Tästä joukkueesta oikeastaan kaikkien jatko maistuisi. En muista, että ennen olisi juuri ollut joukkuetta joissa jokainen pelaaja jotenkin klikkaa paikalleen.
Silti olen antanut itseni ymmärtää, että ainakin Tanus on tehnyt jatkot ja se jos joku maistuu.
Noniin. Harmittavasti en itse tuohon peliin pääse paikan päälle – sen verran kiirettä töissä. Ei muuta kuin kansa liikkeelle ja halliin. Toivottavasti tieto tästä leviää myös foorumin ulkopuolelle Nyt vaan graafia someen sitten yleisömäärästä ja julkaistavista jatkosopimuksista, epäonnistumisia pelkäämättä
Tämä on kyllä ovela tapa testata että onko tämmöiset eksklusiiviset infot, kuten pelaajasopimukset, minkäänlaisia vetovoimatekijöitä Liiga-peleihin. Jos on, niin ihmiset tulevat hallille, jos ei, niin tulipahan testattua eikä jatkossa kannata välttämättä panostaa niiden kautta markkinointiin.
Hieman realistisemman kuuloiset.
Mitä nyt olen lueskellut ympäriämpäri nettiä, niin Tanus olisi tehnyt jatkon?
Ottakaahan halliin 8000 ihmistä ja kuunnelkaa miten koko ykkösvitja pelaa myös ensi kaudella Tapparassa (haaveilua taitaa olla molemmat, yleisömäärä ja ykkösvitja )
Tanus 99% varma tieto. Omina selkeänä ykköshaaveina lisäksi Granath ja Savinainen. Lehterä jää jos on jäädäkseen, mikä olisi tietenkin ihan mahtava juttu. Tuskin kuitenkaan tuon tilaisuuden julkistuksia.
Hyvä idea! Lisäjännitystä vois vielä tulla, jos soppareilla olis nouseva järjestys eli että “mehukkain” jätettäis viimeiseksi, neljänneksi… Porukat koettais entistä innokkaammin painaa katsojalukemat päälle 9000:n.