Oma mutu on että meidän haavissa on jotain isompaa kuin Snarri, muuten tää olis ehkäpä tullu meille🤷♂️
Toivo varmaan ainakin, mutta siis tuskin kukaan on 100% varmuudella tulossa jos ei vielä ole hankittuna.
Mitäs reittiä Tappara matkustaa? Jos vahvistus otetaan haavilla kyytiin matkan varrelta…
Onko tää iha palstahuhua vai osaako joku varmaksi sanoa, että tänään voisi tippua pommi?
Mutta mites sitte ne peliluvat yms?
Jos tänään tulee kalaa niin onko kellään mitään hajua mihin kellon aikaan?
Eikai yhtään missään ole ollut mitään siihen viittaavaa, että voitaisiin pitää edes vahvana huhuna tätä päivää julkistukselle.
Tapparan some nykymenolla hypettäisi varmasti hankintaa jollain tavalla etukäteen. Nyt on taas palstahuhu kääntymässä palstatotuudeksi.
Jyväskylän junien aikatauluja voi tutkia. Jos Jarkko Malinen on tulossa.
Toisaalta Witkowski livahti haaviin ilman mitään teasereita?
Luke onkin kalamies ja tietää että pitää olla hiljaa jos haluaa vonkaleita.
Kyllä Tappara sitten ilmoittaa kun on verkot huuhdottu saaliin jäljiltä.
Veikkaanpa että Rauhalan paluu voi olla ainoa yllätys tiistaille.
Ei tällaisella aikataululla ainakaan Euroopan ulkopuolelta hypätä mukaan, että huomista CHL-matsia koskien voi palstaväki ottaa ihan rauhassa.
Juuri tätä hain.
E: Itse vaan viittasin kun ylempänä pari jo mehusteli (luultavasti vain toivoivat ilman mitään oikeaa tietoa) että tällä viikolla saattaisi pudota jos haavissa jotain on.
Itse en usko kun kuitenkin itse @Keyman sanoi että voi venähtää jo marraskuulle.
Kahtelin kanssa Luken haastatteluvideolta, että Otto näytti reenaavan valkoisella paidalla siinä missä muutkin.
Miksi, vai odotellaanko tässä tosiaan verorajaa? NHL-leirit kuitenkin loppuvat jo näillä näppäimillä.
Kontiolaan liittyy huhu, että siirtyisi maajoukkuetauolla johonkin seuraan. Olikohan ainakin Sasha Huttunen joka tästä jossain huhuili.
Mitä tulee johonkin toiseen sentteriin, niin hiukan ihmettelen, jos tässä jotain verorajoja odotellaan. Toki jos joku oikein laadukas kaveri olisi saatavilla silloin, niin sitten olkoon näin.
Minä veikkaan, että jos Kontiolasta oltaisiin tosiaan kiinnostuneita niin hänet olisi jo otettu.
Toiseksi, kun löydetään tarpeeksi hyvä sentteri niin hänet otetaan välittömästi joukkueeseen, edellyttäen että kiinnostus on molemmin puolista.
Tämä Kontiolan tilanne on aika poikkeuksellinen. Voi hyvin olla, että hän on sopinut jonkun seuran kanssa, että reenailee itsensä kuntoon rauhassa ja hyppää silloin maajoukkuetauolla remmiin. Pää ja kroppa fressinä.
Ei hän nyt sentään mikään “Gretzky” ole, joka sanelee itse ehdot ja tulla tupsahtaa Euroopan ykköseen miten huvittaa.
Tämän ketjun avausviesti ei tosiaan ollut ”Kontiola sisään ehkä marraskuussa”, tämän on alkuperäinen huhuaja sanonutkin tässä ketjussa uudestaan.
Alkuperäinen huhu oli että haavissa on jotain. Itse ainakin näkisin että tilanne oli että, vene rantaan ja näpyttelemään uutista esille. Eli nimi ja sopimus varma.
Mutta tällekertaa lähde oli väärä ja huhu ei toteutunut.
Ylempänä on myös sanottu jotain “ehdollisesta sopimuksesta”, joka viittaisi juurikin NHL-leiriläisiin.