Huhu: Tappara Lassi Thomsonin perässä 2024-25? (Malmö 2v sopimus)

No itselleni tuli myös ennemmin Otto Koivula mieleen, koska Tapparasta ollaan aijemminkin
häntä organisaatioon kyselty.

6 tykkäystä

Punakone ei ole kyllä missään kohtaa kertonut, että kyse on Thomsonista. Sen ovat päätelleet muut.

3 tykkäystä

Kuplasaha twiittin lisää

tässä välipäivinä yksi siirtouutinen tulla myös, jos yksi varsin laadukas pelaaja tekee valinnan Ipan ja Tapun välillä. Tarjoukset on pöydällä. En tiedä liittyykö tähän, mutta törmäsin ohitse mennen

Vähän kun selaat ketjua niin tiedät.

4 tykkäystä

Hässäkkää Thomsonista.

Kysymys. Muistan, että pelaa oikealta ja lyö kiekkoa lujaa. Mitä muuta?

Nopeat jalat ja taisi olla itse puolustushommissa omissa välillä aika helisemässä.

Korvaa paljon sitä hyökkäyssuuntaan.

Tähän voin laittaa vain yhden kysymysmerkin ja laitan sen tähän. ?

Nopeat jalat ei tule ekana kyllä mieleen.

5 tykkäystä

Voi olla että oma muisti pettää :slight_smile: Mutta kyllä, näin mä kaverin muistan.

Tapparan tarjous Thomsonista tosiaan n. 50000€ Ilveksen tarjousta korkeampi, mutta ei ole ensi kaudella Tapparaan tulossa mikä ei liene kenellekään yllätys.

1 tykkäys

Lainaan Lassi Thompsonin lausetta Red Bull läpimurto videossa jossa kysyttiin että pukeeko Tappara paidan päälle? ”Ei tätä hommaa tehdä rahasta tehdä, ei tulis mieleenkään pukea paitaa päälle”. Toki nykyään voi mieli olla muuttunu mutta epäilen.

1 tykkäys

En kyllä edes haluaisi Tapparan paitaa kantamaan ketään, kuka on julkisesti mennyt tällaisia lausumaan. Olkoonkin kuinka kova pelimies tahansa.

43 tykkäystä

Sepä tästä hauskaa tekisikin jos pukisi. Olisi videomeemit valmiina

4 tykkäystä

Onko oikeasti tavoittelemisen arvoinen? Kysyn kun en kaverista tiedä muuta kuin kovan laukauksen.

1 tykkäys

Tekis mieli sanoa, että tässä ei ole kyse Thomsonista. Ihan sata vsrma en ole.

4 tykkäystä

Jos 50000e ja +20% pitävät paikkansa ja tosiaan kohdistuvat Lassiin, taitaa kyseessä olla useamman kauden osalta. Tai sitten Lassi saisi ihan mojovaa liksaa.

Kyllä tässä 50k puhutaan yhden kauden erosta palkkatarjouksessa. Lähde sen verran luotettava että ei mitään syytä kyseenalaistaa itselläni tuota summaa. Mutta ei ole Tapparaan siis ensi kaudella tulossa.

4 tykkäystä

Onhan tuo Thomsonkin jo Capfriendlyn mukaan ehtinyt tuollaisen reilut 700 kilodollaria tienaamaankin.

Ja verotushan tuota eroa tasaa vielä lisää, pari kymppiä tuossa sitten loppujen lopuksi taitaa netossa olla eroa jos tuo joku netistä kaiveltu verolaskuri nyt oikealle seinälle osui.

Mun vajavaiset muisti- ja mielikuvat Thomsonista on semmoset, että varmasti hyvä pakki ja pelaaja, mutta en hinnalla millä hyvänsä alkais Tapparaan hommaamaan. No kyllähän nää tämmöset pelimiehet todennäköisesti on rapakon takana kypsyny ihan eri miehiks, mitä täälä olivat, mutta jos on ns. ykköspakin hintanen, menköön Ilvekseen mun puolesta.

4 tykkäystä

Onko Thomsonilla muuta kuin se kammolämäri? Muutenkin taisi kiekollisesti olla ihan ok, mutta omissa täysi keila.

2 tykkäystä

Kyllä sillä ainakin juniorina rannekin lähti todella napakasti.

2 tykkäystä