Huhu: Tapparan haavissa jotain lokakuussa 2023-24?

Kauan kyllä nimi saadaan pidettyä salassa, jos se nyt tiedetään, mutta tulee vasta loka-marraskuun vaihteessa

2 tykkäystä

Nää Tapparan huhu ja haaveilut ketjut on kyllä aika hassuja. Aina ensin joku ilmoittaa, että pelaaja X on haavissa ja tulossa tuolloin tai tällöin. Samantien ”tietäjiä” ilmaantuu paikalle kymmenittäin nyökyttelemään. ”Näin olen kans antanut itseni ymmärtää”. ”Samaa kuulin kans luotettavalta lähteeltä”.

Kun Mr. Peter kertoo jotain koppikäytävältä niin alan vasta varovaisesti uskomaan.

40 tykkäystä

Sen verran tarkennan että vaikka Mr.peter on perillä niin kun Keyman sanoo jotain niin silloin tapahtuu. On tämän palstan “punakone”.

53 tykkäystä

No Kyllä minä ainakin jäsen Keymaniin luotan kuin vuoreen. Varmasti tietää enemmän Mitä suurin osa tällä palstalla.

3 tykkäystä

Nimeä ei ole antaa, kun sitä ei kerrottu. Mutta ykkössentteriainesta tässä on metsästetty. Ilmeisesti kuitenkin kahta eri pelaajatyyppiä on kartoitettu. Tuleeko voimahyökkääjä vai taitopelaaja vai molemmat…?

50 tykkäystä

Keyman on palstan paras huhuilija.

18 tykkäystä

En nyt välttämättä ottanut kantaa juuri tähän ketjuun tai siihen kuka tietää ja kuka ei mutta hauskasti näihin ketjuun löytyy tietoa yhdeltä sun toiselta yhtäkkiä. Eikä siinä, kai ne kaikki voi oikeesti jotain tietääkin :woman_shrugging:

Ei ole tarkoitus väheksyä kenenkään tietoja.

3 tykkäystä

Tämä sama aikataulu on kuitenkin huhuiltu jo aikaa sitten eikä nimiä ole tullut esiin tähänkään asti.

Olisiko sitten joku sopimuksenalainen pelaaja ja odotellaan, koska vapautuu nykyisistä velvotteistaan? Tai sitten kyse tälläkin kertaa vain neuvotteluista eikä nimiä ole paperissa.

3 tykkäystä

Ymmärsin täysin pointtisi. Täällä on muutama todella luotettava, mutta luotettavin on @Donizimo ja IG-scouttaus :smiley:

15 tykkäystä

Tuskin mitään varmaa tapausta on ollut missään vaiheessa. Suunnitelma toki on ollut. Ehkä loogisinta voisi olla ennakkoon tehty sopimustarjous ja odotteluvaihe, että mitä kyseinen jannu aikoo tehdä. Katsooko ensin jonkun toisen kortin, kuten esim NHL try-outin.

2 tykkäystä

Kontiolaan nämä tiedot eivät kuitenkaan liity? :thinking:

@Donizimo Kiitos sanoistasi, mutta pidän sinun Insta-löytöjä ja kaikkea muuta vielä isommassa arvossa.

Mä kerron, mitä kuulen organisaation läheltä ja sisältä. Aika monta asiaa pitää lähdesuojan takia pimittää, jotta voi jatkossakin kertoa. Yhtään nimeä en paljasta ennen kuin Tappara itse ilmoittaa. Jos se jotain ärsyttää niin voin myös lopettaa huhukommentit.

118 tykkäystä

Älä lopeta, näin on hyvä :slight_smile:

34 tykkäystä

Älä hyvä ihminen pilaa huhuketjuja tiedoilla.
Jos kuulet sisältä tai ulkoa varmoja siirtoja ennen julkistusta niin et missään nimessä kerro niitä tänne.
Siinä menee koko huhuilun ja heruttelun kliimaksi.

23 tykkäystä

Sentterivahdissa sanoin että tulisi 2 hyökkääjää lokakuun loppuun mennessä, toivotaan että toteutuu.

11 tykkäystä

Älä huoli, mä voin täyttää kyllä nimet. Alfa ja omega, paras ja paskin samassa. Jaromir Jágr ja Teemu Kesä.

16 tykkäystä

Eikös se Azevedo ole vieläkin ilman sopimusta? Joku venäläislähde kertoi uran loppuneen, mutta ainakaan Eliteprospects ei vahvista. Onko Azevedo itse päivitellyt johonkin luistimet naulaan juttuja? Ei Tappara toki yhtään puolikuntoista keskushyökkääjää kaipaisi, mutta.

Onko mahdollista edes sanoa että suljettujen ovien takana on varma tieto nimestä, ilmenee että sitä tänne jakaa julkisesti. Moni luultavasti rauhoittuisi jo tällä tiedolla.

He ketkä suuttuvat huhuistasi, ovat väärässä paikassa

1 tykkäys

Miksi näin myöhäisessä vaiheessa? Pelillisesti looginen tarve olisi ollut Sveitsin reissuille, joista pitää joku pinna raapia.

7 tykkäystä

Miten niin myöhäisessä vaiheessa, eikös nyt jo ole lokakuu? Voi siis tulla tänään tai huomennakin.