Ei minua huvita lukea Kärppien palstaa. Liian ylimielistä omaan makuuni. Toivottavasti toiveesi toteutuu ja hyvää joulua vain!
Tämän ketjun arvosana on tällä hetkellä 4½ eli ei ole menossa läpi. Saatte mahdollisuuden korottaa arvosanaa, muussa tapauksessa tunkit menee taas jakoon.
Sovitaanko että seuraava joka mainitsee Peltolan tai Savinainen on Mikki.
Niin ja ne tarvitaan ensisijaisesti maalintekijää…
Palolaa ei ole vielä montaa kertaa mainittu…
Ei taida olla tässä kuussa tuttua nimeä tulossa, niistä täällä yleensä ollaan hajulla. Mutta ehkä Mikki jonkun kovan paketin vielä sujauttaa uudenvuoden kemuihin.
Ketju avattiin ajastetusti 21 tunnin kuluttua.
Yksi kova pelimies muuttamassa/muuttanut Tampereelle. Saas nähdä tuleeko Tapparaan kun vuosi vaihtuu. Vai meneekö Ilvekseen.(tätä pidän itse epätodennäköisenä) Pelaajaa tai sitä mistä tietoni olen kuullut en voi paljastaa. Sillä samalla todennäköisesti paljastuisi lähteeni ja sitä en voi tehdä.
Voitko edes paljastaa kansalaisuuden ja sen mistä sarjasta tulee?
Ei ole suomalainen. Muuta en voi kertoa.
Entäs pelipaikka?
Andy Bernand?
Puhuttiin kovasta pelimiehestä.
Ryan Duncan näyttäisi alkaneen seurata Tapparaa twitterissä äskettäin, jos oikein tulkitsen. En tiedä miten täyttää kovan pelimiehen määritelmät, mutta ammutaan nyt haulikolla.
Hyökkääjä on. En siis tiedä Tappara vai Ilves. Mut tiedän että Tampereelle tulee/tullut.
Muistan kyllä tämänkin viime vuoden Salzburgin reissulta. Ihan pikkunäppärä pelimies. Mutta ei ole sinnepäinkään mitä tuo joukkue kaipaisi.
Ihan hyvä pelaaja, mutta ei sitä mitä joukkue kaipaa?
Voidaan siis alkaa jo perustamaan ketjua miehelle.
Näinhän tämä on mennyt.
Tiedossa on vasta, että Tampereelle on muuttanut hyökkääjä, joka on mahdollisesti pelimies ja joukkuetta mihin mahdollisesti liittyy ei ole vielä julkaistu.
Mutta ymmärrän kyllä vitsin.
Kyllä mun Tapparaan pikkuväkkärä ylivoimaseppä mahtuu. Kovia pinnoja painanut.