Huhu: Tappara etsii vielä yhtä puolustajaa 2021-22

Tamperelaisen paperiversiossa oli pienehkö uutinen jossa kerrottiin Tapparan etsivän mahdollisesti vielä yhtä puolustajaa ja kyseinen pelaaja saattaa liittyä mukaan ennen CHL:n alkua.

Kyseiseen juttuun oli haastateltu Rautakorpea.

Onkos täällä ollut aiemmin puhetta vielä yhdestä pakista?

En löytänyt kyseistä juttua Tamperelaisen nettisivulta joten en voi sitä tänne linkittää.

3 tykkäystä

Juu ja en yllättyisi vaikka hyökkäykseenkin tulisi vielä jotakin :man_shrugging:t3:

2 tykkäystä

Tamperelaisen näköislehdessä näyttää olevan aiheesta juttu, niin kuin taakka mainitsee.
https://nakoislehti.media.fi/tamperelainen/61a029ea-0b44-4ad6-bb65-f020f4a62914/26?cd_browse-mode=browser

3 tykkäystä

Hyvä ketju. Mielestäni @Oijennus viritteli tästä samasta aiheesta jo jokin aika sitten. Ei olisi yllätys, jos Tappara vielä yhden hakee.

2 tykkäystä

Kyllähän näistä aika suoraan vihjailtiin aiemmin, että yhtä tai kahta pakkia etsitään. Otso jo saapuikin.

12 tykkäystä

Kyllä todennäköistä on omien lähteidenkin mukaan, aiemmin jo ennen Otsoa oli tiedossa että hakuja (monikko) on menossa, ja että katsellaan mitä saadaan maaliin. Toki kriittisin siinä vaiheessa oli Kemiläisen seuraaja.
Voi olla muukin kuin pakki. Elämme niitä keskikesän ”haaviin käy kun löytyy” - aikoja. Telttaa ja kaminaa tuskin tarvitaan kun taivasallakin tarkenee tähän aikaan vuodesta.
Tähyillä voi ja kannattaakin silti, koska nuotiota voi pitää joka tapauksessa.

9 tykkäystä

Hyvä, että vielä on hakusessa lisäystä pakistoon. Kuudella liigassa pelanneella pakilla on aika ohut lähteä kauteen.
Kalpan Graham ja Sportin Percy oikeastaan ainoat vapailla markkinoilla olevat mitat täyttävät pakit, mikäli Liigan sisältä etsitään.

Varakas ja Järvisen Joonaskin ilman sopimusta. Kelpaisi ihan hyvin nekin :smiley:

2 tykkäystä

Kyllä sieltä yksi pakki vielä tulee ja todennäköisesti ennen tosipelien alkua, jos vain sopiva palanen löytyy.

Toinen tieto on se, että kausikorttimyynti on erittäin hyvässä vauhdissa, mikä on yllättänyt toimiston positiivisesti. Toki tämä tuli hieman väärään ketjuun…

41 tykkäystä

Totta, Järvinen unohtui omista laskuista.

Joo. Ei tämä nyt mikään yllätys olisi. Odotellaan.

Terveisiä Valkeakoskelta joltain terassilta…

3 tykkäystä

Yhdestä pakista ja yhdestä hyökkääjästä on ollut huhuja tuolla koppikäytävillä jo jokin aika sitten ennen kesälomia…mielenkiinnolla odotelllan.

6 tykkäystä

Kyllähän kaksi pakkia oli ollut jo pitkään hakusessa, joten uutinen ei sinänsä yllätä. Itse ajattelin toisen pakin saapuvan vasta syksymmällä, mutta kai se on hyvä olla ajoissa liikkeellä, jos sopiva ja pätevä pakki on tarjoukseen tarttunut. “Kemiläinen” jo tuli, seuraavaksi benblood.

Joonas Järvinen oli kyllä Ässissä todella huono viimekaudella…

4 tykkäystä

Minua on ihmetyttänyt, mistä tämä Järvisen maine oikein kielii. Okei, on myös samalla täysin rehellistä myöntää, etten minä osaa “katsoa puolustajien pelaamista sillä silmällä” enkä taida pelaamatta itse oikeastaan oppiakaan. Mutta minulle Järvinen oli pettymys, kun viimeksi oli Tapparassa. Sen jälkeen on ollut IFK:ssa ja on ollut myös Ässissä enkä ole nähnyt mitään sellaista, mistä tuo maine on kotoisin. Miestä tunnutaan vonkuvan vuodesta toiseen johonkin, mutta minulle ei oikein avaudu, miksi.

Se on kyllä minulta no thank you.

Edit: lisätään vielä, että määrätietoisesti Tapparassa laitettu sopimuksia purkuun ns. verkkaisemmilta pelaajilta. Jos hankkiudut yhdestä verkkaisesta fyysisestä Bloodista eroon kesken sopimuksen niin onko säästynyt raha well spent toiseen isokokoiseen ja verkkaiseen pelaajaan?

6 tykkäystä

Eiköhän se tuo vanha KHL-pelaajan status hiukan ole siellä taustalla. Minä olen myös ehdottomasti sitä mieltä, että “No thank you” tälle vanhemmalle herrasmiehelle. Menneet statsit ei enää pitäisi painaa…

2 tykkäystä

Muistelenko omiani että Tapola mainitsi lisäpakkien tarpeesta ihan omalla suullaan julkkaritapahtuman jälkimainingeissa? Olikohan sanamuoto että lisää pakkeja, määrällisesti ja laadullisesti.

8 tykkäystä

Yhtä pakkia kaipaili Kemiläisen lähdön jälkeen, ja vielä sen jälkeen Blood lähti Itävaltaan. Näin ollen on helppo laskea 1+1 tai tässä tapauksessa 2-1=-1 joten tilaus yhdelle pakille on. Kova on pakisto jo nyt joka tapauksessa.

1 tykkäys

Rantakari on mitä luultavammin alkukauden pois. Pakkohan tuonne on saada vähintään yksi pakki ennen Chl-pelejä, ehkä jopa kaksi, jos Rantakarin paluu venyy pidemmälle.

Yksi maalitykkihyökkääjä olisi sopiva lääke Tapparan maalinteon tuskaan.
UudenLaine The Vapauttaja. :orange_heart::axe: