Huhu: Tappara paljastaa 31.1.2023 sopimuksia... jos on tarpeeksi yleisöä

Tästä joukkueesta oikeastaan kaikkien jatko maistuisi. En muista, että ennen olisi juuri ollut joukkuetta joissa jokainen pelaaja jotenkin klikkaa paikalleen.

Silti olen antanut itseni ymmärtää, että ainakin Tanus on tehnyt jatkot ja se jos joku maistuu.

30 tykkäystä

Itse olen taas antanut ymmärtää että Puhakka olisi kirjoittanut nimet paperiin. Tanus ja Puhakka :fire: Kelpaa oikein mainiosti :sunglasses:

57 tykkäystä

Olet ymmärtänyt oikein ja ihan mukavan pätkänkin ilmeisesti.

24 tykkäystä

Noniin. Harmittavasti en itse tuohon peliin pääse paikan päälle – sen verran kiirettä töissä. Ei muuta kuin kansa liikkeelle ja halliin. Toivottavasti tieto tästä leviää myös foorumin ulkopuolelle :smiley: Nyt vaan graafia someen sitten yleisömäärästä ja julkaistavista jatkosopimuksista, epäonnistumisia pelkäämättä :smiley:

Tämä on kyllä ovela tapa testata että onko tämmöiset eksklusiiviset infot, kuten pelaajasopimukset, minkäänlaisia vetovoimatekijöitä Liiga-peleihin. Jos on, niin ihmiset tulevat hallille, jos ei, niin tulipahan testattua eikä jatkossa kannata välttämättä panostaa niiden kautta markkinointiin.

Heljanko, Puhakka, Tanus, Lehterä.

8 tykkäystä

Heititkö haaveena, huhuna vai tietona?

2 tykkäystä

Puhakka, Rönni, Nieminen ja Luoto… lisänumeroina arvomme Ahlroth ja Granath.

Edit : Henriksson

2 tykkäystä

Näyttää haaveelta enemmänkin :joy:

1 tykkäys

Hieman realistisemman kuuloiset.
Mitä nyt olen lueskellut ympäriämpäri nettiä, niin Tanus olisi tehnyt jatkon?

Ottakaahan halliin 8000 ihmistä ja kuunnelkaa miten koko ykkösvitja pelaa myös ensi kaudella Tapparassa :sunglasses: (haaveilua taitaa olla molemmat, yleisömäärä ja ykkösvitja :smiley: )

Nyt mennyt ehkä joku 3500 lippua peliin?

Tästä tulee Kärppien ja Anttilan kaltainen pannukakku, jos kaikki julkistettavat on junnuja.

1 tykkäys

Eiköhän niitä kausareita oo myyty jo ton verran :sweat_smile:
Eiköhän sieltä ainakin yks kovempi seppä julkaista :thinking:

Tanus 99% varma tieto. Omina selkeänä ykköshaaveina lisäksi Granath ja Savinainen. Lehterä jää jos on jäädäkseen, mikä olisi tietenkin ihan mahtava juttu. Tuskin kuitenkaan tuon tilaisuuden julkistuksia.

13 tykkäystä

Rauhalalle ja Kuuselalle jatkot niin tietää, että siellä on ensikin kaudella joku näyttämässä esimerkkiä!

1 tykkäys

Puhiksen, Tanuksen ja Heljangon jatkoista on ollu huhua. Lehterä haave.

12 tykkäystä

Tanus varma, Rauhala 90% varma, Puhakka todennäköinen. Muusta en tiedä.

1 tykkäys

Rauhalalla taitaa olla optio ja ihmettelisin, jos lähtisi muualle loukkaantumisen jälkeen…

1 tykkäys

Hyvä idea! Lisäjännitystä vois vielä tulla, jos soppareilla olis nouseva järjestys eli että “mehukkain” jätettäis viimeiseksi, neljänneksi… Porukat koettais entistä innokkaammin painaa katsojalukemat päälle 9000:n.

1 tykkäys

Oma veikkaus nelikosta. Seppälä, Puhakka, Tanus ja Lehterä.

1 tykkäys

Muistaako joku historiaa, onko sydäntalvella julkaistu isoja jatkopahveja, vai enemmän junnupohjalta?

Oma spekulaation ja haaveen yhdistelmä:

  • Tanus: Millimetrin päässä tähtistatuksesta liigassa. Kannattaa ottaa vielä viimeinen steppi kotona.
  • Puhakka: Vähän sama kuin Tanus, mutta ei niin hohdokkaana. Tapparan uutta runkoa.
  • Savinainen: Vellu ei jaksa enää lähteä ulkomaille ja täällä homma maistuu edelleen.
  • Granath: Saanut luottoa kauden alusta asti. Norskina sopii oletetulle seuraavalle valkulle.
35 tykkäystä

Seppälä olisi kyllä kova jos saadaan pidettyä…on kyllä huikea äijä.

23 tykkäystä