Ei vielä ehkä huhuketjun paikka mutta laitetaan tänne kuitenkin
Tappara hakee pakkia. Voisko Seppälä tulla varmistaan ettei tässä kaupungissa ■■■■■ Ilves juhli?
Jos joku lähteeki Tapparasta Ruotsiin?
Ymmärsin että olisi tulossa vasta ensi kaudella takaisin Suomeen ja Tappara ykkösvaihtoehto.
Otan riemusta kiljuen vastaan jos toteutuu aiemmin vaikka pidemmälläkin sopimuksella.
Anton tulee takas kotiin. Case closed. Jo jouluksi.
Seppälä on ollut poppareilla ja kokoonpanossa niin sen varjolla ajattelisin että olisiko lähdössä. Ei kai tuola montaa Ex Tapparaa ole.
E:
Tömmernes
Puistola
Levtchi
Haapala
Luoto
J.Davidsson
Seppälä.
Olen kuullut oletettavasti saman huhun viikko sitten ja sen tiesi kertoa ruotsia puhuva huhuilija Ruotsin maalta.
En usko. Olisipa kuitenkin niin!
Niin kuinka tuo nyt pitää sitten tulkita?
Joku lähdössä Tapparasta vai Tappara-taustainen pelaaja Ruotsista
Puistola, Levtchi, Haapala, Luoto, Seppälä, Heljanko. Siinä taitaa olla SHL:n Tappara-taustaiset. Näistä lähtijöitä voisi olla Luoto tai Seppälä. Muiden kohdalla ei kävisi järkeen.
Joku lähdössä Tapparasta, niin ainakin itse tulkitsen. Tosin vaikea keksiä ketään kuka lähtisi kun kaikki pääsevät pelaamaan.
Ite tulkitsen tuon niin että Tapparasta ollaan lähdössä Ruotsiin
Paikalliset jutelleet että olisi käynyt Suomessa tässä taannoin.
Toivottavasti joku Matinmikko ei ole tyytymätön kun ei ole päässyt ylivoimalle. Noh kohta varmasti selviää.
Paikallisiltahan se paras tieto löytyy.
Vaikea kuvitella että Tappara lähtisi myymään kärkipelaajiaan Ruotsiin ja rotaatiokaverit taas eivät sinne tuosta vaan kävele. Jollei sitten Allsvenskaniin Järventie tms.
Saatiinpa vihdoin sutinaa. Kun ei nyt vaan Tillu tankkais kaikkia nenän edestä
Ruotsiin lähtijä melkein tarvisi olla joku kärkipäästä. Itselläni tuli pelko että Halloranin jatkosopimuksessa on optio tai Brickely haluaa takaisin ruotsiin tai ei olla täällä päässä vastannut odotuksia.
Harvinaisen sekava twiitti Laaksoselta. Itse ainakin putosin kärryiltä että kuka on menossa mihin ja mistä.
@Eki ai että Halloranilla on sopimus, joka mahdollistaa lähtemisen kesken kauden? Ei varmasti ole.
Joona Luoto nähty lentokentällä!
Edit offtopic: Kovimmat huhut puhuvat jo uran lopettamisesta, ilmeisesti jokin silmäsairaus tai vastaava menossa?
Kyllä kelpais jos Joona palaisi kotiin.