Onks tää Quenneville nyt sit hyvä? Saatiinko ykköspyssy?
Samalla kun huhun aloittaja sai osuman, sai vanhat kestohuhut pohjaa.
Olemme neuvotelleet Quennevillen kanssa aiemminkin
Ka kohti neljättä pyttyä tiemme käy…
Grönborg & Co tietää mitä tekevät. Ovat tosissaan. Voihan veljet. Ei voi kun tykätä!
Sanokaa mitä sanotte, mutta onhan tämä paperilla megavahvistus tähän liigaan.
Nyt kyllä Levikset repes.
Se oli vahvaa suorittamista
Luottoluokitus nousi…tiesi pari juttua. Älä ylpisty
Konsta Heleniusta odottelin mutta J Quenneville tuli. No toi on tietysti vitsi. Moneen seuraan olisi liigassa kelvannut mutta miksi juuri Suomeen?
Nyt tuli täytettä niihin pelihousuihin.
Ai ettien että. Kaikki se skeptisyys ja epäusko tuohon huhuun osoittautui turhaksi.
Luottamustaso nousi muutamilla käyttäjillä omissa papereissani.
Melkoinen nimi kotimaiseen SM-Liigaan.
Kiitos toimisto!
Tervetuloa John!
Tietäjälle pisteet.
Tapparalle 10 pistettä ja papukaijamerkki.
Tapparan somelle hatunnosto.
Somen koodin ratkaisseille kiitos.
Terve, Hyvää isänpäivää!
Terv. Tappara
Uutta haastetta, Geönborgin entinen pelaaja sekä oma veli pelaa samassa sarjassa. Siinä on jo kolme syytä
Oliskohan niin että veljensäkin kehunut Suomea.
Tällä kaudella Quenneville on toistaiseksi ollut ilman seuraa.
-Olen harjoitellut hyvin ja etsinyt rauhassa sopivaa paikkaa. Olen erittäin iloinen, että paikka löytyi nyt Suomesta ja Tapparasta. Olen kuullut sekä kaupungista että seurasta paljon hyvää. En malta odottaa tiistaita, että pääsen pukemaan uuden pelipaidan ylleni ja pelaamaan uuden kotiyleisön edessä, Quenneville kommentoi.
-Olemme neuvotelleet Quennevillen kanssa aiemminkin ja on hienoa, että saimme miehen nyt tänne. Kyseessä on erittäin monipuolinen pohjoisamerikkalainen hyökkääjä, joka tuo joukkueeseen sopivaa rouheutta, mutta omaa myös kyvyt todella kovaan tuloksentekoon, Tapparan urheilupäällikkö Antti Tuomenoksa kommentoi.
Kyllähän nämä Tapparan reagoinnit tarkoittaa myös sitä, että muidenkin kärkijengien on alettava peliliikkeitä tekemään pikkuhiljaa.
Ai ettien että!
Jälleen kerran toimistolta iso hauiksen näyttö kannattajien suuntaan
Kiitos Ana ja kumppanit
Selkeästi Grönborgilla on positiivinen kaiku P-Amerikkalaisessa pelaajistossa. Eikös Camper kertonut konsultoineensa juuri Quennevillea ennen ratkaisuaan?
Eikö muita enään tule…pettynyt