoittaa, että näitä tulee “lähes” joka kotipeliin.

5 tykkäystä

Hyvää somea.

60 tykkäystä

Otsikko vähän hämää. Kyseessä siis jatkosopimus.
Ehdin jo innostua, että uutta pelaajaa pukkaisi.

Laitoin jo tuonne otteluketjuun, mutta ehkäpä se on Puhakka tänään joka julkaistaan.

7 tykkäystä

Puhakka, mutta millanen sopimus?
Ei tainnu mennä julkaisu ihan putkeen?

1 tykkäys

Hienoa :fire:

28 tykkäystä

Ipa pelissä sitten varmaankin seuraava jatkosoppari?. Olisiko paikallispeliin isompaa jatko jytkyä tulossa. Morley, Luoto jne omissa toiveissa…

1 tykkäys

No eipä tullut yllätyksenä tämä Puhakan jatkosoppari…ihan hyvä juttu!

7 tykkäystä

Ja ei täällä hallissa ees tienny miks Puhakka tuli ruudulle.

4 tykkäystä

Hyvät kiinnitykset jatkuvat. Yksi lisävuosi sopparin pituuteen ei olisi haitannut, mutta hyvä näinkin!

4 tykkäystä

Tiesi, kun osasi odottaa. Tänne sivun piippuhyllylle ei vaan sopparin pituus näkynyt, mikä mua kummastutti. Eikä muuten näy jäähykelloakaan.

Hyvä kiinnitys. Puhakka lyö isosti läpi ensi kaudella. +30 pinnaa tiedossa.

Joo tää on kyl uskomatonta, hirveesti wise hockey dataa mut yks pelin tärkeimmistä kelloista ”piilotettu”.

3 tykkäystä

Jatkonsa ansainnut. Vähän olen sitä maalinteon X-factoria jäänyt kaipaamaan. Aika näyttää mistä roolista itsensä löytää.

2 tykkäystä

Hyvä jatko.:+1:

1 tykkäys